رفع خطای مشکل در بروز رسانی وردپرس و افزونه های آن

خانه / وبلاگ / خطا های وردپرس / رفع خطای مشکل در بروز رسانی وردپرس و افزونه های آن
5 / 5
1
رفع خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس و افزونه های آنرفع خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس و افزونه های آن
رفع خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس و افزونه های آن

رفع خطای مشکل در بروز رسانی وردپرس و افزونه های آن

5 / 5
1

خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس یکی از مشکلاتی می باشد که کاربران وردپرس گاها با آن رو به رو می شوند ، از مشکلاتی که در هنگام به روز رسانی های اتفاق می افتد مشکل عدم دریافت خطا می باشد، که امکان دارد در اصل به روز رسانی در کار نباشد اما این اتفاق رخ دهد. برای حل خطای Another Update in Process راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها را می توان در شرایطی انجام داد، اما در ادامه آموزش وردپرس ما در دیجی وردپرس دو روش را برای شما آموزش خواهیم داد.

خطای مشکل در بروز رسانی وردپرس

برای رفع خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس دو روش داریم که عبارتند از:

  • استفاده از افزونه Fix Another Update In Progress
  • حل مشکل به وسیله پایگاه داده وردپرس.

شاید برایتان مفید باشد معرفی افزونه صفحه ساز وردپرس Fusion Page Builder که یک افزونه رایگان می باشد.

استفاده از Fix Another Update In Progress

افزونه Fix Another Update In Progress یک افزونه حرفه ای می باشد که به وسیله آن می توان خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس را حل کرد. این افزونه کاربردی وردپرس تا کنون توانسته است برای خود امتیاز فوق العاده و. کامل 5 از 5 را به دست آورد که نشان از رضایت کامل کاربران از افزونه دارد، همچنین این افزونه تا کنون بیش از 600 نصب فعال داشته است.

مطلب پیشنهادی  رفع مشکل نمایش ندادن نقشه گوگل

رفع خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس و افزونه های آن

نصب و کار کردن با افزونه

نصب کردن این افزونه نیز همانند دیگر افزونه های وردپرس می باشد که شما باید پس از نصب کردن آن به بخش تنظیمات افزونه بروید و در صورتی که در وردپرس شما خطایی وجود داشته باشد با یک پیغام با عنوان ” WordPress Update is locked. You need to fix it.” مواحه خواهید شد، حال برای رفع خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس باید بر روی دکمه Fix WordPress Update Lock کلیک کنید تا خطایی که در وردپرس شما وجود داشته است بر طرف شود.

رفع خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس و افزونه های آن

در صورت نبود خطا در وردپرس

حال اگر مراحل نصب و فعال سازی افزونه را طی کردید و پس از کلیک بر روی تنظیمات پیغامی مانند بالا دریافت نکردید و به جای آن با پیغامی با مضمون ” There is no issue. Continue with your WordPress Update. ” رو به رو شدید به این معنی می باشد وردپرس شما خطایی ندارد و می توانید به سادگی و با خیالی راحت با آن ادامه کار خود را انجام دهید.

رفع خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس و افزونه های آن

حل مشکل به وسیله ی پایگاه داده وردپرس

روش دیگری که می توانید به وسیله آن خطای مشکل در به روز رسانی وردپرس را رفع کنید استفاده کردن از روش دیتابیس وردپرس می باشد. در این روش باید در ابتدا به بخش phpMyAdmin شوید و پس از وارد شدن به این قسمت به بخش دیگری با عنوان wp-options شوید. حال در این قسمت جدولی با نام core_upfater.lock وجود دارد که مانع از به روز رسانی وردپرس، افزونه و دیگر موارد می شود. حال شما می توانید به سادگی با کلیک بر روی Delete این جدول را حذف کنید تا اجازه به روز رسانی وردپرس و افزونه های به شما داده شود.

امید قنبری هستم کارشناس نرم افزار کامپیوتر که چند سال است در زمینه وب و طراحی وب فعالیت دارم و اکنون نیز در سایت دیجی وردپرس در کنار دیگر دوستان مشغول تهیه آموزش های کاربردی برای شما کاربران عزیز می باشم
اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *