روشی برای حذف اسپم ها در وردپرس و جلوگیری از spam

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / روشی برای حذف اسپم ها در وردپرس و جلوگیری از spam
5 / 5
1
spams-wordpress-digiwp

روشی برای حذف اسپم ها در وردپرس و جلوگیری از spam

5 / 5
1

یکی از مشکلاتی که معمولاً بسیاری از وب سایت های وردپرسی با آن مواجه اند، اسپم ها یا هرزنامه ها (دیدگاه های ناخواسته) هستند. شما برای این که بتوانید از شر این اسپم ها خلاص شوید می توانید از افزونه های متعددی که در این باره ایجاد شده استفاده کنید. که از نظر من هم به خوبی از پس این کار بر می آیند و بهتر هستند، اما با این حال ما امروز در دیچی وردپرس می خواهیم روشی برای حذف اسپم ها در وردپرس را معرفی کنیم که این روش ساده را خود وردپرس در اختیار کاربرانش قرار داده است، پس برای این که با این روش بیشتر آشنا شوید ما را در این آموزش وردپرس همراهی کنید.

نحوه حذف اسپم ها در وردپرس و جلوگیری از اسپم

پیشنهاد می کنم کمی با دقت تر به هرزنامه ها یا اسپم های که در بخش دیدگاه های وب سایت خود دارید نگاه کنید، حتماً متوجه می شوید که اغلب این اسپم ها از IP خاصی ارسال شده و همینطور از کلمات خاصی درونش استفاده شده است. حال برای این که بتوانیم به همه تنظیمات مربوط به دیدگاه ها دسترسی پیدا کنیم فقط کافی است به بخش تنظیمات>گفت وگو ها برویم. و در بخش سیاه نامه همین کلمات خاص و IP ها را وارد کنیم تا برای همیشه از شر اغلب این اسپم ها راحت شویم.

Spams1-digiwp

تنظیمات مربوط به نوشته

حال شاید بخواهید برای همیشه از شر تمامی دیدگاه ها رها شوید یعنی اصلاً اجازه گذاشتن دیدگاه را به کاربران خود ندهید برای اینکه بتوانید این کار را به روی وب سایت وردپرسی خود اعمال کنید ابتدا باید از صفحه ویرایش، به روی گزینه تنظیمات صفحه که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد کلیک کنید و در این بخش مطابق تصویر زیر تیک گزینه گفت وگو بزنید.

مطلب پیشنهادی  نصب چند وردپرس روی یک هاست

Spams2-digiwp

در قسمت بعد در پایین ویرایشگر یک بخش جدید به نام گفت وگو ها ظاهر می شود که شما باید تیک گزینه های که در این بخش قرار دارد را بردارید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده کنید.

Spams3-digiwp

کلام آخر

همانطور که مطالعه کردید امروز در دیجی وردپرس به آموزش روشی که خود وردپرس در اختیار کاربرانش برای حذف اسپم ها و هرزنامه ها قرار داده پرداختیم. اما همان طور که در ابتدا هم گفتم افزونه های که در این باره ایجاد شده بسیار بهتر از این روش عمل می کند. در واقع این روش نمی تواند جایگزینی برای این افزونه ها باشد ما فقط این آموزش را قرار دادیم برای افرادی که علاقه دارند در مورد تمام بخش های وردپرس اطلاعات داشته باشند.

امیدوارم از آموزش امروز راضی بوده باشید.

   

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *