آپلود فایل PDF در سایت وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / آپلود فایل PDF در سایت وردپرس
5 / 5
1
upload-pdf

آپلود فایل PDF در سایت وردپرس

5 / 5
1

اگر میخواهید در سایت خود از اسناد PDF استفاده کنید و مقالات را در قالب فایل های PDF ارائه دهید باید بدانید که در این مطلب آپلود فایل PDF در وردپرس و استفاده از آنها را در سایت وردپرس خود فرا خواهید گرفت، پس این مقاله آموزش وردپرس از دیجی وردپرس را از دست ندهید و از آن بهترین استفاده را داشته باشید.

مزایای آپلود فایل های PDF در سایت وردپرس

همانطور که گفتم اگر در سایت خود مقالات را در قالب PDF به کاربران ارائه میدهید و راهکار آپلود و استفاده از آنها را در وبسایت خود نمیدانید میتوانید به خوبی با استفاده از این مطلب این قابلیت را برای سایت وردپرس خود فراهم کنید.

شما میتوانید با استفاده از این مطلب فایل ها PDF را در سایت وردپرس خود آپلود کنید و آنها را در صفحات و مطالب خود نمایش دهید.

آپلود فایل های PDF در پست ها و صفحات

با استفاده از این روش میتوانید بدون استفاده از افزونه وردپرس و کدنویسی به آپلود فایل های PDF در سایت خود بپردازید. کافیست تا یک صفحه و مطلب را ایجاد کنید و یا ویرایش کنید. در صفحه ویرایشگر مطالب وردپرس بر روی دکمه “افزودن پرونده چند رسانه ای” کلیک کنید.

add-media

سپس یک پاپ آپ باز خواهد شد و در این صفحه میتوانید پرونده PDF را در سایت خود آپلود کنید. بر روی تب “گزینش پرونده ها” کلیک کنید، فایل PDF مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را در سایت خود آپلود کنید.

choose-file

اکنون فایل شما در سایت آپلود خواهد شد و تصویر شاخص فایل را در بخش پیشنمایش مشاهده خواهید کرد. در ستون سمت چپ میتوانید برای فایل خود عنوان،برچسب، و توضیحات اضافه کنید. میتوانید پیوند فایل را نیز ویرایش کنید.

مطلب پیشنهادی  ایجاد صفحه جداگانه برای پست ها

Add-file-to-post

بر روی دکمه “گذاشتن در نوشته” کلیک کنید تا فایل در پست قرار بگیرد. اکنون پاپ آپ آپلود فایل پنهان خواهد شد و در ادامه میتوانید پست را ویرایش کنید و یا آن را منتشر کنید. به همین سادگی شما توانستید فایل PDF را به سایت خود اضافه کنید.

نمایش فایل PDF در صفحه و پست

با استفاده از این بخش میتوانید فایل های PDF را در سایت خود نمایش دهید، البته برای انجام این کار نیازمند به نصب یک افزونه خواهید بود. برای شروع افزونه  Google Doc Embedder را نصب کنید. سپس وارد بخش تنظیمات»GDE Settings شوید و تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.

plugin-settings

در این بخش میتوانید زبان را مشخص کنید، طول ور عرض را مشخص کنید، و تنظیمات دیگری را پیکربندی کنید.

متاسفانه زبان فارسی در این افزونه پشتیبانی نمیشود.

وارد صفحه ویرایشگر نوشته وردپرس شوید و بر روی دکمه “افزودن پرونده چند رسانه ای” کلیک کنید و فایل خود را آپلود کنید. سپس نشانی را از بخش سمت چپ صفحه کپی کنید. سپس پاپ آپ را ببندید.

url

اکنون بر روی آیکون افزونه در صفحه ویرایشگر کلیک کنید.

embed

سپس یک صفحه پاپ آپ ظاهر خواهد شد که در آن باید آدرس URL را قرار دهید و بر روی دکمه ‘Insert’ کلیک کنید.

paste-URL

اکنون میتوانید شورت کد نمایش فایل پی دی اف را در ویرایشگر وردپرس مشاهده کنید. حال میتوانید پست را ویرایش کنید و یا آن را منتشر کنید. پس از انتشار پستی که دارای فایل پی دی اف می باشد می توانید وارد پست مربوط در سایت خود شوید و نتیجه کار را مشاهده کنید. به همین سادگی!

مطلب پیشنهادی  معرفی افزونه بارگذاری تنبل دیدگاه ها در وردپرس

اگر از این مطلب لذت برده اید میتوانید این پست را در صفحات شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

2 دیدگاه

  1. قالیشویی

    باتشکر از مطل بسیار خوب و کاربردیتون.
    موفق باشید

  2. خرید ممبر تلگرام

    سلام

    خیلی ممنون ,‌مطالب سایتتون خیلی کامله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *