ایجاد نمودار تغییر قیمت محصولات ووکامرس

خانه / وبلاگ / آموزش ووکامرس / ایجاد نمودار تغییر قیمت محصولات ووکامرس
3 / 5
2
woocommerce-price-chart

ایجاد نمودار تغییر قیمت محصولات ووکامرس

3 / 5
2

در برخی از مواقع ممکن است کاربران بخواهند بدانند که یک محصول در زمان های مختلف چه قیمتی داشته تا با استفاده از این اطلاعات برای خود برنامه ریزی کنند تا خرید خود را در زمان بهتری انجام دهند، امروزه فروشگاه های اینترنتی موفق از این قابلیت استفاده میکنند. در این مطلب قرار است نحوه ایجاد نمودار تغییر قیمت محصولات ووکامرس را به شما آموزش بدهم.

نمودار تغییر قیمت محصولات

نمودار میتواند در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به کاربران بدهد پس میتواند ابزاری مناسب برای نمایش اطلاعات مهم به کاربران باشد، اگر شما یک فروشگاه ووکامرس دارید و میخواهید رضایت کاربران خود را جلب کنید باید بهترین امکانات را برای آنها فراهم نمایید. یکی از امکاناتی که میتواند به شما در جلب رضایت آنها کمک کند نمودار تغییر قیمت است. در ادامه به شما آموزش خواهم داد تا این قابلیت را برای فروشگاه خود فراهم نمایید.

افزونه نمایش نمودار قیمت ووکامرس Plot prices

chart-price

افزونه ایرانی Plot prices با استفاده از شورت کد میتواند به سادگی قابلیت نمایش نمودار تغییر قیمت محصولات را برای شما عزیزان فراهم کند. پس از نصب افزونه وردپرس برای استفاده از آن دو راه در پیش و روی خود خواهید داشت: ۱- استفاده از شورت کد ۲- افزودن کد به فایل صفحات، که هر کدام از این روش ها مزیت خود را دارند.

استفاده از شورت کد

با استفاده از شورت کد میتوانید در مکان های مورد نظر خود به طور دلخواه نمودار تغییر قیمت محصول را نمایش دهید، کافیست از کد زیر در صفحه و یا نوشته مورد نظر خود استفاده نمایید:

[chartprice]

 

مطلب پیشنهادی  نحوه حمل و نقل و تنظیمات مالیات در ووکامرس

افزودن کد به فایل صفحات

با استفاده از این روش فقط کافیست یک بار این کد را در صفحه خود استفاده نمایید تا دیگر نیاز به استفاده مجدد شورت کد نداشته باشید، کافیست کد زیر را در فایل single-product-page قالب کنونی خود قرار دهید:

<?php code do_shortcode( '[chartprice]' ); ?>

price-history-digiwp

با استفاده از کد های بالا لیست تغییرات قیمت محصولات در نمودار نمایش داده خواهد شد و کاربران شما میتوانند مشاهده کنند که در چه تاریخی این تغییرات رخ داده اند. برای نمایش تاریخ به صورت شمسی در نمودار ها کافیست یکی از افزونه های WP Parsidate و WP Jalali را بر روی فروشگاه خود نصب و فعالسازی نمایید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *