چگونگی افزودن یادداشت ها و یادآوری ها در داشبورد وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / چگونگی افزودن یادداشت ها و یادآوری ها در داشبورد وردپرس
5 / 5
1

چگونگی افزودن یادداشت ها و یادآوری ها در داشبورد وردپرس

5 / 5
1

بسیاری از افرادی که وردپرس کار می کنند و افرادی که دارای سایت هستند همواره با قسمت هایی مواجه هستند از جمله نوشتن مقاله، تجزیه و تحلیل seo، ساخت لینک، برنامه ریزی محتوا و یا سفارش سازی وردپرس و چیزهای دیگر که باید آنها را روزانه و یا در زمان مشخصی انجام دهند. برنامه های کاربردی زیادی در مدیریت سایت وجود دارد و دیده می شود ما برنامه ریزی های زیادی را انجام می دهیم تا به تک تک این کارها برسیم و مدیریت زمان خود را نیز در دست داریم ولی گاهی ممکن است که ما فراموش کنیم انجام کارهایی را از دست بدهیم.
برای حل چنین مشکلاتی معمولا یادداشت هایی که بر روی صفحه نمایش کامپیوتر و یا لپ تاپ خود داریم به ما کمک می کند.

افزودن یادداشت و یادآوری به مدیریت وردپرس

اگر شما یک نویسنده محتوا و یا یک صاحب و مدیر سایت هستید به شما پیشنهاد می کنیم که یادداشت های خود را به قسمت داشبورد سایت بیاورید.
برای انجام این کار افزونه هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید به قسمت مدیریت سایت خود یادداشت ها، یادآوری ها و دستورالعمل هایی را اضافه کنید.

1_ wp dashboard

برای انجام این کار افزونه wp dashboard را یافته و در پیشخوان سایت خود این افزونه را نصب و فعالسازی کنید این پلاگین کاملا رایگان است شما در این افزونه این مکان را دارید تا مشاهده یادداشت ها فقط برای شما محدود باشد و یا تمام کاربران ثبت شده در سایت قادر باشند به آن دسترسی داشته باشند.
فرض کنید که سایت شما دارای چندین نویسنده است و یا مدیریت سایت دست چند نفر می باشد در این صورت این یادداشت ها در داشبورد به شما بسیار کمک می کند و خیلی مفید می باشد چرا که می توانید دستورالعمل های مهم نویسندگان و ایده ها و یادآوری های خود را در صفحه پیشخوان سایت به اشتراک بگذارید و آن را ذخیره نمایید.

مطلب پیشنهادی  پاکسازی سطل زباله به صورت خودکار در وردپرس

2_ WordPress admin notepad

یکی دیگر از افزونه های مهم برای انجام این کار این افزونه می باشد که مدت طولانی است که به روز نشده ولی هنوز هم به نظر می رسد که طرفداران خود را دارد و به خوبی کار می کند تفاوت این افزونه با بقیه افزونه ها در این است که شما با این افزونه می توانید یادداشت را در تمام صفحات مدیریت وب سایت نشان دهید و تنها محدود به صفحه داشبورد نیستید. بنابراین اگر می خواهید پیام مهمی را به همه کاربران خود نشان دهید به راحتی می توانید از WordPress admin notepad استفاده کنید تا پیام خود را در هر جای که مایل هستید نشان دهد همچنین باید بدانید که شما با این افزونه می توانید انتخاب کنید که کدام نقش ها بتوانند پیام و محتویات آن را مشاهده و ویرایش کنند.

3_ wp noteup

این یک افزونه وردپرس جدید است و به شما این امکان را می دهد تا یادداشت را به نوار کناری صفحه نمایش ویرایشگر پست وردپرس اضافه نمایید و یادداشت ها در هنگام ایجاد پست در دسترس خواهد بود این افزونه برای زمانی که شما بخ واهید دستورالعمل و یا پیامی را در قسمت پست های خود به نمایش بگذارید و قابل مشاهده باشد بسیار خوب و مفید می باشد.

4_Dashboard Site Notes

این افزونه نیز برای مدت طولانی است که به روز نشده است ولی آنگونه که به نظر می رسد مشکلی برای این افزونه وجود ندارد شما تنها کافی است که این پلاگین را فعال کرده و بعد چندین یادداشت را ایجاد کنید یادداشت ها دارای تنظیمات بصری خود هستند تنظیمات که شما جایگاه نمایش یادداشت و نقش هایی که بتوانند یادداشت ها را ببیند را می توانید به راحتی تنظیم کنید همچنین می توانید تنظیم کنید که یادداشت ها در صفحات و یا نوشته ها نیز نشان داده شوند و مهم ترین ویژگی این پلاگین این است که می توانید یادداشت های خاص را در صفحات مدیریت خاص نمایش دهید.
سخن پایانی
شما با استفاده از هر یک از این افزونه ها به راحتی می توانید یادداشت هایی را ایجاد و در هر جایی که مایل هستید آن را به نمایش بگذارید و در صورتی که مایل هستید می توانید یادداشت های خود را در بیش از یک مکان نمایش دهید و به راحتی چنین تنظیماتی را در سایت خود ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *