دیجی وردپرس افتتاح شد

خانه / وبلاگ / اخبار سایت / دیجی وردپرس افتتاح شد
5 / 5
1
دیجی وردپرس افتتاح شد
دیجی وردپرس افتتاح شد

دیجی وردپرس افتتاح شد

5 / 5
1

سلام به دنیای وردپرس من دیجی وردپرس هستم و این اولین مقاله می باشد که به عنوان افتتاح شدن در حال نوشته شدن است. از اصطلاح وردپرس مشخص است که این وبگاه در زمینه سیستم wordpress و پیرامون آن قصد فعالیت داره . تلاش این مجموعه ارائه خدماتی بی نظیر و متفات می باشد که در چرخه فعالیت خود هدف ها و برنامه های بزرگی را جزو مهمترین بخش کاری خود میداند.

ما عاشق وردپرس و ارائه خدمات وردپرسی هستیم , فعالیت رسمی ما از اواخر سال 95 آغاز شده است. هدف ما گسترش وردپرس بین فارسی زبانان سراسر جهان می باشد.

از این رو مجموعه ای تشکیل داده ایم تا با ارائه برنامه های آموزشی و محصولات ویژه قدمی هر چند کوچک در رشد , افزایش یادگیری و پیشرفت شما عزیزان برداشته باشیم.

دیجی وردپرس متشکل از یک تیم متخصص و مجرب تحت وب می باشد که با چند سال تجربه و سابقه کاری در این عرصه , امروز تصمیم گرفته تا در زمینه های مختلف به شکل کاملا متفاوت و اصولی خدمات رسانی کند , فعالیت کار تیمی و مجموعه ای سرزنده با پشتکاری زبانزد و شناخته شده محیطی را فراهم کرده تا بتوانیم در خدمت شما عزیزان باشیم.

کسی از آینده خبری ندارد , امروز است که باید تصمیم گرفته شود. در همین اولین مطلب از وب سایت دیجی وردپرس این اطمینان را به شما عزیزان میدهیم که یکی از بهترین و بزرگترین مراجع آموزش و ارائه خدمات باشیم. بی تردید وجود بازیگران اصلی در این مسیر است که ما را یاری خواهد کرد تا بتوانیم همیشه بهتر از قبل عمل کرده و تا جایی که ممکن است پاسخگوی نیاز های همه عزیزان باشیم.

مطلب پیشنهادی  سیستم آپدیت و نصب خودکار دیجی وردپرس

گفتنی است همان طور که شما هم میدانید در حال حاظر وب سایت های زیادی در این عرصه فعالیت می کنند , ما با تیمی مجرب در این عرصه موارد زیادی را تا جای ممکن بررسی کردیم نقطه ضعف , کاستی ها , عدم خدمات رسانی درست و خیلی موارد دیگر… سبب شد تا ما گرد هم بیاییم و با همفکری گروه و تیمی واقعا دلسوز برای بهبود وضعیت وب فارسی و وجود مرجعی مناسب و قابل اطمینان برای کاربران ایران عزیز ایجاد کنیم. امیدواریم با همراهی شما بتوانید به هدف ها و موفقیت های لازم در این عرصه دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *