نحوه رفع مشکل خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید

خانه / وبلاگ / خطا های وردپرس / نحوه رفع مشکل خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید
5 / 5
2

نحوه رفع مشکل خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید

5 / 5
2

حتما تا به حال شما هم در هنگام بارگذاری پرونده در وردپرس به خطا خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید برخورده اید. یکی از معمول ترین خطا در وردپرس خطای بارگذاری پرونده که با مضمون (خطایی هنگام بارگذاری پرونده رخ داده پیش آمده است دوباره تلاش کنید) می باشد است. وقتی شما قصد آپلود فایل را در وردپرس دارید امکان دارد به این خطا برخورد کنید، اما اصلا جای نگرانی نیست در ادامه به همراه هم این مشکل را بررسی کرده و آن را رفع می کنیم.

خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید

مشکل خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید در اکثر مواقع موقعی پیش میاید که شما قصد آپلود تصویری را در وردپرس دارید. دلیلی که می توان برای پیش آمدن این مشکل گفت مشکل در هاست شما یا همان سرویس میزبانی وب شما است. در آموزش های قبلی بخش خطای وردپرس در مورد رفع مشکل آپلود نشدن تصویر در وردپرس صحبت کردیم که خطای Http Error میداد. اگر همچین مشکلی دارید به مطالب مربوط به این آموزش مراجعه کنید.

این مشکل امکان در دارد در هر زمانی برای سایت شما پیش بیاید، یعنی حتی امکان دارد بعد از مدت ها که از راه اندازی سایتان گذشت این مشکل پیش بیاید یا در مواقع دیگری اما این موضوع دلیل نمی شود که شما تصور کنید که مشکل از سرویس دهنده شما نیست.

خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید وردپرس
خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید وردپرس

دلیل ایجاد این مشکل وجود محدودیت در سطح دسترسی پوشه آپلود می باشد و برای حل این مشکل باید سطح دسترسی پوشه آپلود در هاست وردپرس خود را تغییر دهید.

مطلب پیشنهادی  رفع مشکل آپلود نشدن تصاویر در وردپرس

برای رفع این مشکل دو راه وجود دارد: یکی از آن ها تماس با بخش پشتیبانی شرکت ارائه دهنده سرویس میزبانی خود می باشد و دیگری این است که خوده شما این مشکل را به صورت دستی برطرف کنید. اگر کمی با وردپرس و فایل های آن آشنایی داشته باشید می توانید به سادگی این مشکل را خودتان حل کنید.

تغییر سطح دسترسی پوشه های هاست

تغییر سطح دسترسی یک پوشه در هاست های مختلف نیازمند انجام کار های متفاوتی می باشد اما یک راه وجود دارد که در تمام هاست ها به صورت یکسان انجام می شود. در ادامه به شرح و بررسی این راه می پردازیم.

ابتدا شما باید نرم افزار file zilla را دانلود کرده و نصب کنید سپس بعد از نصب نرم افزار شما باید توسط این نرم افزار به هاست خود متصل شوید و به سراغ پوشه ای که قصد دارید سطح دسترسی آن را تغییر دهید بروید که ما در این جا قصد تغییر سطح دسترسی پوشه uploads را داریم که برای رسیدن به این پوشه باید به پوشه wp-content مراجعه کنید تا داخل این پوشه، پوشه uploads را بیابید. بعد از این که پوشه ای را که قصد تغییر سطح دسترسی آن را دارید پیدا کردید بر روی آن کلیک راست کنید و سپس از داخل منوی باز شده گزینه file permissions را انتخاب کنید. بعد از اینکه شما گزینه گفته شده را انتخاب کردید پیش روی شما پنجره ای جدید باز می شود که در آن کادری وجود دارد که شامل یک عدد سه رقمی است. این عدد سه رقمی نشان دهنده سطح دسترسی به این پوشه می باشد که شما برای اینکه دسترسی کامل به این پوشه داشته باشید باید به جای هر عددی که در کادر گفته شده وجود داشت عدد 777 را وارد کنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

2 دیدگاه

  1. زهرا

    سلام من کلیک راست انجام میدم file permissions نداره.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

  2. فرشاد

    خیلی ممنون مشکلم حل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *