۹ دلیل برای انتخاب ووکامرس

خانه / وبلاگ / آموزش ووکامرس / ۹ دلیل برای انتخاب ووکامرس
5 / 5
1
why-to-use-woocommerce

۹ دلیل برای انتخاب ووکامرس

5 / 5
1

از زمان ساخت ووکامرس تا به امروز مورد استقبال همه وبمستران قرار گرفته است، فروشگاه ساز ووکامرس رقبای خود را کنار زد و محبوب ترین ابزار تجارت الکترونیک در جهان شد. اکنون این ابزار قدرتمند ۲۸٪ درصد از مشتریان را در دست دارد که یک رکورد در فروشگاه های آنلاین به شمار میرود. خب اکنون این سوال برای شما پیش می آید که چرا این سیستم آنقدر محبوب است و چرا من نیز باید از آن استفاده کنم؟ در این مطلب ۹ دلیل برای انتخاب ووکامرس را به شما خواهم گفت. اگر با واژه ووکامرس woocommerce آشنا نیستید می توانید مقاله ووکامرس چیست را مطالعه کنید.

ساخت فروشگاه در وردپرس با ووکامرس و چرا ووکامرس؟

woocommerce

اگر این مطلب را مطالعه میکنید حتما میخواهید بدانید که چرا باید ووکامرس را انتخاب کنید، دلایل زیادی برای انتخاب ووکامرس وجود دارند اما در این مطلب به مهم ترین آنها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

1-زیرا ووکامرس رایگان است

ممکن است که فکر کنید اگر چیزی رایگان باشد ارزش استفاده کردن ندارد و یا حتما کیفیت پایینی دارد، اما موضوع در رابطه با پروژه های منبع باز کاملا متفاوت است،‌ در دنیای منبع باز هر پروژه ای باید در حین داشتن بیشترین کیفیت رایگان نیز باشد و کاربر باید بتواند به تمام فایل های پروژه دسترسی پیدا کند و تحت شرایطی آنها را ویرایش کند.

شما میتوانید ووکامرس را دانلود کنید و به صورت رایگان از تمام ویژگی های آن بهره ببرید، با استفاده از ووکامرس شما میتوانید مبلغ زیادی را برای خود ذخیره کنید و پول خود را در موارد حساس تری خرج کنید. همچنین می توانید از سایت های ارائه خدمات ووکامرس به رایگان آموزش ووکامرس دریافت کنید.

2- زیرا استفاده از آن ساده است

بسیاری از سیستم های تجارت آنلاین دارای رابط کاربری سخت و دشوار هستند، این موضوع موجب نا رضایتی کاربران میشود، اما ووکامرس با داشتن رابط کاربری ساده و کاربر پسند و با داشتن زبان فارسی میتواند به سادگی خیال کاربران را از نظر سهولت در استفاده راحت کند، در ووکامرس اگر کسی کمترین دانش کامپیوتری را نیز داشته باشد میتواند به سادگی از آن بهره ببرد.

مطلب پیشنهادی  افزودن کپچا به ووکامرس

3- زیرا خیلی از مردم از ووکامرس استفاده میکنند

اشتباه نکنید: منظور آن نیست که اگر همه از این سیستم استفاده میکنند شما نیز باید این کار را انجام دهید. از استفاده بیشتر مردم از یک ابزار میتوان دو نتیجه برداشت کرد:

  • تعداد مشتریان یک محصول کیفیت آن را ثابت میکند
  • حتما برای آن محصول یک انجمن وجود خواهد داشت که اگر به مشکل بر خوردید میتوانید از کاربران دیگر برای رفع آن کمک بگیرید.

در نتیجه اگر با یک مشکلی مواجه شوید با یک جستجوی ساده در گوگل میتوانید مشکل خود را با استفاده از انجمن های کاربران آن ابزار رفع کنید.

4- زیرا woocommerce به سرعت در حال رشد و توسعه است

این جنبه پایه هر پروژه منبع باز است: این پروژه ها بوسیله ی یک تیم از مردم به تنهایی توسعه پیدا نمیکنند، بلکه بوسیله ی هزاران کاربر مختلف توسعه پیدا میکنند، به این دلیل است که ووکامرس به سرعت رشد و توسعه پیدا میکند.

5- زیرا woocommerce حرفه ای است!

همانطور که گفتم این ابزار با اینکه رایگان است اما کیفیت بالایی دارد، استفاده از این ابزار بسیار ساده است و به شما اجازه میدهد تا تمام سفارشات مشتریان خود بدون هیچ ریسکی کنترل کنید، آمار ها نشان داده اند که این سیستم بسیار قابل فهم است و در حین قابل فهم بودن از هر نظر کامل است و میتواند نیاز های کاربران را پاسخ دهد.

شما همچنین میتوانید با استفاده از قالب وردپرس فروشگاهی مختلف به وبسایت خود ظاهری شگفت انگیز اضافه کنید زیرا ووکامرس با اکثر قالب های وردپرس سازگار است!

۶- زیرا شما میتوانید توابع زیادی را تنها با استفاده از یک کلیک به فروشگاه خود اضافه کنید

همانطور که در موارد قبل گفتم شما میتوانید پول خود را در موارد حساس تری خرج کنید، شما میتوانید افزونه های مورد نظر خود را برای فروشگاه خریداری کنید تا تنها با یک کلیک توابع مورد نظر خود را به فروشگاه ووکامرس خود اضافه کنید:

برای مثال:

مطلب پیشنهادی  آموزش تنظیمات حمل و نقل در ووکامرس

در این مورد میتوان هزاران مثال زد، افزونه های بیشماری برای ووکامرس وجود دارند که با استفاده از آنها با کمترین تلاش میتوانید قابلیت هایی باور نکردنی به وبسایت خود اضافه کنید.

7- زیرا میتوانید هرچیزی که میخواهید را به هر روشی که میخواهید بفروشید!

با تشکر از ساختار شگفت انگیز ووکامرس و افزونه های آن، شما میتوانید هر نوع محصولی را که میخواهید به هر روشی بفروشید. محصولات فیزیکی، مجازی، ایده ها، و… با استفاده از خلاقیت خود میتوانید فروشگاهی متفاوت و قدرتمند داشته باشید.

با توجه به آنکه افراد بسیاری در حال پول در آوردن بدون فروش محصول هستند. شما نیز میتوانید با استفاده از یک افزونه مناسب قابلیت چند فروشندگی را به فروشگاه خود اضافه کنید تا مانند سایت آمازون افراد مختلفی در فروشگاه شما محصولات خود را به فروش برسانند.

اگر یک ایده بزرگ برای یک فروشگاه اینترنتی دارید حتما ووکامرس بهترین گزینه است.

8- زیرا بسیاری از برنامه نویس ها و کاربران نیز با ما هم عقیده هستند!

ووکامرس برای توسعه دهندگان وردپرس یک معدن طلا است، ووکامرس باعث شد که افراد زیادی به سمت وردپرس جذب شوند و افزونه های زیادی برای وردپرس تولید شود، بسیاری از افراد به ایجاد انجمن های بزرگ پرداختند و توسعه دهندگان روز به روز به موفقیت های بیشتری دست پیدا کردند، ووکامرس هم برای مشتریان یک عامل موفقیت است و هم برای توسعه دهندگان.

در این صورت افرادی که با ووکامرس کار میکنند همه آن چیزی که نیاز دارند را خواهند داشت، و توسعه دهندگان نیز با یکدیگر کار خواهند کرد تا مشکلات را پیدا کنند و راه حل های جدیدی را ارائه کنند.

9- زیرا فروشگاه شما را کاربر پسند تر خواهد کرد

کاربر پسند بودن بخش مهمی از هر سیستم است، اگر یک فروشگاه کاربر پسند باشد از فروشگاه شما رضایت خواهد داشت و آن را به دوستان خود معرفی خواهد کرد و همه کاربران به سایت شما وابسته خواهند شد و آن را فراموش نخواهند کرد.

امیدوارم پس از مطالعه این مطلب تصمیم گرفته باشید که از ابزار قدرتمند ووکامرس برای مدیریت فروشگاه خود استفاده کنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *