افزودن اشتراک ایمیل به وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / افزودن اشتراک ایمیل به وردپرس
5 / 5
1
email-form

افزودن اشتراک ایمیل به وردپرس

5 / 5
1

آیا میخواهید اشتراک ایمیل را به سایتوردپرس خود اضافه کنید؟ آیا این سوال برای شما پیش آمده که بهترین راه افزودن اشتراک ایمیل به وردپرس چیست؟ خب شما مطلب مناسبی را یافته اید، در این مطلب افزودن اشتراک ایمیل به وردپرس را آموزش خواهم داد.

چرا باید به افزودن اشتراک ایمیل به وردپرس بپردازیم؟

زمانی که شبکه های اجتماعی راه مناسبی برای ارتباط با مخاطبان شما است، ایمیل یکی از بهترین، قابل اعتماد ترین و مستقیم ترین راه هایی است که میتوانید با استفاده از آن به مخاطبان و کاربران سایت خود در ارتباط باشید، با افزودن اشتراک ایمیل به وردپرس میتوانید یک مسیر دائمی و مناسب برای ارتباط با مشتری های سایت خود داشته باشید. ممکن است که مخاطبان سایت شما در شبکه های اجتماعی فعالیت نداشته باشند، خب پس بهترین راه اشتراک ایمیل خواهد بود.

ایجاد خبرنامه در وردپرس و اشتراک ویژه به ازای ایمیل

معمولا مبتدی ها به این موضوع فکر میکنند که ممکن است افزودن اشتراک ایمیل به وردپرس پروسه سختی باشد و ممکن است از عهده آنها خارج باشد، اما باید بدانید که اصلا اینطور نیست.

افزودن اشتراک ایمیل به وردپرس یک کار بسیار ساده است و کمتر از 30 دقیقه به طول خواهد انجامید، وقتی که آن را راه اندازی کنید، مخاطبان سایت شما به صورت اتوماتیک و روزانه ایمیل هایی شامل محتوای روزانه شما دریافت خواهند کرد.

افرونه های زیادی جهت افزودن اشتراک ایمیل به وردپرس وجود دارند در این مقاله آموزش وردپرس شما را با سرویس MailChimp آشنا خواهم کرد.

MailChimp RSS to Email

Mailchimp یکی از محبوب ترین سرویس های بازاریابی مبتنی بر ایمیل است، اما این یک سرویس غیر رایگان است و فقط تا سقف 2000 مشترک میتوانید از آن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی  معرفی افزونه بارگذاری تنبل دیدگاه ها در وردپرس

برای شروع شما باید یک حساب کاربری در سایت سرویس دهنده ایجاد کرده باشید، قدم بعد ایجاد کمپین RSS به Email است. به راحتی وارد بخش Campaigns » Create Campaign شوید تا کمپین جدید را ایجاد کنید.

mailchimp-campaign

اکنون Mailchimp به شما کمپین هایی را که میتوانید ایجاد کنید را نمایش خواهد داد شما باید بر روی گزینه “RSS Driven Campaign” کلیک کنید.

در ادامه صفحه تنظیمات کمپین باز خواهد شد و میتوانید در آن لینک RSS سایت خود را وارد کنید، آدرس خوراک سایت ها معمولا به این شکل است: site.com/feed، فقط به جای site باید نام دامنه خود را قرار دهید، شما همچنین باید بازه زمانی ارسال ایمیل ها را مشخص کنید، شما میتوانید آن را به صورت روزانه، هفته ای، و ماهانه مشخص کنید.

rss-feed-campaign

در صفحه بعد باید اطلاعات کمپین را وارد کنید. متوجه خواهید شد که MailChimp به صورت پیشفرض فیلد ها را پر کرده است، این تنظیمات معمولا بر روی تمام وبلاگ ها کار میکند، اما میتوانید آنها را به صورت دلخواه تغییر دهید.

campaign-setup

اکنون نیاز خواهید داشت تا بر روی دکمه Next کلیک کنید تا در مرحله بعد قالب ایمیل ها را انتخاب کنید، شما میتوانید قالب مورد نظر خود را به خوبی سفارشی سازی کنید و میتوانید لوگوی سایت خود را به قالب ایمیل اضافه کنید.

design-rss-email

وقتی که کار سفارشی سازی به اتمام رسید بر روی دکمه next کلیک کنید و تغییرات را ذخیره کنید و خارج شوید.

برای افزودن فرم اشتراک به وبسایت وارد صفحه Lists شوید و بر روی فلش پایین کلیک کنید، سپس از منو signup forms  را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی  یافتن و حذف شورت کد های استفاده نشده در پست ها

mailchimp-signup-forms

در ادامه میتوانید قالب فرم را مشخص کنید و آن را به خوبی سفارشی سازی کنید، سپس یک کد به شما داده خواهد شد و میتوانید آن را در یک ابزارک متنی قرار دهید تا فرم در آن نمایش داده شود، حتی میتوانید آن را در صفحات و پست های مورد نظر خود استفاده کنید.

 

While social media is a great way to interact with your readers, email is the most reliable and direct way of communication. By offering email subscription on your blog, you can build a steady stream of regular visitors for your site.In this article, we will show you how to add email subscriptions to your WordPress blog and start building your email list.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *