انتخاب قالب مناسب برای سایت وردپرس ( آکادمی 4 )

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / انتخاب قالب مناسب برای سایت وردپرس ( آکادمی 4 )
5 / 5
1
انتخاب قالب مناسب برای سایت
انتخاب قالب مناسب برای سایت

انتخاب قالب مناسب برای سایت وردپرس ( آکادمی 4 )

5 / 5
1

در ادامه آموزش وردپرس از بخش آکادمی وردپرس قصد بررسی نحوه انتخاب قالب مناسب برای سایت وردپرس خود هستیم . این امر یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های راه اندازی وب سایت می باشد. هر مدیر سایتی باید بر اساس زمینه فعالیت خود , امکاناتی که برای وب سایت خود در نظر دارد یک قالب مناسب انتخاب کند.

ملاک های انتخاب قالب مناسب و خوب برای سایت وردپرس

ما در این مقاله از دیجی وردپرس مواردی که در انتخاب یک قالب مناسب باید جزو ملاک های مهم محسوب شود را به شما توضیح میدیم. و اینکه چرا انتخاب قالب یک مورد حساس و مهم محسوب میشه. با ما در این مقاله از آکادمی وردپرس همراه باشید.

انتخاب قالب مناسب
انتخاب قالب مناسب

ملاک های مهم برای انتخاب قالب وردپرس خوب و حرفه ای

  •  کدنویسی اصولی و بهینه بر اساس تکنولوژی جدید دنیای وب
  • سرعت لود بالا و مناسب
  • سئو عالی و رعایت اصول و استاندارد های سئو و بهینه سازی
  • امنیت بالا و کدنویسی شده طبق بروز رسانی وردپرس
  • خرید یا دانلود قالب مورد نظر از منابع معتبر
  • ریسپانسیو و واکنشگرا
کدنویسی اصولی و بهینه
کدنویسی اصولی و بهینه

کدنویسی اصولی و بهینه

هر قالب وردپرس باید این اصول را رعایت کند که بر اساس استاندارد های معرفی شده طراحی شود. این مورد روی سایر مواردی که ما باید آنها را در انتخاب قالب ملاک بدانیم تاثیر دارد . مثل بالا بودن سرعت قالب , بهینه بودن و … که در ادامه به تک تک این موارد میپردازیم.

سرعت لود بالا و مناسب

از دیگر مواردی که باید حتما در قالب انتخاب ما رعایت شود سرعت لود بالا می باشد. اگر طراح قالب مورد نظر اصول لازم را در کدنویسی خود رعایت کرده باشد. قالب دارای سرعت لود بالایی خواهد بود. اما برخی طراحان به دلایل خاصی از فایل های زیادی در قالب خود استفاده می کنند. کدهای قالب را به صورت نامرتب و شلوغ می نویسند که این موارد در سرعت لود قالب تاثیر زیادی دارد.

مطلب پیشنهادی  نحوه ایجاد شمارش معکوس در وردپرس
سرعت لود بالا و مناسب
سرعت لود بالا و مناسب

رعایت استاندارد های سئو و کد نویسی بر اساس اصول موتور جست و جو ها

از مهمترین ملاک های انتخاب قالب خوب و مناسب سئو و بهینه بودن قالب است. موردی که برای هر مدیر سایتی یکی از مهمترین دغدغه ها می باشد. پس حواسمان باشد که قالب وردپرسی که استاندارد های سئو را در کدنویسی خود رعایت کرده را انتخاب کنیم. یک قالب متشکل از چیدمان خاصی است که باید این چیدمان همراه با تگ های خاص این اصول را رعایت کند.

امنیت بالا

مورد دیگری که باید باز هم در نظر گرفته شود امنیت قالب می باشد. طراحان قالب های وردپرس باید بروز رسانی ها اعلام شده توسط توسعه دهندگان وردپرس را بررسی کنند و طرح های خود را با توابع معرفی شده طراحی کنند.

ریسپانسیو و اکنشگرا
ریسپانسیو و اکنشگرا

ریسپانسیو و اکنشگرا بودن

امروزه کاربران زیادی با گوشی های موبایل و تبلت و یا با انواع دستگاههای دیگر وارد اینترنت می شوند و از سایت های مورد علاقه خو بازدید می کنند. از این رو باید وب سایت شما این قابلیت را به صورت کامل پشتیبانی کند که در انواع دستگاههای مختلف با سایز و رزولیشن های متفاوت بدون مشکل قابل مشاهده باشد. به این امر ریسپانسیو بودن قالب گفته میشه.

خرید قالب وردپرس با دانلود از منابع معتبر

و اما آخرین موردی که باید حتما حتما در نظر گرفته شود انتخاب قالب مورد نظر از وب سایت های معتبر است. در حال حاظر سایت های زیادی در حال ارائه قالب های وردپرس هستند. برخی شرکت ها اقدام به فروش قالب وردپرس می کنند و برخی دیگر طرح های خاص خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا با این روش بتوانند کاربران زیادی را به سمت خود بکشند. باید این مورد را در نظر داشته باشید وب سایت های معتبر و بزرگ قالب های خوبی را ارائه میدهند.

زمانی که شما یک قالب انتخاب می کنید باید استاندارد های لازم را رعایت کرده باشد که بالا تر برخی نکات لازم را توضیح دادیم. اگر خرید و یا دانلود قالب از منابع معتبر صورت بگیرد بی شک شما تمام قابلیت ها و ملاک ها را در قالب های آنها خواهید دید. امر دیگری که بسیار مهم است بروز رسانی قالب وردپرس می باشد. گاهی بعد از چند بروز رسانی که پلتفرم وردپرس ارائه میدهد لازم است قالب وب سایت نیز بروز رسانی شود البته ممکن هم است نیازی نداشته باشد. اما اگر به هر دلیلی نیاز به بروز رسانی داشته باشیم باد منبع ارائه دهنده قالب نسخه های جدید را در اختیار شما قرار دهد تا مجبور نباشید به دلیل یک سری موارد خاص هزینه زیادی را برای برطرف کردن مشکل قالب مورد نظر بکنید.

مطلب پیشنهادی  نمایش مطالب دسته در وردپرس

کاهی با انتخاب قالب نامناسب و دریافت قالب از منابع نامعتبر برخی از سایت ها که مدت خاصی در حال فعالیت هستند به فرض مثال یک سال فعالیت می کنند مجبور می شوند به دلیل در دسترس نبودن بروز رسانی قالب اقدام به تعویض قالب خود کنند. این امر می تواند در سئو و رتبه سایت تاثیر زیادی داشته باشد.

حواستان باشد قالب نال استفاده نکنید

از دلایل دیگری که ما باید منابع معتبر و شناخته شده را انتخاب کنیم این اسن که برخی وب سایت ها اقدام به ارائه قالب هایی می کنند که نال شده می باشند . نال شدن قالب یعنی یک سری افراد برخی قالب ها که جنبه تجاری دارند را دریافت کرده و کدهای مخربی را داخل کدهای قالب قرار میدهند و قالب نال شده را ارائه میدهند. برخی افراد سودجو از این روش ها برای جذب ترافیک سایت هایی که از قالب نال استفاده می کند می کنند. این موارد می تواند دلایل خاصی داشته باشد که فرد نال کننده قالب برای نفع و منفعت خود این کار را می کنند. استفاده از قالب نال وردپرس بسیار خطرناک بوده که ممکن از کل وب سایت شما را آلوده کند.

دیجی وردپرس منبع معتبر ارائه خدمات وردپرس و قالب وردپرس این امر را برای کاربران خود تضمین می کنید. محصولاتی که ارائه می کند دارای بروز رسانی رایگان می باشند.

پیشنهاد ویژه ما به شما دقت لازم را در انتخاب قالب سایت خود داشته باشید که گاهی می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به سایت شما وارد کنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *