نمایش تعداد نظرات در وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / نمایش تعداد نظرات در وردپرس
5 / 5
1
comment-number

نمایش تعداد نظرات در وردپرس

5 / 5
1

نمایش تعداد نظرات در وردپرس یکی از راهکار هایی است که میتوانید با استفاده از آن به بازدید کنندگان نشان دهید که مطالب سایت شما چقدر چالش بر انگیز هستند و کاربرانتان به آنها اهمیت میدهند. اگر میخواهید از این قابلیت در سایت وردپرس خود استفاده کنید مطالعه این مقاله آموزش وردپرس از دیجی وردپرس را فراموش نکنید.

استفاده از تعداد نظرات در وردپرس چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفتم اگر بازدیدکنندگان آمار نظرات را در سایت شما ببینند حتما متوجه خواهند شد که مطالب سایت شما جذاب و چالش بر انگیز هستند در نتیجه ممکن است که سایت شما را در لیست سایت های مهم خود قرار دهند و آن را بوکمارک کنند و یا سایت شما را به دیگران معرفی کنند و این چرخه ادامه خواهد یافت و آمار ترافیک سایت شما افزایش خواهد یافت.

بنابر این استفاده از تعداد نظرات در سایت میتواند قدم مهمی در جهت افزایش ترافیک و جذب بازدیدکننده داشته باشد. در ادامه با استفاده از دو روش افزودن این قابلیت را در وردپرس به شما آموزش خواهم داد.

نمایش تعداد نظرات با استفاده از افزونه

این روش را به تمام کاربران پیشنهاد میدهم زیرا این روش دارای خرابی و ریسک بسیار کمتری است و استفاده از آن برای تمام افراد کار ساده ای خواهد بود. ابتدا افزونه  Simple Blog Stats را نصب و فعالسازی کنید. سپس وارد بخش تنظیمات»Simple Blog Stats شوید، در این بخش میتوانید تنظیمات افزونه را متناسب با نیاز خود پیکربندی کنید.

conf-settings

افزونه به شما این قابلیت را میدهد تا آمار سایت خود را با استفاده از شورت کد ها نمایش دهید. در این صفحه شورت کد هایی را مشاهده نمودید که با استفاده از آنها میتوانید آمار های مختلفی را در سایت خود نمایش دهید، با استفاده از این افزونه وردپرس میتوانید آمار نظرات، کاربران ثبت نام شده، دسته بندی ها، برچسب ها و چیز های دیگر را در سایت خود نمایش دهید.

مطلب پیشنهادی  قرار دادن موزیک در وردپرس و پخش آنلاین آهنگ

کافیست تا شورت کد “[sbs_approved]” را در پست و یا صفحه مورد نظر قرار دهید تا بتوانید آمار تعداد نظرات را در مکان مورد نظر خود نمایش دهید. شما میتوانید از این شورت کد در صفحات، مطالب، ابزارک های متنی استفاده کنید.

use-shortcode

اکنون میتوانید به سایت خود رفته و مطلب را مشاهده کنید.

comment-stat

نمایش تعداد نظرات با استفاده از کد بدون افزونه

برای استفاده از این روش نیاز خواهید داشت تا به فایل های وردپرس کد اضافه نمایید. برای شروع باید کد زیر را به فایل توابع Functions.php قالب وردپرس  خود اضافه کنید:

function dgwp_comment_count() { 
$comments_count = wp_count_comments();
$message ='تعداد نظرات کاربران: <strong>'.$comments_count->approved.'</strong>';
return $message; 
}
add_shortcode('dgwp_total_comments','dgwp_comment_count'); 
add_filter('widget_text','do_shortcode'); 

این کد یک تابع ایجاد میکند که تعداد نظرات را در سایت شما نمایش میدهد، برای نمایش تعداد نظرات باید از شورت کد ” [dgwp_total_comments]” در صفحه،پست، و یا ویجت مورد نظر استفاده نماببد.

سپس نتیجه به این شکل خواهد بود:

code-export

به همین سادگی شما توانستید این قابلیت را در سایت خود ایجاد کنید، امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *