ساخت صفحه سایت در حال بروز رسانی در وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / ساخت صفحه سایت در حال بروز رسانی در وردپرس
4 / 5
3
ساخت صفحه سایت در حال بروز رسانی در وردپرس
ساخت صفحه سایت در حال بروز رسانی در وردپرس

ساخت صفحه سایت در حال بروز رسانی در وردپرس

4 / 5
3

همه ی سایت ها به صفحه سایت در حال بروز رسانی یا سایت در دست تعمیر برای زمان ایجاد تغییرات در سایت نیازمندند. که با آن کاربر را متوجه این تغییرات بنمایند. معمولا این صفحات را در وردپرس با عنوان سایت در دست تعمیر یا درحال بروز رسانی میشناسیم. زمانی از این نوع افزونه ها استفاده میکنیم که بخواهیم بر روی سایت تغییراتی ایجاد کنیم و مایل نباشیم تا انجام کامل این تغییرات کاربران سایت را مشاهده کنند و به کمک آن به کاربران اطلاع رسانی میکنیم.
ما در این مقاله قصد داریم به بررسی یک افزونه وردپرس کاربردی برای افزودن قابلیت کامینگ سون  coming soon به وردپرس بپردازیم. با من در این مقاله معرفی افزونه وردپرس  WP Maintenance Mode همراه باشید.

در حال بروز رسانی در وردپرس با WP Maintenance Mode

در مرحله اول افزونه وردپرس کاربردی ساخت صفحه در دست تعمیر را نصب و فعال سازی میکنیم. حالا شما در بخش تنظیمات گزینه “حالت تعمیر و نگهداری” را مشاهده میکنید که این بخش مربوط به بخش تنظیمات افزونه میباشد که به زبان فارسی هم موجود است.

عمومی

در حال حاظر در سر برگ تنظیمات عمومی قرار داریم.

شما میتوانید با فعال یا غیر فعال کردن گزینه وضعیت افزونه را فعال یا غیر فعال کنید.

سایر گزینه ها گزینه های امکانات اولیه افزونه میباشد که متناسب با نیازتان میتوانید بودن یا نبودن آن ها مشخص کنید. حتی میتوانید تعیین کنید که نمایش سایت در چه نقش های فعال باشد.

مطلب پیشنهادی  ایجاد باکس دانلود در وردپرس

طراحی

حالا نوبت به ظاهر صفحه میرسد. شما در این بخش میتوانید متناسب با سلیقه خود هر پس زمینه ، طرح بندی ، رنگ بندی و تنظیماتی را برای صفحه در حال بروزرسانی خود در وردپرس انتخاب کنید.

ماژول ها

شما در این بخش میتوانید ماژول های مورد نظرتان را بر روی صفحه اعمال کنید مانند شمارنده معکوس برای نشان دادن مدت بروزرسانی سایت یا گذاشتن لینک شبکه های اجتماعیتان و قرار دادن امکان برقراری ارتباط با کاربران از طریق ایمیل.

نتیجه عملکرد

بعد از انجام تمام این کار ها به مرحله رفرش کردن سایت و مشاهده نتایج میرسیم.

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید تمام عملیات انجام شده بر روی صفحه در حال بروزرسانی وردپرس اعمال شده است و شما میتوانید این صفحه را مشاهده کنید البته به این نکته توجه داشته باشید که باید از پنل مدیریت خارج شوید در غیر اینصورت این صفحه برای شما قابل مشاهده نمیباشد.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *