افزایش سرعت و فشرده سازی در وردپرس GZIP compression

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / افزایش سرعت و فشرده سازی در وردپرس GZIP compression
5 / 5
1
check-and-enable-gzip-compression-wordpress-digiwp

افزایش سرعت و فشرده سازی در وردپرس GZIP compression

5 / 5
1

اگر شما هم یک وب سایت دارید و حتماً در آن اطلاعات وارد می کنید می دانید که برای وارد کردن این اطلاعات و نوشته ها چه فضایی از پایگاه داده اشغال می شود و احتمالاً وردپرس سرعت غیر قابل قبولی هم دارد. برای این که شما بتوانید در اشغال شدن پایگاه داده ی خود بهینه سازی کنید می توانید عمل فشره سازی را انجام دهید و همین طور برای افزایش سرعت وردپرس از افزونه ای که امروز در دیجی وردپرس قصد معرفی آن را داریم استفاده کنید.

افزایش سرعت و فشرده سازی در وردپرس با Check and enable GZIP compression

Check and enable GZIP compression1-digiwp

افزونه ساده اما حرفه ای و کاربردی که امروز قصد معرفی آن را  داریم Check and enable GZIP compression نام دارد. که شما با استفاده از این افزونه از همان ابتدا فعالیت وب سایت خود می توانید افزایش سرعت وردپرس و عمل فشرده سازی را برای فایل های خود را انجام دهید. مقاله آموزش جامع افزایش سرعت وردپرس را از دست ندهید

نصب و راه اندازی افزونه Check and enable GZIP compression

برای دانلود این افزونه می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید و آن را نصب و فعال سازی کنید برای عمل فعال سازی به بخش افزودن بروید و اقدام به فعال کردن این افزونه بکنید. بعد از این کار می بینید که گزینه GZIP compressionدر بخش پیشخوان وردپرس خود اضافه شده است. در این بخش هیچ گونه تنظیمات خاصی وجود ندارد فقط به شما اطلاع می هد که افزونه فشرده سازی فعال شده و همینطور می گوید که چه مقدار از فایل ها و محتوای شما نیاز به فشرده سازی دارد و باید فشرده سازی شود.

مطلب پیشنهادی  تغییر پس زمینه سایت وردپرسی

Check and enable GZIP compression2-digiwp

با این امکان شما می توانید مقدار قابل توجه ای از فضای اشغال شده پایگاه داداه یا هاست خود را که به طور نا به جا اشغال شده است آزاد کنید و همینطور سرعت وردپرس خود را هم تا مقدار زیادی افزایش دهید. بهینه سازی در کنار فاکتور های دیگر یکی از فاکتور های حائز اهمیت است که باید آن را جدی بگیرید.

افزونه Check and enable GZIP compression که امروز به معرفی آن پرداختیم یکی از راه های اصولی برای بهینه سازی وب سایت وردپرس و همینطور افزایش سرعت آن است که به شما پیشنهاد می کنیم برای این موضوع که یک موضوع مهم و جدی در وب سایت ها می باشد از این افزونه حرفه ای و کاربردی استفاده ککنید. امیدوارم لذت برده باشید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *