آموزش نصب بسته نصب سریع آسان quick start

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / آموزش نصب بسته نصب سریع آسان quick start
5 / 5
1
آموزش نصب بسته نصب سریع آسان quick start
آموزش نصب بسته نصب سریع آسان quick start

آموزش نصب بسته نصب سریع آسان quick start

5 / 5
1

در این آموزش قصد دارم تا شما را با نحوه راه اندازی و نصب بسته سریع و آسان که اختصاصی دیجی وردپرس می باشد را آشنا کنم. بسته نصبی وردپرس یا همان wordpress quick start این قابلیت را به ما میدهد تا بتوانید یک پکیج آماده از یک سیات وردپرسی تهیه کنیم . . بتوانید این پکیج را روی سایت دیگه ای در کمتر از دو دقیقه نصب کنیم.

کلیه محصولات وب سایت دیجی وردپرس دارای بسته نصب سریع آسان می باشد. تا مشتریان عزیز در راه اندازی پیش نمایش قالب وردپرس خریداری شده هیچ مشکلی نداشته باشند. و همچنین وقت خود را صرف تنظیمات دستی قالب نکنند.

بسته نصبی قالب
بسته نصبی قالب

نحوه راه اندازی بسته نصبی قالب های وردپرس

اگر از سایت دیجی وردپرس قالب یا افزونه وردپرس خریداری کرده باشید حتما میدانید که در ابتدا شما یک فایل زیپ چند کیلو بایتی دریافت خواهید کرد. که داخل آن یک فایل متنی قرار داده شده. داخل این فایل متنی نت پد چندین لینک قرار داده ایم. لینک دانلود پکیج قالب , لینک دانلود بسته نصبی , لینک دانلود فیلم آموزش کار با قالب در صورت موجود بودن , لینک آموزش نصب بسته نصبی

حال می خواهیم که بعد از خرید قالب وردپرس از سایت دیجی اقدام به نصب بسته نصبی قالب کنیم. توجه داشته باشید که بعد از دریافت پکیج قالب که در بالا جزو یکی از لینک ها بود شما یک فایل زیپ دریافت می کنید که داخل آن چندین فایل وجود دارد. فایل هایی چون قالب به صورت خام , فایل راهنما , فایل های درون ریزی , پلاگین های الزامی در صورت موجود بودن و …

مطلب پیشنهادی  11 کاری که فقط سیستم وردپرس از پس آن‌ها برمی‌آید و شما نمی‌دانید!

لینک بعدی برای دانلود بسته نصبی آسان

بعد از دریافت بسته نصبی یک فایل زیپ که حجم آن هم کمی زیاد است را دریافت می کنید. این فایل را ما برای نصب باید روی هاست به صورت زیپ آپلود کنید.

نکته مهم: توجه داشته باشید بسته نصبی برای سایت هایی می باشد که تازه راه اندازی شده و سایت خام باشد. در غیر اینصورت اگر سایت محتوا داشته باشد یا مدتی است که فعالیت می کنید , بسته نصبی باعث از بین رفتن اطلاعات آنها می شود. حواستان به این موضوع باشد.

خب باید هاست شما خالی باشه تا اقدام به نصب بسته کنیم. یا شاید می خواهید داخل یک پوشه بسته را راه اندازی کنید در اینصورت باید بسته را داخل پوشه مورد نظر بارگذاری کنید. این مورد بهشما بستگی دارد که می خواید بسته را کجا نصب کنید. حتی روی لوکال هاست قالب نصب است ولی ممکنه گاهی به مشکل بخوره که بسیار به ندرت پیش میاد.

ما در این آموزش وردپرس بسته نصبی قالب وردپرس مورد نظر را در ریشه هاست بارگذاری می کنیم. با من همراه باشید تا در ادامه نصب 2 دقیقه ای بسته را به شما توضیح بدم.

بسته نصبی وردپرس
بسته نصبی وردپرس

شروع به نصب بسته نصبی قالب

1- ابتدا بسته قالب به همان صورت که دریافت کرده اید را داخل هاست خود آپلود کنید.

2- بعد از اتمام آپلود بسته به صورت کامل , فایل زیپ را از حالت zip خارج کنید.

3- نکته: توجه داشته باشید اگر بعد از خارج کرده فایل از حالت زیپ توجه داشته باشید فایل ها داخل روت هاست شما باشد. اگر داخل باشد به درستی اجرا نخواهد شد. اگر فایل های بسته داخل پوشه بودند حتما کپی کنید داخل ریشه هاست.

مطلب پیشنهادی  حذف دائمی یک سایت از اینترنت

4- یک دیتابیس جدید ایجاد کنید. ما به نام دیتابیس / نام کاربری و رمز عبور دیتابیس نیاز داریم

5- بعد اتمام کار ساخت دیتابیس , وارد روت هاست شده و دنبال فایل wp-config.php بگردید . فایل کانفیگ را در حالت ویرایش باز کنید و در بخش اطلاعات دیتابیس وارد کنید. کدهای بخش اطلاع دیتابیس به شکل زیر می باشد. و در پایان تغییرات را ذخیره کنید.

// ** MySQL settings - You can get this info from your web host ** //
/** The name of the database for WordPress */
define('DB_NAME', 'dbname');

/** MySQL database username */
define('DB_USER', 'dbuser');

/** MySQL database password */
define('DB_PASSWORD', 'password');

/** MySQL hostname */
define('DB_HOST', 'localhost');

6- نام دامنه خود را در آدرس بار مرورگر وارد کنید. ( سایت را باز کنید ) میبنید که مراحل نصب وردپرس را مشاهده می کنید. مراحل نصب را پیش رفته و راه اندازی کنید.

بعد از اتمام مراحل بالا اگر ادرس سایت خود را باز کنید میبینید که سایت شما دقیقا شبیه به پیشنمایش قالبی است که خریداری کرده اید. تمامی مراحل بالا در یک دقیقه قایل انجام است.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

یک دیدگاه

  1. امیر

    سلام. عالی بود ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *