دانلود افزونه ووکامرس

خانه / وبلاگ / آموزش ووکامرس / دانلود افزونه ووکامرس
5 / 5
1
دانلود افزونه ووکامرس
دانلود افزونه ووکامرس

دانلود افزونه ووکامرس

5 / 5
1

در ادامه مطلبی که در مقاله ووکامرس چیست برای شما بازگو کردیم برای شروع کار با این افزونه فروشگاه ساز حرفه ای شما باید ابتداباید اقدام به دانلود افزونه ووکامرس نموده و سپس در وب سایت خود نصب نمائید اما دانلود و نصب آن نیاز به کمی توضیحات دارد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در اینباره این مقاله از دیجی وردپرس را تا پایان دنبال کنید.

دانلود افزونه ووکامرس فروشگاه ساز وردپرس

ووکامرس به انگلیسی Woocommerce بزرگ ترین و قویترین فروشگاه ساز وردپرس محسوب می شود. که کلیه نیاز های یک وب سایت فروشگاه آنلاین را به راحتی برطرف می کند. لازم به ذکر است افزونه woocommerce دارای افزونه های جانبی فراوانی می باشد که برای توسعه و افزودن امکانات بیشتر به آن می توان به راحتی از افزونه های جانبی ووکامرس استفاده کردذ.

دانلود افزونه ووکامرس
دانلود افزونه ووکامرس

برای استفاده از این افزونه باید دو فایل را دریافت نمائید. فایل اول افزونه اصلی  و فایل دوم فارسی ساز افزونه ووکامرس.که بهتر است کمی در مورد این دو فایل توضیحاتی را برای شما مشخص کنم تا دچار سردرگمی نشوید.

افزونه اصلی ووکامرس woocommerce

این فایل افزونه اصلی ووکامرس است که در صورتی که ان را نصب بفرمائید انگلیسی و چپ چین بوده و برای وب سایت های انگلیسی به تنهایی بسیار مفید است.اما در صورتی که برای وب سایت های فارسی نیاز دارید کار شما در دو مرحله انجام میشود و باید فارسی ساز آن را نیز دریافت نمائید.

افزونه فارسی ساز ووکامرس persian woocommerce

این افزونه در کنار ووکامرس معنی دارد و شما برای فارسی و راستچین شدن این افزونه حرفه ای نیاز دارید تا ان را نصب و فعال سازی نمائید.البته باید به نکته ای مهم نیز توجه داشته باشید که این نکته روش نصب این دو افزونه است که هر یک را به چه صورت باید نصب کرد پس با ادامه این مقاله همراه من باشید.

مطلب پیشنهادی  ایجاد سیستم چت و پشتیبانی آنلاین در ووکامرس

پلاگین persian woocommerce توسط پرشین اسکریپت ارائه شده و بروز رسانی می شود. این افزونه فارسی ساز ووکامرس با نصب شدن سبب ترجمه لغات و اطلاحات ووکامرس به زبان فارسی می شود. همچنین دیگر قابلیت خوبی که دارد بخش حلقه های ترجمه برای سفارشی کردن ترجمه به دلخواه می باشد.

دانلود افزونه ووکامرس
دانلود افزونه ووکامرس

روش نصب افزونه ووکامرس

برای نصب و شروع کار با ووکامرس ابتدا افزونه فارسی ساز را از بخش انتهای این آموزش دریافت نموده و در بخش افزونه های وب سایت خود نصب نموده و سپس فعال نمائید پس از نصب فارسی ساز افزونه اصلی را نیز در وب سایت خود نصب نموده و فعال سازی کنید البته در نهایت میتوانید برای دانلود افزونه ووکامرس و دانلود فارسی ساز ووکامرس از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

دانلود افزونه ووکامرس

دانلود فارسی ساز ووکامرس

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

3 دیدگاه

  1. علیرضا

    مرسی از مطلب مفیدتون

  2. مهدی

    نسخه نهاییش مشکل داره
    نسخه های قبل رو از کجا میشه دانلود کرد؟
    مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *