استفاده از فرم های گوگل در وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / استفاده از فرم های گوگل در وردپرس
5 / 5
1
google-forms-for-wp

استفاده از فرم های گوگل در وردپرس

5 / 5
1

آیا میخواهید از فرم های گوگل در وردپرس استفاده کنید؟ فرم های گوگل را میتوانید به سادگی در هر جایی که میخواهید استفاده کنید، خب اگر به این کار آشنایی نداری میتوانید این مطلب آموزش وردپرس را مطالعه نمایید تا از انجام این کار به خوبی آگاه شوید.

فرم های گوگل یا فرم ساز های وردپرس؟

برخی از کاربران ممکن است فکر کنند که چرا باید از فرم های گوگل استفاده کرد زمانی که میتوان از فرم ساز های شگفت انگیر وردپرس مانند WPForms استفاده کرد؟

این درست است که استفاده از فرم ساز های وردپرس بسیار ساده است، از آنها میتوان در داشبورد وردپرس به سادگی استفاده کرد. در بعضی مواقع ممکن است نیاز پیدا کنید که یک فرم را در چند سایت مختلف استفاده کنید. در این مواقع فرم های گوگل میتوانند راه حل ساده تری باشند. اشتراک گذاری آنها کار ساده تری است، ریسپانسیو هستند و میتوانند از پس تمام کار های شما بر بیایند، تمام اطلاعات در درایو گوگل ذخیره خواهند شد و هاست شما را اشغال نخواهند کرد.

استفاده از فرم های گوگل در وردپرس

ابتدا لازم است که وارد وبسایت Google Forms شوید. اگر تا کنون فرمی ایجاد نکرده اید در این صورت باید یک قالب را برای ایجاد فرم مشخص نمایید.

Go-to-google-forms

ایجاد یک فرم در گوگل بسیار کار ساده ای است، ابتدا لازم است برای فرم خود یک عنوان، توضیح وارد نمایید تا فیلد های خود را اضافه نمایید.

تکنولوژی هوش مصنوعی گوگل به صورت اتوماتیک فیلد های مناسب را بر اساس جواب سوالاتی که از شما میپرسد برای شما انتخاب میکند. اگر فیلد های غلط را انتخاب کند در این صورت باید به صورت دستی آنها را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی  چگونه فیلد های سفارشی را در وردپرس نمایش دهیم؟

form-page

شما میتوانید بر روی دکمه add در منو کلیک نمایید تا یک فیلد اضافه نمایید. شما همچنین میتوانید ویدئو و تصویر نیز اضافه کنید. وقتی که کار به اتمام رسید بر روی دکمه ارسال کلیک نمایید تا کد استفاده از فرم را دریافت نمایید.

send-form

اکنون یک پاپ آپ باز خواهد شد، بر روی تب embed کلیک نمایید. سپس بر روی لینک copy کلیک کنید تا کد در کلیپ بورد ذخیره شود.

copy-form-code

پس از آن وارد محیط ادمین سایت شوید و یک پست و یا صفحه ایجاد کنید (هر جایی که میخواهید فرم در آن نمایش داده شود) در صفحه ویرایشگر وردپرس وارد بخش متن شوید تا کد فرم گوگل را در پست قرار دهید.

paste-form-code

در انتها فراموش نکنید که تغییرات را ذخیره کنید، سپس میتوانید پیشنمایش پست را مشاهده کنید تا از کارکرد فرم گوگل اطمینان حاصل کنید.

test-form

امیدوارم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و توانسته باشید با استفاده از آن به خوبی از فرم های گوگل استفاده نمایید. اگر از این مطلب راضی هستید میتوانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *