فروش ویژه محصولات در وردپرس با EDD

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / فروش ویژه محصولات در وردپرس با EDD
5 / 5
1

فروش ویژه محصولات در وردپرس با EDD

5 / 5
1

به همان صورتی که شما عزیزان مطلع هستید از افزونه edd که یکی از هزاران افزونه وردپرس می باشد، می توان به عنوان یکی از بهترین افزونه های تخصصی که برای فروش محصولات مجازی و هم چنین دانلودی مورد استفاده قرار میگیرد یاد کنیم. این افزونه در میان کاربران وردپرس دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد. شما عزیزان با استفاده از این افزونه می توانید فایل ها و یا حتی لایسنس محصولات خودتان را در معرض فروش بگذارید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این افزونه که لازم به ذکر است این مورد می باشد که شما می توانید با مورد استفاده قرار دادن این افزونه یک محصول را که دارای تنوع و مدل های مختلف می باشد را با چند قیمت مختلف برای مشتریان عرضه نمایید. باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که در این افزونه امکان تعیین قیمت برای به فروش رساندن محصولات در وردپرس مانند محصولاتی که به صورت تک می باشند وجود ندارد.

ما در این مقاله آموزش وردپرس تصمیم داریم یک افزونه جانبی برای edd به شما عزیزان معرفی نماییم تا با استفاده از آن شما قابلیت این که برای محصولات خود که از طریق افزونه edd نسبت به فروششان اقدام نموده اید علاوه بر قیمت اصلی که برای محصول وجود دارد بتوانید یک قیمت ویژه نیز برای آن در نظر بگیرید. شما می توانید با این کار  مشریان خود را بیشتر ترغیب به خرید محصول نمایید و از همین راه به نرخ فروش بالاتری برسید.

edd sale price و فروش ویژه محصولات در وردپرس


حال قصد معرفی یک افزونه با عنوان EDD sale price که در مخزن وردپرس ثبت شده است را داریم که شما با مورد استفاده قرار دادن این افزونه می توانید قیمت ویژه برای محصولات خود را وارد نمایید. باید توجه داشته باشید که این افزونه با این هدف که برای ثبت قیمت ویژه در محصولات چند قیمتی مورد استفاده قرار گیرد نوشته شده است. اما به گونه ای طراحی شده است که برای فروش محصولات تکی نیز بتوان آن را مورد استفاده قرار داد. در واقع به این وسیله می توانید در وردپرس به فروش ویژه محصولات بپردازید.

مطلب پیشنهادی  افزونه ها در وردپرس پلاگین چیست ؟ ( آکادمی 7 )

این افزونه تا به امروز توانسته است که بیش از هزار نصب فعال و کسب امتیاز ۵ را به خود اختصاص دهد که این آمار نشان دهنده محبوبیت بسیار بالا و کاربرد بسیار مناسب افزونه EDD sale price می باشد.

نحوه نصب و راه اندازی افزونه

لازم به ذکر است که این افزونه از پنل تنظیمات خاصی برخوردار نمی باشد. تنها کاری که شما باید انجام دهید نصب نمودن و سپس فعال سازی این افزونه می باشد. پس از نصب و راه اندازی افزونه به سادگی می توانید به فروش ویژه محصولات در وردپرس بپردازید.
بعد از نصب و فعال سازی افزونه EDD sale price حال شما برای اضافه کردن قیمت ویژه باید به قسمت ویرایش یکی از محصولات مراجعه کنید و یا یک محصول جدید ایجاد نمایید. سپس به همان گونه ای که در تصویر مشاهده می نمایید یک فیلد دیگر درست در زیر فیلد قیمت قبلی محصول با عنوان sale price برای فروش ویژه در این افزونه قرار می گیرد که شما قادر می باشید قیمت فروش ویژه محصول خود را در آن درج نمایید و محصول خود را از این طریق به فروش فوق العاده برسانید.

فروش ویژه محصولات چند قیمتی در EDD

حال اگر محصول شما دارای چند قیمت می باشد همانند محصول تکی می توانید برای یکایک آن ها به تعیین قیمت ویژه بپردازید تا در قسمت توضیحات محصول به نمایش گذاشته شود و به صورت فروش ویژه محصولات در وردپرس در آید.

به همان صورتی که در تصویر بالا قابل مشاهده می باشد گزینه ای با عنوان فعال نمودن قیمت گذاری متغیر وجود دارد که برای درج قیمت ویژه برای محصولات متغیر باید آن را به وسیله تیک فعال کنید. حال همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید امکان قرار دادن محصول با ویژگی های مختلف وجود دارد. پس از انجام مراحلی که در بالا ذکر شد حال شما باید برای هر فایلی که به محصول مورد نظر مربوط می شود یک نام مناسب انتخاب کنید و قیمت اصلی محصول را در فیلد قیمت وارد کنید.

مطلب پیشنهادی  ایجاد یک سایت تمام عرض در وردپرس

برای این که این امکان را داشته باشید که قیمت فروش ویژه را نیز درج نمایید ، می توانید در کادر مشخص شده قیمت محصولاتی که به صورت دانلودی هستند را با هزینه کمتر نسبت به قیمت اصلی محصول در فیلدی که مربوط به قیمت می باشد درج نمایید.

در اینجا باید از بخش فایل های محصول در قسمت قیمت فایل نوع فایلی را که در مرحله قبل وارد نموده اید را انتخاب نموده و سپس به آپلود فایل آن بپردازید و در آخرین مرحله محصول خود را منتشر نمایید تا در این صورت فروش ویژه محصولات در وردپرس افزوده گردد.

به همان گونه ای که در تصویر بالا قابل مشاهده می باشد در اینجا علاوه بر قیمت اصلی محصولات شما قیمت فروش ویژه محصولات نیز در کنارشان قرار گرفته است و کاربران این امکان را دارند که هر کدام از محصولاتی که در نظر دارند را با قیمت فروش ویژه ای که برایشان در نظر گرفته شده خریداری کنند.

و در آخر لازم به ذکر می باشد که برای محصولاتی که به صورت تکی عرضه می گردند به همین منوال قیمت ویژه محصول در صفحه ای که مربوط به توضیحات محصول می باشد و هم چنین سبد خرید و حتی برگه تسویه حساب نیز به نمایش گذاشته می شود.

امیدوارم که توانسته باشم در این مقاله افزونه EDD sale price را به صورت کامل به شما دوستان دیجی وردپرس معرفی کرده باشم و نحوه کار با آن را به خوبی به شما آموزش داده باشم و همچنین امیدوارم این مقاله نیاز شما را در به فروش رساندن محصولات فروشگاه وردپرسی خود با قیمت ویژه رفع کرده باشد.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *