ارسال ایمیل های نظر سنجی در ووکامرس

خانه / وبلاگ / آموزش ووکامرس / ارسال ایمیل های نظر سنجی در ووکامرس
5 / 5
1

ارسال ایمیل های نظر سنجی در ووکامرس

5 / 5
1

در این مقاله آموزش ووکامرس با بررسی ایمیل های نظر سنجی دو مورد از نظر سنجی ها را در ایمیل ها می بینیم و آموزش می دهیم که چطور می توانید آن ها را بر روی ایمیل های فروشگاه خود اجرا نمایید. شما این امکان را دارید که بتوانید ایمیل های نظر نسنجی را در ووکامرس برای کسب نرخ های کامل تری وارد کنید. انجام این کار به شما فیدبک بسیار بهتری می دهد.

چگونه ایمیل های نظر سنجی را در ووکامرس ارسال کنیم

شما عزیزان با استفاده از نظرسنجی هایی که از کاربران و مشتریان خود می گیرید می توانید به نتایج بسیار بهتری برسید و این گونه وضعیت فروشگاه اینترنتی خود را بهبود ببخشید. هیچ گاه سعی نکنید از این نظر سنجی ها دوری کنید و همواره به آن ها فکر کنید.
حال در باب این موضوع چندین فروشگاه اینترنتی معتبر را برای معرفی به شما در نظر گرفته ایم و اینک به همراه یک دیگر نوع برخورد این فروشگاه ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

ایمیل های نظر سنجی چه نقشی در فروشگاه های اینترنتی دارند

در این قسمت ما نظرات را به دو بخش خوب و بد تقسیم می کنیم.
در گام اول راجع به گزینه های خوب و مثبت صحبت می کنیم :

۱ – متن یا محتوا : ایمیل ها به روشنی مشخص می کنند که کاملا فیدبک در زمان کمتر از یک دقیقه گرفته می شوند. علاوه بر این ایمیل ها در بر دارنده ی جزئیات مفیدی همانند تصویر محصولات و پیش بینی تاریخ تحویل و هم چنین نام فروشنده می باشد.
٢ – پارامتر های رتبه بندی : پایه ی رتبه بندی در ایمیل ویژه است و به جای طرح پرسش های ساده در مورد رتبه ی محصول، یک رو نوشت از پارامتر های رتبه بندی محصول ، نشان داده می شود.
٣ – لینک ها یا پیوند ها : رو نوشت ایمیل این خاصیت را دارد که بتواند ارتباط شفاف و متمرکزی را با رتبه بندی بر قرار نماید. اما از این نکته نیز نباید غافل شد که لینک های مفیدی که در پایین ایمیل وجود دارند، به راحتی به سمت موارد مرتبط با خرید حرکت می کند.
به طور کلی ارسال ایمیل های نظر سنجی در ووکامرس باید یک سازماندهی بسیار خوبی را دارا باشند و به روشنی بر روی رتبه بندی متمرکز شوند. تنها نقصی که در این ایمیل ها وجود دارد سود جویی محض آن ها می باشد و دیگر اینکه رفتار شخصی و خودمانی ندارد. اما باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای مدیران فروشگاه های کوچک تجارت الکترونیکی شخصی کردن ایمیل ها به وسیله ی امضا های شخصی افراد و امثال آن می تواند ارتباط بسیار بهتر و قوی تری را در دراز مدت با مشتریان خود فراهم سازد.

مطلب پیشنهادی  آموزش ووکامرس کار با بخش های مختلف به صورت کلی 2

نمونه ی دوم

۱ – رو نوشت : رو نوشت در ایمیل بسیار کوتاه و متمرکز بر روی فیدبک تاثیر گذار است. انجام این عمل درک و اقدام مشتری را برای انجام هر گونه عمل و فعالیت در ایمیل بسیار ساده تر و آسان تر می نماید.
٢ – فیدبک اضافی : در هر نوبتی که شما یک روش جدید را در ایمیل خود مورد استفاده قرار می دهید باعث می شود که یک نظر سنجی به طور جدا گانه برای تکمیل نمودن کارتان مهیا شود. اجرای این روش حداقل فیدبکی که برای شما دارد این است که آیا یک مشتری از شما رضایت دارد یا خیر، حتی اگر مشتریان شما بقیه فرم نظر سنجی را پر نکنند.
٣ – یاد آوری گفت و گو ها و مکالمات : همان طور که اطلاع دارید رو نوشت کامل تمامی مکالمات به پایین صفحه ایمیل پیوست داده می شود. انجام این کار مراجعه مشتری را بسیار ساده و آسان می کند و این امر باعث می شود که روش دیگری برای برقراری ارتباط و یا اقدام مشتری انتخاب نشود.
حال در مورد گزینه های نا مطلوب ارسال ایمیل های نظر سنجی در ووکامرس می توان گفت که باعث می شود که ایمیل یک حالت شخصی و خودمانی داشته باشد. ایمیل صرفا ” سلام ” می گوید و نام شخص را ذکر نمی کند. به جای امضاء با خدمات مشتری، می تواند با نام شخص مربوطه باشد. ( مانند، john deo مدیر سرویس مشتری groupon )
انجام این کار به انسانی نمودن رفتارها کمک شایانی می کند و هم چنین باعث می شود از سوی دیگر مشتریان در گفت و گو ها و مکالمات با برند شما احساس تعلق خاطر نمایند.

با کلیک کردن چه چیزی را می شود به دست آورد؟

با کلیک کردن در قسمت ارسال ایمیل های نظر سنجی در ووکامرس می توان به سادگی یک فیدبک از مشتریان تهیه کرد. رتبه بندی ها و نظر سنجی وارد شده در ایمیل به شما این اجازه را می دهد که با یک کلیک بتوانید پاسخ دهید. توجه داشته باشید که در این دو مثال از نظر سنجی افراد یک رو نوشت بصری حال می گردد.
باید دقت داشته باشید که رو نوشت در ایمیل خیلی کوتاه و به صورت نکته ای است. این امر یک زبان کنایه دار و سختی نیست و محتوای ایمیل به صورت مشخص در ارتباط مستقیم با هدف اصلی می باشد و همین باعث می شود که برای یک پاسخ فیدبک تهیه شود. این نکته قابل ذکر است که در ارسال ایمیل های نظر سنجی در ووکامرس، لینک هایی در پایین ایمیل برای شرح بیشتر اطلاعات باید ایجاد شود. هم چنین اگر گفت و گو ها و مکالمات در قسمت پایین ایمیل پیوست شود، مشتریان باید برای دیدن جزئیات صرفا اسکرول را به کار ببرند.

مطلب پیشنهادی  ستاره دار کردن محصولات ووکامرس Schema.org Rich Snippets

یک مورد از ایمیل های نظر سنجی Mail Chimp

اغلب پلتفرم های مدیریتی ارسال ایمیل های نظر سنجی در افزونه ووکامرس باعث می شوند که در قسمت ایمیل قابلیت های بسیار خوبی برای نظر سنجی های وارد شده ایجاد شود. در نمونه ای که در پایین وجود دارد ما Mail Chimp را برای ایجاد نظر سنجی ساده مورد استفاده قرار می دهیم.
هیچ نیازی نیست که شما جدا از Mail Chimp نظر سنجی را تهیه نمایید. بلکه در هر موردی که شما برای ایجاد نمودن یک قالب محتوا اقدام می کنید این امکان را دارید که برای تهیه یک نظر سنجی در ایمیل خود یک تگ و یا یک برچسب را مورد استفاده قرار دهید.

نحوه ساختن یک نظر سنجی در Mail Chimp

شما می توانید سؤالات را سفارشی سازی کرده و آن ها را متناسب با عملکرد نظر سنجی خود انتخاب نمایید. همان طور که در مثال بالا مشاهده می کنید تگ ها، همواره دو سؤال نظر سنجی را در قالب ایمیل شما برای ارسال ایمیل های نظر سنجی در ووکامرس ایجاد می کنند.

پیش نمایش نظر سنجی ها در Mail Chimp

شما می توانید در مورد نظر سنجی های ایجاد شده و یا اماده در ایمیل های Mail Chimp و هم چنین گزارش آن ها از پایگاه دانش محور Mail Chimp استفاده کنید.
هم چنین این امکان را دارید که پلتفرم های مختلف دیگری را که قبلا برای فیدبک ارسال ایمیل های نظر سنجی در ووکامرس استفاده می کردید را با یک دیگر ادغام نمایید.

نتیجه

همان طور که در بالا هم اشاره شد این یک امر بدیهی است که مشتریان مایلند که نظر سنجی ها را همواره در ایمیل های نظر سنجی تکمیل نمایند و انجام این عمل به طور قطع برای مشتریان کاری بسیار ساده و آسان می باشد. آن ها می توانند بدون این که به وب سایت مراجعه کنند فرم های نظر سنجی را پر نمایند. پس به این نتیجه می رسیم که انجام این عمل باعث می شود که بتوانید نرخ تکمیل ها را برای لیست نظر سنجی وب سایت خود افزایش دهید.
همواره سعی کنید حدود ٣ تا ۵ سؤال کوتاه و مرتبط را برای ارسال ایمیل های نظر سنجی در ووکامرس اماده سازی کنید و از این نکته غافل نشوید که قرار دادن سؤال و نظر سنجی باعث می شود که شما به یک سنجش کلیدی دست پیدا کنید.
امید واریم که توانسته باشیم نکات مهم و کلیدی را در این مورد در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. به امید موفقیت و پیروزی شما عزیزان همیشه همراه.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *