نحوه قرار دادن پاپ آپ در وردپرس popup

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / نحوه قرار دادن پاپ آپ در وردپرس popup
4.9 / 5
15

نحوه قرار دادن پاپ آپ در وردپرس popup

4.9 / 5
15

قرار دادن پاپ آپ در وردپرس از شیوه هایی است که میتوانید با استفاده از اطلاعیه های خود را سریع تر به سمع و نظر مخاطبان خود برسانید استفاده از پاپ ها در برخی از موارد اصلا جایز نیست ، شیوه های مختلف تبلیغات پاپ آپ وجود دارد . با ما همراه باشید در ادامه راجع به پاپ آپ توضیح خواهیم داد.

پاپ آپ چیست؟ popup

قبل ازاینکه بخواهیم درباره ی قراردادن پاپ آپ در ورد پرس صحبت کنیم یک توضیحی درباره پاپ آپ لازم است که بدهیم هنگامی وارد سایت می شوید پنجره ای یدون اختیارشما باز می شود و میتواند دارای محتویات مختلفی باشد که در بدو ورود به وب سایت باز میشود.شما میتوانید با استفاده از این پنجره محتوای مختلف را نمایش دهید. همچنین می توانیم بگوییم که یکی از روش های آگاه‌سازی کاربران سایت در موارد مختلف استفاده از پنجره های پاپ آپ می باشد.

پاپ آپ یک عملیات بسیار جالب و جذابی است  این فرایند در جاهای خاصی مورد استقبال قرار می گیرد  مثلا زمانی که ما سایت یک خبرنامه ایجاد کردیم و قرار است کاربران در آن ثبت نام و خبر هاب تازه را دریافت کنند چه جایی بهتر از صفحه ی اول و به صورت پاپ آپ بنابر این این نوع موارد را به این صورت در معرض دید قرار می دهند البته ما خبر نامه را مثال زدیم خیلی موارد است که در قالب پاپ آپ بودن واجب است خب کاربری که وارد سایت می شود به محص لود شدن مطالب سایت یک صفحه ای جدید روبروی ما در می آید که به صورت یهویی است به این مورد پاپ آپ می گویند.افزونه ای که در اینجا معرفی کردیم بهترین گزینه برای این کار است پس از دست ندهید.

معرفی افزونه قرار دادن پاپ آپ در سایت وردپرس

در این مقاله هدف ما این است که یکی دیگر از افزونه های وردپرس را به شما نشان بدهیم که با استفاده از آن یک پاپ آپ می توانید در ورد پرس  شما ایجاد کنید و شما می توانید امکانات و قابلیت های بی نظیری به وب سایت خود اضافه کرده که این باعث خاص بودن سایت شما می شود  و  همچنین شما می توانید   خبرنامه ای نیز به وب سایت خود اضافه کرده و یا تصاویر و اطلاعیه هایی در قالب پاپ اپ به وب سایت خود اضافه نمائید و یک وب سایت حرفه ای داشته باشید .

البته باید این را هم بگوییم که  که پنجره پاپ آپی که شما در سایتتان قرار می دهید باید بی دلیل گذاشته نشود و شما باید دارای محتوای مفیدی باشد تا کاربران از آن استقبال کرده و به خواندن و بررسی آن اشتیاق نشان دهند و از آمدن به سایتتان پشیمان نشوند  زیرا در حالتی که محتوای درستی نداشته باشد شانسی برای خواندن ندارد و عملا تجربه های قبلی را به خاطر خوانندگان خود می آورند و آن ها نیز بدون رو دربایستی آن را میبندند و زحمت را از وب سایت شما کم میکنند!!! مقاله زیر رو از دست ندید …

نکاتی برای استفاده از پاپ آپ بدون آسب زدن به سئو سایت

شما برای  اینکه از این افزونه وردپرس استفاده کنید باید اول آن را از لینک  دریافت نمائید و در وب سایت خود در قسمت افزونه ها نصب کنید:

مطلب پیشنهادی  نحوه آپلود فایل های رسانه وردپرس روی سرور دیگر

زمانی که شما این افزونه را از لینک مورد نظر دانلود کردید حال نوبت به این می رسد که  آن را نصب و راه اندازی نمائید. امکاناتی که این افزونه برای سایت شما دارد به این صورت است که شما می توانید بصورت نامحدودی پنجره های پاپ آپ بسازید همچنین برای تصاویر ولینک هایتان پاپ آپ بسازید و رنگ پاپ آپ را سفارشی کنید همچنین امکان مخفی کردن پاپ اپ برای تلفن های همراه هم به شما داده می شود شما می توانید پاپ آپ را در صفحه اصلی وب سایتتان مخفی کنید و پاپ آپ را برای کاربران عضو سایتتان حذف کنید. یه افزونه دیگه که قبلا معرفی کردیم هم می تونه براتون جالب باشه افزونه ایجاد پاپ آپ popup supsystic که یه افزونه رایگان برای وردپرس می باشد.

ایجاد پاپ آپ های حرفه ایی در وردپرس

بعد از توضیح درباره ی پاپ آپ نوبت به ایجاد پاپ آپ در ورد پرس رسیده و ما برای ساخت و ایجاد پاپ آپ در وردپرس می توانیم از دو روش استفاده کنیم:
۱ ایجاد پاپ آپ در وردپرس با استفاده از کد
۲ ایجاد پاپ آپ در وردپرس با استفاده از افزونه

افزونه Icegram وردپرس

افزونه Icegram وردپرس

این افرونه سایت شما را بسیار زیبا می کند و کابران از سایت شما بسیار لذت می برند این افزونه پر طرفدار و کاربردی وردپرس برای ایجاد پنجره های پاپ آپ  در وردپرس،افزونه icegram وردپرس میباشد.
باید بگوییم که  این افزونه تعداد بسیار زیادی  نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس دارد.
اگر بخواهیم از ویژگی های این افزونه icegram در وردپرس بگوییم:
ایجاد نوار عملکرد(Action Bar)
ساخت مسنجر(Messenger)
ایجاد اطلاعیه تست (Toast Notification)

افزونه پاپ آپ حرفه ای با ninja popup (نینجا پاپ آپ)

ninja_popups

یکی دیگر از افزونه های حرفه ای  وردپرسرکه خودش را در دل ما وبمستران و کاربران جا میکند ninja popup  میباشدواقعا یک افزونه  خاص و منحصر به فرد و در نوع خود بی نظیر  و تک می باشد. شما با این افزونه نینجا پاپ آپ می توانید نیاز خود در مباحثی مثل قرار دادن خبرنامه – تصاویر – و همچنین متن در سایت برطرف کنید و نکات لازم را بهتر به کاربران برسانید و یا گوش زد کنیدو پیشنهاد میکنم که از این افزونه استفاده کنید.

اگر بخواهیم به بخشی از قابلیت ها و امکانات این افزونه وردپرس نینجا پاپ آپ اشاره کنیم  می توان گفت که  نینجا پاپ دارای دکه های شبکه ی اجتماعی است که واقعا امکانی ویژه و حرفه ای از آن یاد می کنند و همچ.نین  از افزونه های خبرنامه پشتیبانی می کندو  از تبلت ها و موبایل ها پشتیبانی می کند  و نصب این پاپ آپ بسیار راحت و آسان است

مطلب پیشنهادی  نحوه ایجاد شمارش معکوس در وردپرس

اگر شما سایتی دارید که مثل سایت فروشگاه می خواهید محصولات جدیدتان بصورت پنجره ای سریعا در اختیار کاربر عضو قرار بگیرد و کاربر با باز کردن سایتتان از آوردن محصول جدیدتان به داخل فروشگاه باخبر شود این پاپ آپ بسیار عالی می باشد و ما این پاپ آپ را به شما پیشنهاد میکنیم .

افزونه ایجاد پنجره پاپ آپ در سایت های وردپرس Popup Maker

 Popup Maker

حال  می‌خواهیم برای شما  وبمستران افزونه‌ای  معرفی کنیم که یکی از عالی ترین  پلاگین‌ها در زمینه‌ی ایجاد پنجره در سایت می‌باشد و نام آن افزونه وردپرس Popup Maker می باشد. باید بگوییم که به کمک  این افزونه وردپرس Popup Maker می‌توانید لیست مشترکین ایمیل سایتتان را گسترش دهید , تعداد لایک های اکانت فیس بوکتان را افزایش دهید و یا برای محتوای سایتتان محدودیت نمایش بگذارید.

شما می توانید با استفاده از این افزونه  اعضای سایتتان را افزایش دهیدهمچنین تعامل کاربران سایتتان را بالا برده  و ارتقای امکانات سایتتان استفاده کنید .

اگر بخواهیم قابلیت های  دیگر این افزونه وردپرس  بگوییم باید گفت  شما  وب مستران می‌توانید اطلاعیه‌های مورد نظرتان را در قالب یک بنر در سایتتان به نمایش بگذارید .شما می توانید تمامی    قالب های پنجره ی پاپ آپ را سفارشی سازی کنید. همچنین دارای ویرایشگر محتوای WYSIWYG : که امکان استفاده از شورت کد و هر گونه محتوای دیگری را می دهد .این افزونه محل قرار دادن محتوای پنجره ها در صفحات مختلف سایت را تعیین می کند همچنین میتواند پنجره ها را در یک یا تمامی صفحات سایتتان نمایش دهد از دیگر قابلیت های این افزونه این است که  تنظیم می کند که تمامی پنجره های پاپ آپ بطور اتوماتیک باز شوند و نوع قرار گرفتن مطالب در پاآپ را انتخاب می کندقابلیت های ذکر شده و موارد دیگر این افزونه را به یک افزونه کامل تبدیل می کند.

افزونه پاپ آپ Layered Popups وردپرس
Layered Popups

اگر بخواهیم  پنجره پاپ آپ متحرکی بسازیم که بوسیله ی آن   پنجره های پاپ آپ چند لایه و متحرک طراحی شوند با استفاده از این اسکریپت شما می توانید لایه های متعدد با محتوای خود را ایجاد کرده و آن را به صورت انیمیشن وارد پنجره پاپ آپ خود نمایید و وب سایت خود را جذاب تر کنید .با افزونه پاپ آپ لایه ای وردپرس می توانید پاپ آپ های چند لایه ای بسیار زیبایی را به سایتتان اضافه کنید و در این پاپ آپ ها محتوا، تصویر ، فرم ثبت نام ، فرم عضویت در خبرنامه و هر چیز دیگری را بسازید. همچنین افزونه پاپ آپ با افزونه ارسال ایمیل انبوه مای میل سازگاری کامل دارد. قبلا داخل سایت افزونه پاپ آپ layered popups رو معرفی کردیم که می تونید جزئیات بیشتر رو اونجا مطالعه کنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

4 دیدگاه

  1. توی محمد

    سلام
    یه افزونه میخواستم که ورود و ثبت نام بصورت پاپ آپ باشه و فیلدهای ثبت نام قابل انتخاب باشه (حالت سفارشی داشته باشه) افزونه ای با این مشخصات می شناسین؟
    باتشکر

  2. farhad

    عالی بود ولی داداشم می خواستم بدونم که اگه بخوای این پاپ آپ مخفی شه چیکار باید بکنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *