نمایش آمار فعالیت های سایت در وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / نمایش آمار فعالیت های سایت در وردپرس
5 / 5
1
count-widget-plugin

نمایش آمار فعالیت های سایت در وردپرس

5 / 5
1

یکی از کار های مهمی که در مدیریت سایت خود باید انجام دهید، تبدیل بازدیدکنندگان به کاربران و مشتری های ثابت است، خب حال سوال آنجاست که برای انجام این کار باید چه کاری انجام دهیم؟ یکی از این راه ها نمایش محبوبیت سایت خود است، شما میتوانید با نمایش خلاصه ای از آمار فعالیت های موجود در سایت خود به سادگی به کاربران خود اثبات کنید که سایت شما یک سایت محبوب و قابل اعتماد است. در این بخش آموزش وردپرس نحوه انجام این کار در وردپرس را به شما آموزش خواهم داد.

نمایش آمار فعالیت های سایت در وردپرس با Counter Widget

wordpress-digiwp(1)

این افزونه وردپرس کاربردی در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تا کنون توانسته بیش از 1000 دانلود داشته باشد. این افزونه در زمینه خود یک افزونه کامل به شمار میرود و نیاز شما را در این زمینه کاملا برطرف خواهد کرد.

ویژگی های افزونه

  • نمایش تعداد مطالب منتشر شده در سایت.
  • نمایش تعداد دیدگاه ها.
  • نمایش تعداد کاربران موجود در سایت.
  • نمایش تعداد دسته بندی های موجود در سایت.

شروع کار با افزونه

ابتدا نیاز است تا افزونه  Counter Widget را در سایت خود فعالسازی نمایید. سپس وارد بخش نمایش»ابزارک ها شوید تا ابزارک ایجاد شده توسط افزونه را مشاهده نمایید.

count-widget-settings

در این صفحه باید ابزارک counter widget را به سایدبار مورد نظر خود اضافه نمایید. در ادامه تنظیمات موجود در ویجت را برای شما عزیزان شرح خواهم داد.

مشاهده مینمایید که تنظیمات این افزونه از 4 بخش تشکیل شده است، هر بخش مخصوص به نمایش آمار مربوط به یکی از عناصر سایت شما است.

  • Post count title: در فیلد موجود در این بخش میتوانید عنوان آمار پست ها را وارد نمایید، با تیک زدن تکست باکس زیر این بخش میتوانید آمار مربوط به پست ها را نمایش ندهید.
  • Category Count Title: در فیلد این بخش میتوانید عنوان آمار تعداد دسته بندی ها را وارد نمایید، و با تیک زدن گزینه زیر آن میتوانید آمار دسته بندی ها را در ابزارک نمایش ندهید.
  • Comment Count Title: در فیلد این بخش باید عنوان تعداد دیدگاه های موجود در سایت را وارد نمایید. با تیک زدن چک باکس زیر آن میتوانید این بخش را در ابزارک نمایش ندهید.
  • Member Count Title: در ابن بخش باید عنوانی برای تعداد کاربران موجود در سایت خود وارد نمایید. میتوانید با تیک زدن گزینه زیر آن این عنصر را در ابزارک نمایش ندهید.
مطلب پیشنهادی  نمایش تعداد بازدید از مطالب

در انتها نیز میتوانید ابزارک را ذخیره سازی نمایید و سپس به سایت خود مراجعه نمایید تا ابزارک را در عمل مشاهده نمایید.

count-widget

اگر به نظر شما این افزونه مفید و کاربردی است میتوانید این مطلب را در شبکه های اجتماعی منتشر نمایید و یا با مراجعه به کانال تلگرام دیجی وردپرس مطالب را برای دوستان خود ارسال نمایید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

2 دیدگاه

  1. علیرضا قاسمی

    سلام عالی بود خیلی بهم کمک کرد موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *