جلوگیری از کلیک راست بر روی محتوا در وردپرس

خانه / وبلاگ / امنیت وردپرس / جلوگیری از کلیک راست بر روی محتوا در وردپرس
5 / 5
1
content-protect

جلوگیری از کلیک راست بر روی محتوا در وردپرس

5 / 5
1

محتوای سایت شما بخشی از اموال شما به حساب می آیند، پس حتما دوست ندارید شخص دیگری از آنها در سایت خود به صورت آماده استفاده کند. اگر همچین قصدی دارید و نمیدانید باید برای رفع این مشکل چه کاری انجام دهید بدانید در این مطلب به شما آموزش خواهم داد تا با استفاده از یک افزونه وردپرس مناسب جلوگیری از کلیک راست روی محتوا در وردپرس را انجام دهید.

جلوگیری از کلیک راست در وردپرس با wp content copy protector

click-right-plugin

افزونه wp content copy protector تا کنون بیش از 50000 نصب و فعالسازی در مخزن وردپرس داشته. با استفاده از آن میتوانید به سادگی از محتوای خود محافظت نمایید. استفاده از این افزونه نیاز به پیکربندی تنظیمات پیچیده ای ندارد و شما میتوانید از قابلیت های آن به سادگی استفاده نمایید.

استفاده از افزونه

برای شروع باید افزونه wp content copy protector را نصب و فعالسازی نمایید. سپس میتوانید وارد بخش تنظیمات»WP content Copy Protection شوید تا تنظیمات افزونه را پیکربندی نمایید.

wp-copy-protection

بخش Main settings

با استفاده از این بخش میتوانید تمام تنظیمات مورد نیاز خود را پیکربندی نمایید، در ادامه گزینه های موجود در این بخش را برای شما عزیزان شرح خواهم داد:

  • Posts protection by JavaScript : با استفاده از این گزینه میتوانید با استفاده از جاوا اسکریپت از نوشته های خود محافظت نمایید.
  • Homepage protection by JavaScript : با استفاده از این گزینه میتوانید از محتوای صفحه اصلی خود با استفاده از جاوا اسکریپت محافظت نمایید.
  • Static page’s protection : با استفاده از این گزینه صفحات بدون تغییر سایت شما نیز محافظت خواهند شد.
  • Exclude Admin from protection : این بخش در نسخه ویژه فعال است. با استفاده از این گزینه مدیر سایت خواهد توانست در صفحات کلیک راست انجام دهد.
  • Selection disabled message : در این بخش میتوانید یک پیغام وارد نمایید تا در صورت کلیک راست نمودن کاربران نمایش داده شود.
مطلب پیشنهادی  راه کار هایی برای گسترش امنیت وردپرس

ذخیره تنظیمات و مشاهده خروجی

اکنون باید تنظیمات را ذخیره نمایید و در صفحات سایت خود کلیک راست نمایید تا کارایی افزونه را تست کنید. مشاهده خواهید نمود که متنی که در تنظیمات وارد نموده اید نمایش داده میشود و از کلیک راست در صفحات سایت شما جلوگیری خواهد شد.

protection-alert

شما با موفقیت توانستید امنیت محتوای سایت خود را فراهم نمایید!

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *