پاکسازی سطل زباله به صورت خودکار در وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / پاکسازی سطل زباله به صورت خودکار در وردپرس
3.5 / 5
2
trash-cleanign

پاکسازی سطل زباله به صورت خودکار در وردپرس

3.5 / 5
2

در وردپرس هنگامی که مطالب یا برگه ها را حذف میکنیم آنها در مکانی به نام سطل زباله قرار میگیرند. این به آن معنا است که آنها به طور کامل حذف نخواهند شد. این اطلاعات پس از مدتی در دیتابیس شما انباشته خواهند شد و پس از مدتی میتوانند سرعت سایت شما را کاهش دهند. این اتفاق میتواند ضربه بزرگی به سئو سایت شما وارد کند. اگر میخواهید اطلاعات موجود در سطل زباله را به طور کامل پاکسازی نمایید، این مقاله آموزش وردپرس را از دست ندهید زیرا در این مطلب یک افزونه وردپرس کاربردی معرفی خواهم کرد تا با استفاده از آن پاکسازی سطل زباله سایت را به صورت خودکار انجام دهید.

پاکسازی سطل زباله در وردپرس با افزونه Auto Trash Delete

این افزونه وردپرس کاربردی در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تنها کار آن پاکسازی سطل زباله وردپرس است. این افزونه با 60 نصب و فعالسازی یک افزونه تازه کار در دنیای وردپرس به حساب می آید. برای استفاده از این افزونه نسخه وردپرس شما باید از نسخه 1 به بالا باشد. شما میتوانید یک دوره زمانی برای این افزونه تعیین کنید تا در زمان مشخص شده سطل زباله شما را پاکسازی کند.

شروع کار با افزونه

برای شروع افزونه Auto Trash Delete را نصب و فعالسازی نمایید. پس از نصب و فعالسازی یک آیتم با عنوان Auto Trash settings در بخش تنظیمات وردپرس شما اضافه خواهد شد. با کلیک بر روی آن وارد صفحه تنظیمات افزونه خواهید شد.

auto-trash-settings-menu-item

auto-trash-settings

همانطور که مشاهده می نمایید، این افزونه دارای تنظیمات بسیار ساده و کمی است. در این صفحه شما تنها باید بازه زمانی پاکسازی خودکار سطل زباله را مشخص نمایید. بازه زمانی میتواند از 1 روز تا 30 روز باشد.

مطلب پیشنهادی  ایجاد تب در وردپرس با jQuery

شما با موفقیت توانستید سطل زباله وردپرس خود را پاکسازی نمایید. اگر از این مطلب و افزونه بررسی شده در آن لذت برده اید میتوانید این مطلب را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *