نحوه قرار دادن تبلیغ ثابت گوشه سایت

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / نحوه قرار دادن تبلیغ ثابت گوشه سایت
3 / 5
2
نحوه قرار دادن تبلیغ ثابت گوشه سایت

نحوه قرار دادن تبلیغ ثابت گوشه سایت

3 / 5
2

در عصر حاضر در همه جای جهان استفاده ی از اینترنت یکی از نیاز های شناخته شده و اساسی بشر است ولی تنها استفاده از اینترنت سود رسان نیست بلکه باید دنبال راه های تکمیل کننده نیز بود ، یکی از این راه ها تبلیغات در این دنیای شگفت انگیز است تا افراد و کاربران شما را بشناسند و متوجه حضور شما در این دنیای بزرگ اینترنتی آگاه شوند . تا بتوان با اتصال به اینترنت علاوه بر برطرف کردن نیاز های انسان جواب میلیون ها سوال خود را نیز در این فضای گسترده ی جهانی پیدا کرد و هم همه ی انسان ها در قسمت های مختلف دنیا می توانند به سادگی و تنها با متصل شدن به این دنیای مجازی و فشردن چند کلید با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و همین امر باعث سهولت در انجام بسیاری از کار های بشر است .

این فضای گسترده و پر طرفدار دارای شبکه های مختلف و سایت های گوناگون و بسیار زیادی است . حتما تا به حال برای شما پیش آمده است تا وارد سایت های مختلف شوید و از عناصر تشکیل دهنده ی این سایت از جمله متون و تصاویر موجود در این صفحات اینترنتی دیدن کرده باشید و حتما برای شما نحوه ی قرار گیری این متون و تصاویر موجود در این صفحات جالب بوده و احتمالا با خود اندیشیده اید که چگونه می توان این کار را انجام داد .

قرار دادن تبلیغات گوشه ای ثابت در سایت

حال اگر علاقه مند به دانستن و هم چنین درک و فهم بیشتر این موضوع هستید در ادامه تا پایان ما را همراهی کنید تا با توضیحاتی که در قسمت پایین خواهیم داد شما را بیشتر با نحوه ی قرار دادن تبلیغ در گوشه ی سایت ثابت آشنا کنیم . امروزه با توجه به توسعه ی روز افزون تکنولوژی و نیاز بشر به استفاده ی از اینترنت و تشکیل سایت ها و صفحات مختلف اینترنتی آیا تا به حال به صفحات این سایت ها به صورت دقیق تری توجه کرده اید که چگونه تصاویر در کنار سایت ها به صورت ثابت در گوشه ی صفحه جای گرفته اند ؟ شاید با به میان آمدن این سخن از خود بپرسید این تصاویر برای چیست ؟ یا اصلا دلیل قرار گیری این عکس ها در این صفحات چیست ؟

مطلب پیشنهادی  ابزار هایی که در مدیریت وبلاگ باید داشته باشید

حال با توضیحاتی در خصوص این موضوع به سوالات پیش آمده در ذهن شما پاسخ خواهیم داد . هدف از درج این تصاویر ثابت در صفحات سایت ها شاخص تر کردن تبلیغات خاص است . بهتر است برای فهم و درک هر چه بیشتر این موضوع را در قالب مثالی برای شما کاربران عزیز و محترم بیان کنیم . برای مثال لوگو ها ی مناسبتی ، با استفاده از این ابزار می توانید کد قرار دادن تصویر دلخواه به همراه لینک در هر موقعیت دلخواه خود را بسازید .

در مثالی جامع تر و گسترده تر می توان گفت مثلا برای یک مناسبت مثل اعیاد و به خصوص عید بزرگ و رسمی ما ایرانیان عید نوروز تصمیم می گیرید یک مسابقه ی مهیج و شاد برگزار کنید ، برای این که دوستان و هم میهنان عزیز از دیگر شهر ها و مناطق گوناگون کشور  هم از مسابقه شما مطلع و آگاه شوند و بتوانند در مسابقه ای که ترتیب داده اید شرکت کنند باید به طریقی  آن ها را نیز با خبر کرده و اطلاع رسانی کنید ، یکی از راه های آگاهی و اطلاع رسانی به دوستان و افرادی که تمایل به شرکت و حضور در این گونه از مسابقات را دارند و علاقه مندان این است که شما باید یک تصویر کوچک طراحی کرده و به دوستان علاقه مند خود بگویید تا آن تصویر را در گوشه وبلاگ خود قرار دهند ، وقتی روی تصویر کلیک شد به آدرس وب شما یا یک صفحه از وب شما هدایت شوند ! این طور که به نظر می رسد خیلی از ما علاقه مندیم در مورد نحوه ی قرار گذاری این تصاویر بیشتر بدانیم به همین دلیل بنا به در خواست کاربران محترم  و مشکلاتی که این عزیزان در مورد کد بنر ثابت در ورد پرس داشته است توضیحاتی را خواهیم داد پس با دقت به مطالبی که در قسمت بعد خواهیم گفت توجه کنید :

برای قرار دادن تبلیغات ثابت در گوشه سایت باید کدی که در قسمت پایین برای شما آورده شده است را در فایل style.css  قالب وردپرس خود قرار بدید .

#banner a {
position:fixed;
display:block;
right:5px;
bottom:5px;

width:150px;
height:150px;
background:url('آدرس بنر') transparent no-repeat scroll center center;
}

حالا در مرحله ی بعدی کافی است که فقط کدی که در قسمت پایین است را در footer.php و قبل از کد </body> قرار بدهید .

<div id="banner"><a href="آدرس سایت مقصد" title="متن">&nbsp;</a></div>

نکته ی بعدی که نباید فراموش شود و حتما باید در نظر گرفته شود این موضوع است که در دو کد

width:150px;

height:150px;

می توانید سایز بنر مورد نظر خود را  تغییر بدهید و این که بنر را با فرمت png قرار بدید .موضوع فوق و کدی که در قسمت بالا ذکر شد کاملا از هر نظر تست شده است و امید است که بتوانید از آن استفاده ی لازم را ببرید .

مطلب پیشنهادی  نحوه مقابله با به سرقت رفتن تصاویر سایت وردپرسی

نکاتی که باید در رابطه با این موضوع رعایت شوند را در قسمت ذیل برای شما بازگو کرده ایم این نکات عبارتند از :

1 . تصویری که شما برای قرار دادن در گوشه سایت انتخاب می کنید حتما باید دارا ی آدرس اینترنتی باشد و یا به عبارت دیگر می توان گفت تصویر منتخب شما باید آپلود شده باشد .
2 . تصویر مورد نظر شما و یا به عبارتی تصویر منتخب در بالا ترین سطح از صفحه ، روی نوشته ها نمایش داده می شود .
3 . نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این نکته است که استفاده ی هم زمان این ابزار در چند ناحیه از صفحه امکان پذیر نمی باشد .
4 . نکته ی آخری که لازم می دانیم در این قسمت به آن اشاره شود این است که در صورت عدم نیاز به باز شدن صفحه در صورت کلیک روی تصویر ، در محل درج آدرس لینک ، عبارت #1 را بگذارید .

هدف از نوشتن این مقاله صرفا جهت آشنا کردن کاربران عزیز با نحوه و چگونگی قرار دادن تبلیغ گوشه سایت به صورت ثابت است حال شما دوستان و کاربران عزیز و محترم می توانید به راحتی و با دقت به مطالبی که در قسمت های پیشین گفته شد به راحتی عکس مورد نظر خود را در صفحه ی سایتی که می خواهید قرار دهید .امیدوارم از مطالب و آموزش هایی که گفته شد نهایت استفاده را برده باشید و مشکلاتتان برطرف شده باشد و بتوانید به راحتی و بی درد سر عکس خود را در صفحه ی سایتی که می خواهید قرار دهید فقط کمی دقت و توجه لازم است .

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

2 دیدگاه

  1. حامد

    آموزش خیلی خوبی بود. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *