افزودن GIF های متحرک در وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / افزودن GIF های متحرک در وردپرس
5 / 5
1
use-GIF-for-wp

افزودن GIF های متحرک در وردپرس

5 / 5
1

آیا میخواهید از تصاویر GIF متحرک در پست های سایت وردپرس خود استفاده نمایید؟ بعضی مواقع وقتی که تصاویر متحرک GIF را در مطالب خود قرار میدهیم به یک تصویر ثابت تبدیل میشوند و انیمیشن خود را از دست میدهند، در این آموزش وردپرس به شما آموزش خواهم داد تا از این تصاویر به طور مناسب در سایت و مطالب خود استفاده نمایید.

 

چرا تصاویر GIF متحرک در وردپرس به تصاویر ثابت و بدون انیمیشن تبدیل میشوند؟

وردپرس دارای یک ابزار آپلود رسانه است که استفاده از آن کار بسیار ساده ای است. وقتی با استفاده از این ابزار رسانه های خود را آپلود میکنید، وردپرس به صورت اتوماتیک کپی های زیادی از آن در ابعاد مختلف ایجاد میکند. سه نوع اندازه پیشفرض برای رسانه ها در وردپرس وجود دارد: بند انگشتی، متوسط، و بزرگ. تصویر اصلی هم در سایت شما ذخیره خواهد شد.

وقتی یک تصویر متحرک را آپلود میکنید وردپرس تنها اولین فریم آن را ذخیره میکند، بنابراین با استفاده از آن تصویر در مطالب خود با یک تصویر ثابت روبرو خواهید شد، اگر میخواهید به این مشکل خاتمه دهید این مطلب را از دست ندهید.

استفاده از تصاویر متحرک در وردپرس

ابتدا نیاز خواهید داشت تا مطلب یا صفحه ای که میخواهید تصویر متحرک را در آن قرار دهید را آپلود نمایید. سپس بر روی دکمه افزودن پرونده چندرسانه ای کلیک نمایید.

add-media

با انجام این کار ابزار آپلود رسانه وردپرس به صورت پاپ آپ باز خواهد شد. در این صفحه تصویر خود را آپلود نمایید، سپس در بخش جزییات پیوست در بخش اندازه گزینه اندازه کامل را انتخاب نمایید.

مطلب پیشنهادی  ارسال ایمیل تشکر به نظر دهندگان در وردپرس

insert-media

سپس بر روی دکمه گذاشتن در نوشته کلیک نمایید، در این ویرایشگر وردپرس شما میتوانید تصویر را به صورت متحرک مشاهده نمایید.

animatedgifinpost

تاثیر استفاده از تصاویر متحرک در وردپرس

تصاویر متحرک از یک تصویر معمولی حجم بیشتری دارند به دلیل اینکه متشکل از چند تصویر فشرده جهت ایجاد انیمیشن هستند. استفاده از تصاویر متحرک زیاد در صفحات وردپرس میتواند وبسایت شما را کند کند. شما میتوانید به مطلب “آموزش جامع افزایش سرعت سایت وردپرس” مراجعه نمایید.

اگر از Giphy برای یافتن تصاویر متحرک استفاده میکنید در این صورت باید افزونه Giphypress را بیابید، زیرا با استفاده از این افزونه استفاده از تصاویر متحرک تاثیری بر روی سرعت سایت شما نخواهد داشت، شما میتوانید تصویر متحرک خود را در دیتابیس Giphy  جستجو کنید و از آن در صفحات خود استفاده نمایید بدون آنکه سایت خود را ترک کنید. برای جزییات بیشتر میتوانید به مطلب “افزودن تصویر متحرک از Giphy در وردپرس” مراجعه نمایید.

امیدوارم با استفاده از این مطلب مشکل شما عزیزان رفع شده باشد. راستی! لطفا اشتراک مطلب را فراموش نکنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

3 دیدگاه

  1. علی

    با سلام و تشکر از آموزش خوبتون . من طبق دستورالعمل شما با افزونه و بدون افزونه این کار رو انجام دادم و سایز تصویر رو در حالت کامل قرار دادم اما همچنان تصویر ثابت هستش چه باید بکنم ؟

    • علی غلامی

      سلام
      اگر درست طبق آموزش انجام داده باشید قاعدتا نباید مشکلی باشه ، مجدد چک کنید.
      خواهش میکنم
      موفق باشید

  2. محمد

    مرسی از راهنماییتون. بابت همین مشکل کوچیک کلی سردرگم بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *