بررسی 5 راه برای افزایش کاربر وبلاگ در وردپرس

خانه / وبلاگ / بازاریابی محتوا / بررسی 5 راه برای افزایش کاربر وبلاگ در وردپرس
5 / 5
1

بررسی 5 راه برای افزایش کاربر وبلاگ در وردپرس

5 / 5
1

یکی از چالش هایی که در اکثر مواقع تجارت های کوچک و بزرگ با آن مواجه می شوند سعی بر جذب مخاطب هر چه بیشتر برایی وبلاگ خود می باشد. افزایش کاربران وبلاگ مسلما باعث افزایش بازدید می شود و این دو سئو وبلاگ را به دنبال دارند.

اگر شما خود صاحب تجارت هستید مطمئن باشید که یکی از بهترین موارد برای شما این است که با ایده های مناسب، سطح پست های جدیدی را که در وبلاگ می گذارید را ارتقاء ببخشید. هر موردی می تواند به افزایش کاربر در وردپرس کمک کند از اشتراک گذاری تا بحث و گفت و گو، هر چیزی می تواند شما را در این راستا یاری فرماید. با من در ادامنه این بخش از آموزش سئو وردپرس همراه باشید تا چندین روش افزایش بازدید سایت رو با هم بررسی کنیم.

افزایش کاربران در وردپرس

علاقه مندی زیاد و افزایش محبوبیت برای کسب و کار های آنلاین در بعضی از موارد کافی می باشد در واقع گاها بین وب مستران و وبلاگ نویسان افرادی وجود دارند که به شرایط ضعیف می رسند و بین آنها موارد مهم را از دست می دهند ، سخت کار کردن و تلاش زیاد به طی راه طولانی نیاز دارد ولی هوشمند بودن و تلاش با تفکر به همان اندازه حائز اهمیت است مواردی برای افزایش کاربران در وردپرس هستند تا شما را به توجه به پتانسیل وبلاگتان یاری رسانند و به حداکثر تعداد کاربران منجر شود.

افزایش کاربران سایت
افزایش کاربران سایت

1- محتوا، پادشاه است

یکی از مهم ترین عواملی که باعث جذب کاربر و در نتیجه افزایش کاربران وبلاگ در وردپرس می شود محتوا است. اگر وبلاگ شما در همه موارد در بهترین حالت باشد یعنی از لحاظ طراحی و چارچوب بندی در زیبا ترین حالت باشد، هر روز آپدیت شود، اما اگر محتوای مناسبی نداشته باشد هیچکدام از این موارد به درد شما نخواهد خورد و همه آن ها بیهوده می باشند. اگر وقتی کاربر محتوای سایت شما را می خواند برایش به سادگی قابل درک و فهم نباشد به هیچ وجه جذب وبلاگ شما نمی شود و در نتیجه افزایش کاربر در این میان رخ نمی دهد.

مطلب پیشنهادی  6 گنج ارتقا رتبه سایت وردپرس با تولید محتوا معتبر

مطمئن باشید یک پست با اصول و قواعد درست و قابل فهم در گوگل رنکینگ بسیار بالاتری دارد تا یک پست خسته کننده و بی قاعده و اصول.

پس در نتیجه باید بگوییم اگر شما بتوانید وبلاگ خود را از نظر محتوا های مناسب غنی کنید کاربران را به خواندن پست ها و همچنین بازگشت دوباره به وبلاگ شما ترغیب می شوند و در نتیجه افزایش کاربران را به دنبال دارد.

2- لینک های با کیفیت

بعد از این که شما محتوای پست هایتان را به کیفیت خوبی رساندید نوبت به بررسی کیفیت پست های مرتبط با عنوان قطعه شما و لینک های آن می رسد. این موضوع یکی از موضوعاتیست که معمولا فراموش می شود.

این موضوع یکی از عواملیست که می تواند تاثیر به سزایی در افزایش کاربران در وردپرس می گذارد، اگر شما بتوانید کیفیت پست های مرتبط با قطعه خود و لینک هایشان را به کیفیت مطلوبی برسانید مطمئنا افزایش چشم گیری را در میان کاربران شاهد خواهید بود.

3- انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب

مورد بعدی اشتراک گذاری پست ها در شبکه های اجتماعی مناسب است. کمی به این موضوع فکر کنید، تصور کنید که پست های شما رو تمام شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است و تمام افراد به سادگی می توانند آن ها را مشاهده کرده و مطالعه کنند.

برای انجام این کار شما نیاز به انتخاب چندین پلتفرم دارید که به طور مرتب و همیشگی پست های شما در آن ها انتشار پیدا کند، همین موضوع یعنی انتخاب فضا ها مناسب این کار را کمی مشکل می کند.

یک نکته در این میان مطرح است: و آن این است که شما باید با توجه به داشته های وبلاگ خود پلتفرم های اجتماعی را انتخاب کنید، یعنی اگر می بینید که مطالب وبلاگ شما دارای تصویر نیستند نیاز نیست شبکه هایی از قبیل پینترست و اینستاگرام را انتخاب کنید، حتی این طور باید بگویم که اگر تصویری ندارید سعی نکنید که در لحظه آخر تصویری را انتخاب کنید تا مطالبتان در این شبکه های اجتماعی هم انتشار پیدا کنند و فقط از عواملی که در سایت خود دارید استفاده کنید. اصلا از این موضوع ناراحت نباشید که در وبلاگ خود تصویری را ندارید و سعی کنید بر روی کار با عواملی که دارید تمرکز کنید.

مطلب پیشنهادی  11 کلید طلایی در تولید محتوا مطابق با استاندارد 2018
افزایش بازدید کنندگان وبلاگ
افزایش بازدید کنندگان وبلاگ

4-برنامه ریزی دقیق

یکی دیگر از عواملی که برای افزایش کاربران مهم است داشتن برنامه ریزی دقیق است. شما باید رفتار های مخاطبانتان را شناسایی کرده و زمان های مناسبی را بررسی کنید و یک برنامه ریزی دقیق برای فعالیت خود انجام دهید تا بتوانید توجه کاربرانتان جلب کرده و از این راه کاربرانتان را افزایش دهید.

ابزار هایی وجود دارد که می تواند شما را در این راستا یاری دهد ابزار هایی از قبیل Google Analytics , Followerwonk و Sprout Social، شما می توانید از این ابزار ها کمک گرفته و برنامه مناسبی را بچینید.

5- اشتراک گذاری بیش از یک لینک

از نظر خرابی و بد کردن پست های وبلاگ یکی از ساده ترین راه ها برای این کار تصاویر و ویئو هایی ک به فیس بوک و توییتر و یا شبکه های اجتماعی نقض شده می باشد علاوه بر این برای لینک هایی ک تصویر ندارند ممکن است در بین اسکرول کردن فید تصاویر و آرشیو آنها به صورت معمول تفاوتی ایجاد شود، تصویر های اصلی را با دقت نگاه کنید ، یکی از مواردی ک جلب توجه میکند نظر کاربران را و باعث تفاوت می شود تصویر چشم گیر است.

شاید کار سختی باشد که کاربران وبلاگتان را افزایش دهید اما مطمن باشید که غیر ممکن نیست فقط کافیست بر روی مواردی که در وبلاگتان دارید تمرکز کنید و از کار هایی که باعث ضعف و سستی وبلاگتان می شود جلوگیری کنید.

اگر این موارد را رعایت کنید نه تنها جذب کاربر برایتان سخت نیست بلکه به سادگی هر جه تمام تر می توانید کاربران را به سوی وبلاگ خود جذب کرده و افزایش کاربران را مشاهده کنید و لذت ببرید. در نتیجه جذب کاربران و افزایش آن ها مسلما افزایش بازدید را به دنبال دارید و افزایش بازدید خود کمک بسزایی در سئو وبلاگتان و دیده شدن شما می کند و به همین صورت وبلاگ شما تبدیل به یکی از موفق ترین وبلاگ ها می شود.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *