دانلود وردپرس نسخه 4.7 و بالاتر

خانه / وبلاگ / دانلود وردپرس / دانلود وردپرس نسخه 4.7 و بالاتر
5 / 5
1
دانلود وردپرس نسخه 4.7
دانلود وردپرس نسخه 4.7

دانلود وردپرس نسخه 4.7 و بالاتر

5 / 5
1

در نسخه جدید وردپرس یعنی نسخه 4.7 شاهد تغییرات جدیدی بودیم . در این بخش به معرفی قابلیت ها و امکانات وردپرس 4.7 می پردازیم . و در پایان می توانید نسخه جدید وردپرس رو دانلود کنید. تیم توسعه وردپرس تغییرات آخر سال 2016 را با اسم Sarah Vaughan ارائه دادند. Sarah Vaughan یکی از بزرگان موسیقی جاز می باشد. اگر شما هم کنجکاو هستید بدانید که چرا اکثر نسخه های وردپرس با اسم افراد بزرگ در عرصه موسیقی معرفی می شود. باید بگم که خالق وردپرس “مت” به موسیقی جاز علاقه دارد و به همین دلیل بزرگان این عرصه را برای نام گذاری نسخه های مختلف وردپرس انتخاب می کنند.

دانلود وردپرس 4.7 و معرفی ویژگی های جدید این نسخه

نسخه 4.7 تغییرات خوبی داشته و در بهبود این مدیریت محتوا تاثیر خوبی داشته . برخی تغییرات اساسی حدودا 7/8 مورد می باشد که در ادامه به تک تک آنها اشاره می کنیم . با من همراه باشید تا در این مقاله از سایت دیجی وردپرس امکانات جدید را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از وردپرس بهتر و از امکانات جدید آن بهره مند شوید.

1- اضافه شدن قالب جدید Twenty Seventeen

قالب وردپرس جدید Twenty Seventeen
قالب وردپرس جدید Twenty Seventeen

در نسخه 4.7 شاهد اضافه شدن قالب 2017 بدویم که در این قالب طراحی و تکنولوژی جدید به کار برده شده. از نکته قابلیت های جدید در قالب وردپرس جدید Twenty Seventeen وجود پارالاکس , سفارشی سازی , رنگبندی دلخواه و … می باشد . طراحی این قالب مناسب برای انواع سایت ها و زمینه های کاری هست . یعنی می توان به راحتی یک سایت شرکتی و یا حتی وبلاگی را با آن ایجاد کرد.

مطلب پیشنهادی  دانلود وردپرس فارسی نسخه 4.8

2- تغییرات قالب در بخش سفارشی سازی

نسخه 4.7 وردپرس قابلیتی را ایجاد کرده تا بتوانیم به راحتی در بخش سفارشی سازی وردپرس اقدام به تغییر قالب سایت کنیم. از این پس به راحتی اقدام هب تغییر قالب می کنیم و به صورن زنده در بخش سفارشی سازی نمای سایت را مشاهده می کنیم.

3- افزودن css سفارشی و نمایش زنده

یکی دیگر از قابلیت های بخش سفارشی سازی امکان اضافه کردن کد های css سفارشی می باشد . یعنی اگر بخواهیم برخی کدهای css را ویرایش یا به سایت اضافه کنیم به طور مستقیم این عملیات را در بخش سفارشی سازی وردپرس می توان انجام داد و نتیجه را همزمان به صورت زنده مشاهده کرد.

4- تغییر زبان مدیریت سایت برای کاربران

تغییر زبان مدیریت سایت برای کاربران
تغییر زبان مدیریت سایت برای کاربران

شاید سایت شما چندین کاربر مختلف داشته باشد. منظور از کاربر اینه که فرضا شما 5 نویسنده دارید یا 3 مدیر داخل سایت شما وجود داره. با قابلیت جدید تغییر زبان هر کدام از کاربران می تونن زبان مدیریت سایت رو به دلخواه خودشون تغییر بدن. مثلا یکی از کاربران می خواد مدیریت سایت براش انگلیسی باشه و به صورت انگلیسی راحت تر هست . با این قابلیت جدید می تونه زبان مدیریت رو فقط برای خودش انگلیسی کنه.

5- قابلیت قرار دادن ویدیو برای هدر سایت

یکی دیگر ازقابلیت های بخش سفارشی سازی امکان اضافه کردن ویدیو به هدر سایت می باشد . در قالب پیش وردپرس 2017 این قابلیت تست شده و به خوبی و راحتی می توان یک ویدیو برای هدر سایت انتخاب کرد و به نمایش گذاشت.

6- قابلیت WP REST API

WP REST API
WP REST API

یکی از قابلیت های مهم و کاربردی در وردپرس REST API می باشد . وردپرس روز به روز در حال رشد می باشد و همیشه به قابلیت های آن افزوده می شود یا موارد قبلی را بهینه تر می کند. ریست ای پی آی قابلیتی است که به تازگی به وردپرس افزوده و شده و در حال رشد می باشد . REST API قابلیتی می باشد که با آن می توان روی وردپرس به عنوان یک وب سرویس قدرتمند حساب کرد . API اجازه می دهد بتوانیم در جاهای مختلف مثلا یه اپلیکیشن داشته باشیم و به سایت خود متصلش کرده و آن را مدیریت کنیم. بی صبرانه منتظر اضافه شدن این ویژگی به طور کامل هستیم.

مطلب پیشنهادی  دانلود وردپرس فارسی نسخه 4.8

7- تغییر در بخش ویرایشگر وردپرس

ویرایشگر وردپرس
ویرایشگر وردپرس

در بخش ویرایشگر وردپرس نیز شاهد برخی تحولات شدیم مثل جا به جایی دکمه های ویرایشگر و بهبود کارایی آن ها. تغییرات مربوط به این بخش بیشتر جا به جا شدن دکمه های بالا با دکمه های پایین ویرایشگر می باشد.

8- تنظیم منوها و مشاهده زنده آنها

تنظیم منو در بخش سفارشی سازی نیز این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید بعد از چیدان منو ها و قبل از ذخیره چینش منوها در بخش سفارشی سازی به صورت زنده مشاهده کنید و نیزای به ذخیره و وارد شدن به داخل سایت نمی باشد. این تغییر نیز در نسخه 4.7 به چشم می خورد.

در بالا به برخی ویژگی های اساسی نسخه 4.7 وردپرس اشاره شد. به جز این موارد تغییرات دیگری وجود دارد که با نصب نسخه جدید وردپرس شاهد بهبود دیگر قسمت های ان خواهید شد. در ادامه می توانید به مجموعه نسخه های 4.7 وردپرس دسترسی داشته و اقدام به دانلود وردپرس کنید.

دانلود نسخه 4.7

دانلود نسخه 4.7.1

دانلود نسخه 4.7.2

دانلود نسخه 4.7.3

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *