نحوه ی اضافه کردن دکمه Google+ به وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / نحوه ی اضافه کردن دکمه Google+ به وردپرس
5 / 5
1
add-google-plus-button-wordpress-digiwp

نحوه ی اضافه کردن دکمه Google+ به وردپرس

5 / 5
1

در مقاله جدید موضوع اضافه کردن دکمه Google+ به وردپرس را با هم بررسی میکنیم. حتماً با شبکه اجتماعی Google+ آشنا هستید. این شبکه اجتماعی توانسته جزو رقبای شبکه های اجتماعی محبوب دیگری همچون فیس بوک که حدود 800 میلیون کاربر در جهان دارد، باشد. شبکه اجتماعی گوگل پلاس به خاطر امکانات جدید خود همانند جرقه ها، پاتوق ها، حلقه ها و گروه ها محبوبیت پیدا کرده و معمولاً بیشتر وب سایت ها از دکمه Google+ در همه صفحات و مطالب های خود استفاده می کنند. امروز در دیجی وردپرس می خواهیم به نحوه ی اضافه کردن دکمه گوگل پلاس به وردپرس بپردازیم. در این مقاله با ما همراه باشید.

Google+_digiwp

آموزش اضافه کردن دکمه Google+ به وردپرس

یکی از دلایل اضافه کردن دکمه Google+ به وردپرس این است که از این طریق هم بتوانید از این شبکه اجتماعی بازدید کننده پیدا کنید و هم وب سایت خود را برای موتور جستجو بهینه سازی کنید. همچنین با اضافه کردن این دکمه به وردپرس می توانید در اکانت خود پست قرار دهید و همان طور که گفتیم از این طریق وب سایت خود را در جهان محبوب کنید تا بتوانید از رقبای خود بهتر باشید.

چگونگی اضافه کردن دکمه Google+ به وردپرس

حال می خواهیم نحوه ی اضافه کردن دکمه گوگل پلاس به وردپرس را به شما آموزش دهیم. در مرحله اول شما می بایست در فایل header.php قالب وردپرس خود در اولین خطی که کلمه script وجود دارد کد زیر قرار دهید. به این ترتیب اسکریپت گوگل برای وب سایت شما فراخوانی می شود. ( توجه داشته باشید منظور از اولین خط ابتدای کد ها نیست , یعنی هر جایی از فایل قالب یه کد جاوا اسکریپت مشاهده کردید می تونید اونجا قرار بدید. ) اگر قالب شما بخش جاوا اسکریپت سفارشی داره می تونید کد رو در اون قسمت هم قرار بدید.

<scripttype="text/javascript"src="https://apis.google.com/js/plusone.js">
{lang:'fa'}
</script>

در مرحله دوم اگر قصد دارید که در وب سایت خود دکمه Google+ را در همه صفحات و در گوشه ای از کادر اضافه کنید و از این طریق هر کاربر با کلیک روی آن بتواند به وب سایتتان امتیاز بدهد، باید کد های زیر را در قسمت footer و البته قبل از تگ <body/> قرار دهید.

<!--DIGIWP.COM-->
<divstyle="border:2pxsolid#000000;z-index:500;color:#333;font-size:11px;line-height:20px;padding:5px;border-top-right-radius:8px;border-top-left-radius:8px;
text-align:center;font-size:8pt;position:fixed;left:10px;bottom:10px;background-color:#00b0ff;background-repeat:repeat;font-family:tahoma"dir=”rtl”>
به دیجی وردپرس امتیاز بدهید:<br/><g:plusonehref="https://Digiwp.com"></g:plusone>
</div>

شما می تواند از این کد در وب سایت خود نیز استفاده کنید البته دقت کنید که باید از آدرس وب سایت خود به جای https://Digiwp.com استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی  آموزش تعریف کلید API وردپرس

همچنین برای ایجاد تغیرات در ظاهر همانند رنگ، اندازه، حالت کادر و البته نتیجه پایانی می بایست کد های CSS را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید، به عنوان مثال:

  • background-color: از این برای تنظیم رنگ پس زمینه استفاده می شود.
  • font-family: از این برای تنظیم فونت داخل کادر استفاده می شود.
  • border: از این برای تنظیم رنگ دور کادر استفاده می شود.
  • border-top-left-radius: از این برای ایجاد خمیدگی در دور کادر استفاده می شود.(در بخش بالا سمت چپ)

حالا هر بازدید کننده ای که داخل حساب Google+ باشد با کلیک روی دکمه Google+ وب سایت شما می تواند به مطالب شما امتیاز دهد.

کلام آخر

امروز در دیجی وردپرس به نحوه ی اضافه کردن دکمه Google+ به وردپرس پرداختیم و اگر شما هم قصد دارید که این امکان را برای وب سایت وردپرسی خود فراهم کنید فقط کافی است که مواردی که در این مقاله ذکر کردیم را در وب سایت خود نیز اعمال کنید.

نکته: لازم به ذکر است که شما باید هر کجا کلمه yourdomain را مشاهده کردید نام وب سایت خود را به جای آن قرار دهید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *