به یاد داشتن اطلاعات حساب کاربری در وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / به یاد داشتن اطلاعات حساب کاربری در وردپرس
5 / 5
1
remember-me

به یاد داشتن اطلاعات حساب کاربری در وردپرس

5 / 5
1

کاربران هر بار هنگام ورود به حساب کاربری در سایت شما مجبور هستند اطلاعات حساب خود را وارد کنند. این کار ممکن است پس از مدتی خسته کننده شود و ممکن است رضایت کاربران از سایت شما کاهش یابد. حتی ممکن است خود شما هم از این موضوع در سایت خود راضی نباشید. شما میتوانید به سادگی با استفاده از راه حلی که در این آموزش وردپرس به شما ارائه خواهم کرد اطلاعات کاربران خود را ذخیره نمایید تا دیگر نیازی به ورود مجدد آن نداشته باشند

 Remember Me ذخیره اطلاعات حساب کاربری با 

این افزونه وردپرس تا کنون توانسته در مخزن وردپرس 600 دانلود و فعالسازی داشته باشد. با استفاده از این افزونه میتوانید اطلاعات حساب کاربری را به حافظه سایت خود بسپارید تا دیگر نیازی به ورود مجدد اطلاعات در سایت نداشته باشید.

استفاده از افزونه 

برای شروع باید افزونه  Remember Me را دانلود کنید و آن را بر روی سایت خود فعالسازی نمایید. پس از فعالسازی وارد بخش تنظیمات»Remember Me شوید تا تنظیمات افزونه را پیکربندی نمایید.

remember-me

اکنون شما تنظیمات افزونه را مشاهده میکنید که در ادامه کاربرد آنها را برای شما شرح خواهم داد.

remember-me-config

  • For all Logins: در این بخش میتوانید مشخص نمایید که این قابلیت برای تمام ورود ها فعال شود.
  • For Logins From Public Web Site Only , Not For Admin Panels: با استفاده از این بخش میتوانید مشخص نمایید که این قابلیت برای مدیران استفاده نشود.
  • For Logins Form Admin Panels Only , Not For Public Web Site: این گزینه عکس گزینه بالا است و قابلیت ذخیره اطلاعات با استفاده از این گزینه فقط برای مدیران فعال خواهد شد.
  • No Default: either use Remember User Choice (below) or use the WordPress default (empty Remember Me checkbox): با استفاده از این بخش، به صورت اتوماتیک نام کاربری وارد خواهد شد اما کاربر باید رمز عبور خود را وارد نماید.
مطلب پیشنهادی  10 کاری که باید بلافاصله بعد از نصب وردپرس انجام دهید

در گزینه ی پایانی نیز میتوانید مشخص نمایید که اطلاعات به مدت چند روز ذخیره شوند، سپس بر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید تا تغییرات ذخیره شوند.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *