نحوه به اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / نحوه به اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام
5 / 5
2
telegram-share-wordpress-digiwp

نحوه به اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام

5 / 5
2

با اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام در خدمت شما هستیم . احتمالاً شما هم از پیام رسان تلگرام استفاده می کنید، تلگرام یکی از پر استفاده ترین پیام رسان ها در ایران است. حتی اگر طرفدار تلگرام نباشید باید قبول کنید که کاربران این پیام رسان در کشور ما بسیار زیاد هستند و تقریباً 80 در صد کسانی از وب سایت شما استفاده می کنند دارای تلگرام هستند. شما باید امکانی را فراهم کنید که کاربران وب سایت شما که در حال بازدید هستند بتوانند مطالب مورد پسندشان را برای دوستانشان در تلگرام به اشتراک بگذارند. امروز در دیجی وردپرس می خواهیم نحوه به اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام را برای شما شرح دهیم. ما را در این مقاله همراهی کنید.

اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام

همان  طور که گفتیم یکی پر استفاده ترین پیام رسان ها در کشور ما تلگرام است. شاید یکی از کاربران وب سایت شما بخواهد مطلبی را برای دوستانش در تلگرام به اشتراک بگذارد، شما برای کاربر پسند تر و حرفه ای تر شدن وب سایتتان باید این امکان را فراهم کنید. برای انجام این افزونه های متعددی به وجود آمده است اما ما امروز می خواهیم بدون استفاده از هیچ افزونه ای و فقط با استفاده از چند خط کد کوتاه این کار را انجام دهیم.

telegram-digiwp

به اشتراک گذاری مطالب در تلگرام با چند خط کد کوتاه

اگر می خواهید دکمه برای به اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام برای وب سایت خود ایجاد کنید ابتدا می بایست، در فایل Single.php پوسته وردپرس در بخش the_content کد زیر را به قالب سایت خود اضافه کنید.

tg://msg?text=سلام مطالب دیجی وردپرس را حتما بخوانید<?php the_permalink();?>

کدی که در بالا ذکر شد را شما می توانید به روی هر متن یا هر تصویری قرار دهید(به عنوان دیگر لینک کنید) تا کاربران وب سایت شما با کلیک روی آن بتوانند مطلب مورد نظرشان را به همرا آدرس در تلگرام خود به اشتراک بگذارند. حال اگر بخواهید این لینک را به یک متن بدهید می توانید از کد زیر استفاده کنید.

<ahref="tg://msg?text=سلام مطالب دیجی وردپرس را حتماً بخوانید<?phpthe_permalink();?>">برای اشتراک گذاری در تلگرام کلیک کنید</a>

با استفاده این کد، هر کاربری با کلیک به روی متنی که خود شما برای اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام انتخاب کرده اید می تواند مطلب مورد نظرش را برای مخاطبی در تلگرام و یا حتی در گروه و کانال های تلگرام به اشتراک بگذارد.

مطلب پیشنهادی  افزودن گوگل مپ در وردپرس

اما به نکته ای باید اشاره کرد که کد بالا فقط برای اشتراک گذاری مطالب در نسخه موبایل تلگرام استفاده می شود برای این که بتوانید مطالب را در نسخه دسکتاپ تلگرام نیز به اشتراک بگذارید می بایست از کد زیر استفاده کنید.

<ahref="https://telegram.me/share/url?url=<?phpthe_permalink();?>">اشتراک در تلگرام</a>

کلام آخر

امروز در دیجی وردپرس به نحوه به اشتراک گذاری مطالب سایت در تلگرام پرداختیم. اگر می خواهید وب سایت شما جزو وب سایت های حرفه ای و کاربر پسند باشد می بایست کاربران خود راضی نگه دارید همان طور که گفتیم اغلب از تلگرام استفاده می کنند و شاید بخواهند مطالب مورد پسندشان را در تلگرام به اشتراک بگذارند شما باید با فراهم کردن این امکان به راحتی آن ها کمک کنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *