4 راه ساده برای افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

خانه / وبلاگ / آموزش بازاریابی اینترنتی / 4 راه ساده برای افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ
5 / 5
1
راه های افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

4 راه ساده برای افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

5 / 5
1

پاپ آپ ها را که خیلی خوب می شناسید؟ همان پیغام های مزاحم، آزاردهنده و مشکل سازی که هنگام ورود به عنوان کاربر معمولی به سایت ها با آن ها مواجه می شویم. تاریخچه ظهور این ابزارهای تبلیغاتی نفرت انگیز به دهه 1990 میلادی باز می گردد؛ وقتی که به عنوان پیشرفته ترین ابزارهای بازاریابی و فروش اینترنتی شناخته شدند و در آن زمان هرگز کسی فکر نمی کرد زمانی این قدر استفاده از پاپ آپ ها با مخالفت رو به رو شود. کمی بعد کم کم مردم به ابزارهای بلاک کننده پاپ آپ روی آوردند و چندی بعد نیز مرورگر ها آن قدر پیشرفته شدند که توانستند پاپ آپ ها را مدیریت و مسدود نمایند. اما با ورود به دهه 2000 انگار دوباره تاریخ برگشت و استفاده از پاپ آپ ها طبق گذشته تداول یافت. حالا این بار وبمستران به سراغ استفاده از پاپ آپ ها به عنوان اعلان عضویت در خبرنامه جهت افزایش مشترکان خبرنامه سایت خود رفته بودند.

حتما بخوانید : مشکلات استفاده از پاپ آپ در سایت و لطمه زدن به سئو

وب سایت ها استفاده های مختلفی از این پاپ آپ ها داشتند و دارند. مثل تصویر زیر:

راه های افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

پیغامی تبلیغاتی که کاربران را با بهانه آموزش استفاده از یک دوربین عکاسی به عضویت در خبرنامه ترغیب می کرد. البته این پاپ آپ ها را دست کم نگیرید؛ چون باوجود آن ها بود که مشترکان خبرنامه از 40 نفر به 350 نفر و بیش تر رسید.

داستان به همین جا ختم نمی شود. خیلی از سایت هایی که برای ورود به آن ها کاربران ملزم بودند در خبرنامه عضو شوند تبدیل به مرکز اسپم شدند؛ چون کاربران با وارد کردن نام کاربری، ایمیل و پسوردهای تقلبی و غیرواقعی سعی داشتند به این شیوه از سد پاپ آپ بگذرند. این شد که این پاپ آپ های باورنکردنی و پرطرفدار به جایی رسید که اکنون کاربران امروز از آن ها نفرت دارند!

با توجه به مشکلاتی که این پاپ آپ ها به دنبال دارند تصمیم گرفتیم طی مطلب امروز به معرفی راه های ساده جایگزین برای افزایش مشترکان خبرنامه بدون استفاده از پاپ آپ های آزاردهنده بپردازیم.

مطلب پیشنهادی  با موثرترین روش های بازاریابی و تبلیغات آنلاین آشنا شوید

در این مطلب می‌خوانید:

راه های افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

راه های افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

گوگل یک پاپ آپ کش حرفه ای است!

در آگوست 2016 بود که گوگل طی اطلاعیه ای به تمام سایت های دنیا اعلام کرد: کمک کنید کاربران در نهایت سرعت بتوانند به جواب سوالاتشان برسند؛ بدون توجه به این که از چه ابزاری استفاده می نمایند.

بعد از این اطلاعیه گوگل مجددا در ژانویه 2017 طی الگوریتم جدیدی اعلام نمود که سایت هایی با این شرایط را با پنالتی های گوگل مجازات خواهد کرد:

راه های افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

مطابق با تصویر بالا استفاده از پاپ آپ هایی که کل تصویر را می پوشانند ممنوع شده؛ حتی اگر کاربر به سرعت بعد از دیدن این پنجره ها به ناوبری سایت منتقل شود.

حال که فهمدید گوگل یک پاپ آپ کش حرفه ای می باشد بهتر است برای افزایش مسترکان خبرنامه از راه های زیر استفاده نمایید:

تولید حداقل ده برابری محتوا استاندارد، بهینه و مناسب

یکی از راه های موثر برای این که کاربران به استفاده از خبرنامه های شما ترغیب شوند تولید محتوای جالب و جذاب است. مثلا وقتی که شما آخرین اخبار سئو وردپرس را در سایت خود پوشش دهید کاربر هم با دیدن جذابیت و کامل بودن آن می داند که می تواند با عضویت در خبرنامه خیلی راحت تر و بدون مراجعه به سایت به این اخبار دست یابد!

راه های افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

به روزرسانی محتوا

حتی اگر محتوا سایت شما هم تازه است و معمولا در روز آپدیت انجام می دهید به بخش های قدیمی سایت هم باید توجه کنید. برخی از مطالب سایت بعد از مدتی قدیمی می شوند و کاربر با دیدن مطالب قدیمی و کهنه آن ها دلسرد می شود.

مطلب پیشنهادی  همه آن چه که لازم است درباره امتیاز کیفی تبلیغات گوگل یا Quality Score بدانید

فرض کنید قرار است راه های مقابله با ابتلا به بیماری ویروسی فصلی را در وب سایت خود درج کنید. هر سال یک ویروس جدید می آید و هر سال هم متدهای جدیدی برای مقابله با آن ها ارائه می شود. بهتر است این مطلب هر سال به روز شود. شاید مثال بهتر مطالبی باشد که درباره قابلیت های یا امکانات نرم افزارها می نویسیم. بهتر است به صورت دوره ای این دست مطالب چک شوند و نکات جدیدتر و داغ تر به آن ها افزوده شوند.

فراخوانی کاربران با جایگذاری صحیح فرم های اشتراک

از راه های دیگر افزایش مشترکان خبرنامه سایت فراخوانی صحیح است. در بحث فراخوانی موقعیت فرم های اشتراک در خبرنامه مطرح می شود. به تصویر زیر نگاه کنید:

راه های افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

همان طور که می بینید پربازدیدترین بخش های یک صفحه میانه صفحه و بالاتر از آن می باشد. با جای گذاری این صفحات احتمالا می توانید نتایج بهتری بگیرید، بدون این که کاربران را از دست بدهید.

استفاده از Hello Bar

HelloBar یک برنامه تحت وب طراحی شده توسط وردپرس برای وردپرس و کاربران غیر وردپرس است. HelloBar یک نوار کوچک است با کلی امکانات مختلف است. طراحی ساده این سرویس به شما امکان نظارت بر سیستم آمار قدرتمند وردپرس را می دهد. مهم ترین کاربرد این ابزار افزایش مشترکان خبرنامه ایمیلی است و برای ترغیب کاربران به ثبت نام در خبرنامه تا 33 درصد بیش تر از حالت معمول پاسخ گو می باشد.

به تصویر زیر نگاه کنید:

راه های افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

تصویر بالا نمونه بنرها یا پاپ آپ های مورد قبول گوگل است که اگر سایت ها از آن استفاده کنند توسط گوگل جریمه نمی شوند. نمونه بنری که با استفاده از ابزار HelloBar ایجاد می شود دقیقا مشابه با نمونه سمت راست تصویر بالا می باشد.

تصاویر زیر نمونه بنرهایی هستند که برای افزایش مشترکان خبرنامه در سایت های مختلف استفاده شده اند:

راه های افزایش مشترکان خبرنامه سایت بدون استفاده از پاپ آپ

 

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *