کسب درآمد با استفاده از وردپرس

خانه / وبلاگ / کسب در آمد از اینترنت / کسب درآمد با استفاده از وردپرس
5 / 5
1
How-to-make-money-with-WP

کسب درآمد با استفاده از وردپرس

5 / 5
1

آیا به دنبال کسب درآمد با استفاده از وردپرس هستید؟ وردپرس یکی از بزرگترین پلتفرم ها است و 27% از سایت ها با این پلتفرم مدیریت میشوند. شما میتوانید با استفاده از وردپرس پول زیادی بدست آورید و کسب درآمد کنید. در این مطلب به شما راه های کسب درآمد با استفاده از وردپرس را آموزش خواهم داد.

در این مطلب می‌خوانید:

شروع کسب درآمد

اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی نموده اید و میخواهید از سایت خود کسب درآمد کنید باید ایده ای برای ایجاد فروشگاه خود داشته باشید اگر هنوز ایده ای ندارید مشکلی ندارد، زیرا در این مطلب از دیجی وردپرس به توصیه رایج ترین ایده های کسب درآمد اینترنتی خواهم پرداخت.

افزایش درآمد با استفاده از محتوای سایت

make-money-online-with-cpc-banner-advertising-digiwp

وقتی صحبتی در مورد کسب درآمد از اینترنت میشنوید اولین چیزی که به ذهنتان می آید استفاده از تبلیغات است. بله میتوانید با استفاده از تبلیغات نیز کسب درآمد کنید اما راه های دیگری نیز وجود دارند که بتوانید با استفاده از محتوای سایت خود کسب درآمد کنید.

درآمد زایی با استفاده از بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته به آن معنی است که وقتی در سایت خود یک محصول و یا سرویس را با استفاده از لینک ردیابی به خصوصی به فروش میرسانید. در هر بار کلیک بر روی لینک یک کمیسیون در اضای آن کلیک بدست می آورید. مانند آن است که کسی را به مجموعه ای معرفی کنید تا محصولات آن شخص را خریداری کنید و در آن مجموعه عضو شود و شما به اضای آن صاحب امتیاز خواهید شد. البته این مسئله هنوز در کشور ما فراگیر نشده است.

 نمایش Google Adsense در وردپرس

Google Adsense یک راه ساده برای کسب درآمد از سایت شما است. تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از اسکریپت گوگل در سایت خودتان است. هر دفعه که کاربران بر روی تبلیغات کلیک میکنند شما پول دریافت خواهید کرد. به آنها تبلیغات CPC میگویند که به معنای دریافت پول در اضای کلیک است.

Google Adsense یک راه مناسب برای کسب درآمد از سایت شما در زمانی است که تازه شروع به کار کرده اید.

استفاده از افزونه تبلیغاتی وردپرس برای فروش تبلیغات به صورت مستقیم

Google AdSense را میتوانید به سادگی راه اندازی کنید اما مقدار پولی که ممکن است دریافت نمایید بسیار محدود است. فروش مستقیم بنر در سایت شما میتواند بسیار مفید تر باشد. با این کار محدودیت نخواهید داشت و شما باید در طی یک مذاکره به توافق برسید که قیمت ها چگونه باید باشد. بجای استفاده از افزونه گوگل میتوانید از یک افزونه مدیریت تبلیغات استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی از پس مدیریت تبلیغات خود بر آیید. پیشنهاد ما به شما استفاده از افزونه  BuySellAds است.

با استفاده از افزونه  BuySellAds میتوانید به سادگی تبلیغات سایت خود را مدیریت کنید و آنها را به سادگی در مکان مورد نظر خود در سایت قرار دهید.

کسب درآمد با استفاده از نقد و بررسی محصولات

بیشتر کاربران با مشاهده یک سایت با تبلیغات بیش از حد، آن سایت را ترک خواهند کرد و بیشتر کاربران از نرم افزار های ضد تبلیغات استفاده مینمایند، خب در این صورت یک راه حل بسیار مناسب تر برای شما وجود دارد. شما میتوانید در یک پست مرتبط با موضوع سایت خود قرار دهید و در آن به نقد و بررسی سرویس و یا محصول طرف مقابل بپردازید. با استفاده از این روش میتوانید رضایت کاربران خود را نیز داشته باشید و از طرفی به کسب درآمد بپردازید.

کسب درآمد با فروش وبسایت

اگر میدانید که چگونه باید یک سایت وردپرس ایجاد نمایید، در این صورت از بسیاری از اشخاص جلوتر هستید. شما میتوانید یک سایت را ایجاد نمایید و شروع به جذب ترافیک برای آن سایت کنید و سپس میتوانید آن را بفروشید و در قبال آن پول دریافت کنید. با استفاده از این روش نیز میتوانید شروع به کسب درآمد نمایید.

ایجاد یک وبسایت با عضویت پولی

paid-membership-sites-digiwp

اگر علاقه مند به کسب درآمد با استفاده از تبلیغات نیستید، در این صورت باید بدانید که راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. یکی از بهترین روش ها آن است که کاربران در قبال دسترسی به محتوای ویژه سایت شما مبلغی را پرداخت نمایند. در ادامه راه های انجام این کار را آموزش خواهم داد.

مطلب پیشنهادی  سرمایه گذاری در تجارت اینترنتی

ایجاد محدودیت برای دسترسی به محتوا

خوانندگان وفادار مطالب سایت شما طرفداران متعصبی خواهند بود و اگر شما دست به ایجاد محدودیت برای محتوای ویژه بزنید به صورت حتمی آنها حاظر خواهند بود تا برای دسترسی به آن محتوا مبلغی را پرداخت نمایند. شما میتوانید با استفاده از افزونه هایی مانند MemberPress برای دسترسی به محتوای مورد نظر خود محدودیت ایجاد نمایید و شروع به کسب درآمد نمایید.

ایجاد انجمن خصوصی

یکی از گزینه های کسب درآمد با استفاده از ایجاد وبسایت عضویت پولی آن است که یک انجمن خصوصی برای کاربران ویژه سایت خود ایجاد نمایید. انجمن ها یک راه مناسب هستند تا مخاطبان شما بتوانند توصیه های شما را بدانند و کاربران با استفاده از انجمن خواهند توانست با یکدیگر در تعامل باشند و مشکلات خود را با یکدیگر در میان گذارند. در این صورت ایجاد یک انجمن پولی راه مناسبی برای کسب درآمد خواهد بود.

با استفاده از افزونه bbPress میتوانید به سادگی انجمن مورد نظر خود را ایجاد نمایید و آن را به سادگی مدیریت کنید.

فروش محصولات دیجیتالی با استفاده از وردپرس

sell-digital-products-digiwp

اگر به دنبال راه فراگیر تر و پر کاربرد تری برای کسب درآمد هستید، در این صورت فروش محصولات دیجیتالی میتواند گزینه مناسبی باشد.

فروش کتاب الکترونیک در وردپرس

کتاب های دیجیتالی گزینه های مناسبی برای فروش و کسب درآمد هستند، ایجاد و فروش آنها کار بسیار ساده ای است. وقتی که کتاب خود را نوشتید شما میتوانید با استفاده از فتوشاپ و یا  Canva یک کاور مناسب برای کتاب خود طراحی کنید و PDF کتاب دیجیتالی خود را ایجاد نمایید.

فروش کتب دیجیتالی در وردپرس با استفاده از افزونه کار بسیار ساده ای است. برای شروع کافیست تا افزونه woocommerce  یا Easy Digital Downloads را نصب نمایید و از آن استفاده کنید. این دو افزونه بسیار کامل هستند و با استفاده از آنها میتوانید محصولات فروشگاه اینترنتی خود را به خوبی مدیریت کنید.

easy-digital-downloads-digiwp

فروش دوره های آموزشی

فروش دوره های آموزش یکی از بهترین راه هایی است که میتوانید با استفاده از آن به کسب درآمد در سایت وردپرس خود بپردازید. استفاده از این روش خرج بیشتری نسبت به فروش کتاب دارد اما درآمد بیشتری نیز دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید آن است که محتوای دوره آموزشی خود را ایجاد کنید، محتوا بستگی به نوع آموزش شما دارد ممکن است نیاز به فایل های قالب، اسلاید، فایل اکسل و فایل های دیگر برای ارائه دوره خود داشته باشید. سپس با استفاده از یک افزونه (LMS) میتوانید دوره آموزشی را به مشتریان خود ارائه دهید.با استفاده از افزونه MemberPress میتوانید به راحتی دوره های آموزش خود را به فروش برسانید.

فروش سرویس آنلاین با استفاده از وردپرس

sell-services-work-from-home-digiwp

اگر به دنبال یک راه ساده برای کسب درآمد هستید فروش سرویس آنلاین میتواند گزینه پر سرعت و بسیار مناسبی باشد.

پیشنهاد سرویس های غیر وابسته

سرویس های غر وابسته راه بسیار محبوبی برای کسب درآمد هستند و نیازی به صرف وقت و پول زیاد برای آنها نخواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید آن است که سرویس خود را به مخاطبان ارائه دهید.

وقتی که شروع به کار کردید نیاز خواهید داشت تا صورت حساب ها را برای کاربران ارسال کنید. برای انجام این کار به شما افزونه ی FreshBooks را پیشنهاد میکنیم.

کسب و کار مشاوره خود را شروع کنید

مشاوره راه دیگری است که میتوانید با استفاده از آن به کسب درآمد بپردازید. بجای فروش سرویس ها، مشاوره برای مشتری ها و آموزش استراتژی ها به آنها میتواند راه بهتری باشد. تنها کاری که باید انجام دهید آن است که یک فرم در سایت خود ایجاد کنید تا کاربران بتوانند با استفاده از آن با شما در ارتباط باشند و اطلاعات بیشتری را دریافت کنند.برای ایجاد فرم به شما افزونه  WPForms را به شما پیشنهاد میکنیم.

یک مربی شوید

اگر مشاور برای شما عنوان مناسبی نیست میتوانید بجای آن تبدیل به یک مربی شوید. میتوانید به مخاطبان توصیه کنید، آنها را راهنمایی کنید، هدف را برای آنها مشخص کنید و راه درست را به آنها نشان دهید. برای انجام این کار نیز میتوانید از یک فرم استفاده نمایید، این کار بسیار با کار یک مشاور شباهت دارد اما این کار کمی تخصصی تر باید صورت بگیرد.

فروش محصولات فیزیکی با استفاده از وردپرس

وقتی میتوان به راحتی محصولات دیجیتال را به فروش رساند پس فروش آنلاین محصولات فیزیکی یک مسئله عجیب نیست.

شروع کسب و کار ایکامرس با ووکامرس

start-selling-products-online-digiwp

ایده ای برای محصولات خود دارید؟ پس چرا فروشگاه خود را راه اندازی نمیکنید؟ با استفاده از افزونه  WooCommerce میتوانید به سادگی فروشگاه خود را در وردپرس راه اندازی کنید. شروع یک فروشگاه آنلاین ممکن است کار بزرگی باشد و باید خودتان به تنهایی آن را مدیریت کنید و محصولات خود را به فروش برسانید. اما باید بدانید که درآمد بسیار مناسبی از این راه بدست خواهید آورد و بسیاری از کاربران ایرانی امروزه به صورت اینترنتی کالا های مورد نظر خود را سفارش میدهند.

مطلب پیشنهادی  روش های کسب درآمد از وردپرس

ایجاد فروشگاه تی شرت با وردپرس

ایجاد یک فروشگاه تی شرت یک کار ساده در وردپرس به حساب می آید. معمولا همه تی شرت میپوشند پس حتما شروع یک فروشگاه تی شرت ایده مناسبی خواهد بود و میتوانید با استفاده از آن کسب و کار خوبی داشته باشید. میتوانید تی شرت های سفارشی برای کاربران خود تولید کنید و آنها را برای مشتریان ارسال نمایید. با استفاده از افزونه  WP-Spread میتوانید به راحتی فروشگاه تی شرت مورد نظر خود را راه اندازی کنید.

ایجاد فروشگاه ووکامرس حمل و نقل

حمل و نقل راه دیگری است که میتوانید از آن برای ایجاد فروشگاه خود استفاده کنید. با استفاده از حمل و نفل. شما فروشگاه خود را ایجاد میکنید، آن را مدیریت میکنید. اما سرویس حمل و نقل محصولات شما را به دست مشتری ها میرساند. سرویس حمل و نقل یک سرویس سوم شخص است که مشتری های شما حتی در مورد آنها خبری ندارند. شما میتوانید از یک افزونه ووکامرس استفاده کنید تا فروشگاه حمل و نقل خود را ایجاد کنید.

با استفاده از افزونه WooCommerce Dropshipping میتوانید پروسه حمل و نقل را اتوماتیک نمایید. یکی از نقاط منفی راه اندازی فروشگاه حمل و نقل یافتن یک تامین کننده و یک سایت وابسته است که بتوانید برای آن کار حمل و نقل محصولات را انجام دهید.

یک توسعه دهنده و یا طراح وردپرس شوید 

wordpress-plugin-development-digiwp

اگر در زمینه وردپرس یک حرفه ای هستید در این صورت میتوانید یک توسعه دهنده و یا یک طراح وردپرس شوید تا یه صورت آنلاین کسب درآمد داشته باشید، برای انجام این کار به حرفه و تلاش زیادی نیاز خواهید داشت اما در قبال آن بهترین کسب و کار نیز در این زمینه است.

توسعه افزونه های وردپرس

افزونه ها هستند که وردپرس را به پلتفرمی قدرتمند و انعطاف پذیر تبدیل نموده اند. افزونه ها مانند اپلیکیشن ها کار میکنند و به شما کمک میکنند تا قدرت سایت وردپرس خود را گسترش دهید. افزونه های دارای انواع مختلفی هستند. بعضی از آنها دارای کدنویسی های ساده هستند و بعضی دیگر دارای کدنویسی های پیچیده هستند. اگر شما مسلط به زبان PHP و سایر زبان های تحت وب هستید میتوانید افزونه مورد نظر خود را ایجاد کنید.

به عنوان یک توسعه دهنده افزونه باید بدانید که راه های زیادی برای ارائه محصول خود دارید و هر شخصی میتواند یک افزونه رایگان به مخزن وردپرس اضافه کند. با استفاده از این روش میتوانید درآمد زیادی بدست آورید. اگر بخواهید از طریق افزونه های خود کسب درآمد کنید میتوانید آنها را در مارکت هایی مانند MOJO و یا در مارکت های ایرانی قرار دهید. همچنین میتوانید آنها را در سایت خود به فروش رسانید.

اگر افزون ها را در سایت خود به فروش میرسانید باید بدانید که باید در سایت خود فرمی را اضافه کنید تا کاربران بتوانند پیشنهادات و انتقادات خود را به شما ارسال کنند و شما از نقاط ضعف و قوت افزونه خود مطلع خواهید شد.

فروش قالب های وردپرس

اگر از توسعه وب و طراحی لذت میبرید میتوانید در این صورت قالب های خود را ایجاد کنید و آنها را به فروش رسانید. برای انجام این کار هم به حرفه کد نویسی و هم به حرفه طراحی باید مسلط باشید. شما باید بدانید که چگونه یک قالب زیبا و مناسب برای کاربران خود طراحی کنید و چکونه برای آن کدنویسی کنید و توابع مناسبی را برای آن ایجاد کنید.

فروش طرح با استفاده از سایت وردپرس

اگر به طراحی بیشتر از کدنویسی علاقه دارید باید بدانید که میتوانید در سایت خود سفارش دریافت کنید و برای مشتریان تصاویر و لوگو طراحی کنید و آنها را به فروش رسانید. همچنین میتوانید آنها را طراحی کنید و با استفاده افزونه ووکامرس در سایت خود به فروش برسانید. هم اکنون مارکت هایی وجود دارند که این کار را انجام میدهند، شما میتوانید به آنها ملحق شوید و طرح های خود را در آنها به فروش رسانید.

پذیرش کمک های مالی

donations-digiwp

یکی از راه هایی که میتوانید در کنار حرفه خود از آن کسب درآمد کنید درخواست کمک مالی است. شما میتوانید از دکمه های کمک مالی در سایت خود استفاده کنید. استفاده از کمک های مالی برای کسب درآمد راه زیاد مناسبی نیست زیرا هر شخصی حاضر نیست این کار را برای شما انجام دهد.

در این مطلب به شما عزیزان ایده هایی را برای کسب درآمد اینترنتی توصیه نمودم، با استفاده از آنها و با تلاش و خلاقیت کافی میتوانید به کسب درآمد بالایی دست پیدا کنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *