بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

خانه / افزونه وردپرس / افزونه رایگان / بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس
5 / 5
2
بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

5 / 5
2

ما در این مقاله توسط دیجی وردپرس می خواهیم به  توضیحی درباره ی بهترین افزونه های انجمن ساز برای وردپرس  برای شما وبمستران عزیز بپردازیم همانطور که شما  عزیزان می دانید ،ساخت انجمن حرفه ای و البته پررونق،نیازمند صبر وحوصله و البته دانش کافی در این رابطه می باشد .در واقع  باید به شما عزیزان بگوییم که برای افراد مبتدی،ساخت انجمن به خودی خود مثل آشنایی با یک سیستم مدیریت محتوای جدید مثل وردپرس می ماند .بنابراین کاری وقت گیر و سخت  محسوب میشود .ما در این مقاله به معرفی بهترین افزونه های فروم ساز وردپرس می پردازیم.

بهترین افزونه های انجمن ساز برای وردپرس

در ادامه می تونید به هر کدام از افزونه های انجمن ساز که نیاز دارید با ویژگی های خاص خود پرداخته و با آموزش لازم نصب نمایید

آموزش راه اندازی انجمن با bbpress

قبل از اینکه بخواهیم به شما عزیزان توضیحاتی درباره ی افزونه ورد پرس بدهیم  ابتدا به نصب یکی از بهترین افزونه ها می پردازیم ابتدا شما عزیزان بی بی پرس را از انتهای همین صفحه دانلود کنید.بعد از اینکه دانلود کردید ، بی بی پرس را مثل هر افزونه وردپرسی دیگری نصب و فعالسازی کنید.

بعد از نصب این افزونه انجمن ساز bbpress شما وبمستران عزیز اگر توجه داشته باشید میبینید که در ستون کناری وردپرس شما سه بخش به نامهای انجمن ها ، موضوع ها و پاسخ ها اضافه شده.

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

انجمن ها:

در قسمت انجمن ها باید بگوییم کهشما وبمستران عزیز می توانید لیست دسته بندی انجمن ها و تالار گفتگو های سایتتان را مدیریت کنید.این نکته بسار مهمی است که  این قسمت برای دسته بندی و مرتب کردن آرشیو تاپیک های تالار گفتگوی شما بکار می رود. یعنی به عبارتی دیگر انجمن شما را به بخش های مختلفی تقسیم می کند.

موضوع ها:

در این قسمت خدمت شما عزیزان باید بگوییم که  می توانید لیست موضوعات ( تاپیک های ) ارسالی در انجمن ها را ببینید و آنها را مدیریت کنید.  و نکته ی مهم اینجاست که این بخش جزئیات کاملی در مورد موضوعات مطرح شده در انجمن به شما می دهد. پاسخ ها ، تعداد کاربران این موضوع ، آخرین بروزرسانی و …

پاسخ ها:

در  قسمت پاسخ ها لیست پاسخ های ارسال شده برای موضوعات انجمن ها را به شما وبمستران عزیز نمایش می دهد. و نکته اینجاست که  نحوه کار با بخش پاسخ ها هم شبیه به مدیریت موضوعات انجمن هست.

تنظیمات بی بی پرس

حال به سراغ تنظیمات  می رویم باید بگوییم که شما از بخش تنظیمات > انجمن ها می توانید وارد پنل مدیریتی bbpress شده و تنظیمات دلخواه خود را روی انجمن وردپرس اعمال کنید همانطور که در تصویر پایین مشاهده میکنید.

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

تنظیمات کاربر تالار گفتگو

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید می خواهیم درباره ی این مبحث توضیحاتی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم در بخش جلوگیری از ویرایش  شما عزیزان مشخص کنید که کاربر تا چند دقیقه بعد از ایجاد یک موضوع نتواند این موضوع را ویرایش کند.

تاخیر در ارسال مطلب: در  در قسمت شما عزیزان مشخص کنید کاربر چقدر باید بین ارسال 2 موضوع بصورت پشت سر هم در انجمن شما چقدر باید منتظر بماند. این مقدار را روی ثانیه قرار دهید.

پست میهمان: در این قسمت این مقدار مشخص می کند آیا کاربران بدون عضو شدن بتوانند در انجمن شما مطلبی ارسال کنند یا نه. ما به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنیم که فعال نکنید  این قسمت را چون ممکن هست کاربران زیادی در سایت شما اسپم و تبلیغات ارسال کنند.

مطلب پیشنهادی  راه اندازی Google AMP در وردپرس

نقش خودکار:  در این قسمت شما عزیزان می خواهید بعد از ثبت نام در انجمن به کاربر چه نقشی را بدهید؟

ویژگی‌های تالار گفتگو

اگر بخواهیم درباره ی ویژگی های تالار گفت و گو با شما صحبت کنیم باید بگوییم که در این قسمت می توانید ویژگی های مورد نیاز خود را فعال یا غیر فعال کنید. ویژگی هایی مانند عضویت در انجمن ها ، جستجو و …

نامک ریشه تالار گفتگو

اگر بخواهیم در مورد این قسمت برای شما عزیزان توضییح دهیم باید بگوییم که این مورد پیوند یکتای تالار گفتگو را مشخص می کند. دقیقا می خواهید انجمن شما با چه آدرسی شروع شود؟ مثلا digiwp.com/forum باشد یا digiwp.com/anjoman؟؟

نامک‌های تک تالار گفتگو

در مورد این قسمت برای شما وبمستران عزیز بگوییم که در  این مورد هم آدرس صفحات مختلف تالار شما را مشخص می کند.

 

افزونه BBPress در تاریخ 2017-02-19 به نسخه فارسی ترجمه شد.

حال باید در مورد این افزونه وردپرس برای شما وبمستران عزیز بگوییم که  اولین افزونه، افزونهbbpress می باشد.شما حتما تا به حال با اسکریپت bbpress آشنا شدید که توسط گروه خود وردپرس هم پشتیبانی می شود و کاملا این اسکریپت انجمن ساز با وردپرس هم خوانی دارد.اگر بخواهیم از ویژگی های این افزونه برای شما عزیزان بگوییم باید گفت که  از ویژگی های bbpress قدرتمند بودن در عین سادگی می باشد که بعضی از دوستان آن را به خوبی فارسی سازی هم کردن که با کمی جست و جو می تونید پیدا کنید. این افزونه هم یک محیط ساده ولی قدرتمند در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی می توانید با آن کار کنید.اما همانطور که می دانید افزونه ها علاوه بر مزایایی که دارند معایبی نیز دارا می باشند ضعف این افزونه عدم فارسی سازی رسمی آن می باشد، در نتیجه زحمت فارسی سازیش پا خودتونه (البته با کمی جست و جو شاید زبان فارسی اش را پیدا کردید!).

تصویر که در اختیار شما عزیزان قرار دادیم  قسمت مدیریت افزونه فروم bbpressمی باشد  :

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

افزونه buddy press:انجمن ساز برتر وردپرس

حال به سراغ یکی دیگر از افزونه های انجمن ساز در ورد پرس می رویم این افزونه مثل افزونه قبلی می ماند  و کاربا این افزونه مشابه  افزونه bbpress هست.این افزونه  باید بگوییم که افزونه رسمی وردپرس که استاندارد های کدنویسی وردپرس در اون رعایت شده می باشد.

بادی پرس به شما این اجازه را می دهد که یک جامعه مجازی قوی و حرفه ای با وردپرس بسازید. باید به شما وبمستران عزیز باید بگوییم که  همانند بی بی پرس این افزونه نیز با افزونه ها و هسته وردپرس کاملا سازگار می باشد.

اگر بخواهیم از مزایا و ویژگی های این افزونه برای شما عزیزان صحبت کنیم باید بگوییم که این افزونه قابل نصب بر روی انواع قالب های وردپرس می باشد و همچنین امکان مشاهده فعالیت کاربر،پروفایل شخصی و گروه ها و لینک  سایر شبکه های اجتماعی که فرد در آن عضواست را فراهم می سازد و میتونید به افزودن انجمن ساز BBPress به عنوان کامنت در پست های سایت وردپرس  بپردازید و اگر بخوتهیم از معایب این افزونه برای شما عزیزان صحبت کنیم باید بگوییم که اخیرا مشکلاتی در نحوه اجرای انجمن برای کاربران به وجود آمده است و سایت وردپرس پاسخ گو نمی باشد .به علاوه امکان انتقال انجمن در صورتی که شما سایتتان رو عوض کنید دشواراست   این افزونه مستندات کافی به اندازه وردپرس جهت راهنمایی و پشتیبانی را ندارد.

افزونه WP symposium:فرم ساز چندگانه وردپرس

به سراغ افزونه دیگری می رویم و در توضیح این افزونه برای شما عزیزان باید بگوییم که این افزونه هم شیوه کار مشابهی داردومی تونید تالار ها و گروه های بی شماری رو برای سایتتان راه اندازی کند. این افزونه جایگزین عالی به جای افزونه بادی پرس می باشد با قابلیت های یکپارچه در ساخت یک جامعه مجازی حرفه ای و گروه های کاربری. از مزایای این افزونه باید بگوییم که  این افزونه دارای امکاناتی مثل هشدار،گالری و… می باشد و همچنین دارای تمپلیت های چندگانه و متنوعی است.  به پشتیبانی حرفه ای با آپگرید عضویت حرفه ای دسترسی دارد همچنین دارای قابلیت هایی مانند رویداد ها,گالری و پیام ها و با  با فیسبوک و … سازگار می باشد و دارای چندین استایل قالب های متفاوت برای افزونه می باشد .و از معایب این افزونه می توانیم بگوییم که خیلی از دسترسی ها در این انجمن نیازمند فعالیت بالای افرادمی باشد.البته نمیشود گفت که این موضوع یک مشکل است .ولی شاید برای کاربران خوشایند نباشد که نتوانند از همه امکانات انجمن استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی  افزودن جستجوی تمام صفحه با Full Screen Search Overlay

ضمنا یک سری از هشدار های انجمن در خود سایت شما نمایش داده میشود که ممکن است  مورد پسندشما نباشد.

افزونه CM answers:افزونه ای برای ساخت اجتماعی دوستانه از کاربران

درباره ی این افزونه باید بگوییم که  این افزونه کاملا مشابه افزونه های قبلی می باشد  و مراحل راه اندازی به نسبت ساده تری است .از مزایای این افزونه باید بگوییم که  با اغلب قالب های وردپرس سازگاری دارد و امکان رای دادن به سوال یا پاسخ کاربران در انجمن وجود دارد و اگر بخواهیم از معایب این افزونه بگوییم باید گفت که اغلب امکانات این فروم ساز برای ورژن غیررایگان در نظر گرفته شده است  و همان طور که میدانید اغلب ما از افزونه های رایگان استفاده می کنیم!ضمنا باید خدمت شما وبمستران عزیز باید بگوییم که  مقداری محیط کاربری این انجمن مشکل است  و نیاز به زمان دارد تا کاربرا با محیط و اجزای آن آشنا و سازگار شوند.

 افزونه فروم simple-press :

درباره ی این افزونه برای شما عزیزان باید بگوییم که این افزونه فروم و انجمن ساز simple press   بهترین افزونه می باشد. این افزونه از ویژگی ها و امکان ها و تنظیم های عالی برخوردار می باشد. و یکی از ویژگی های خوب دیگر simple press دارا بودن زبان شیرین فارسی می باشد.

تصویری که در پایین برای شما قرار دادیم  قسمت مدیریت افزونه simple press میباشد:

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

افزونه فروم سوم، افزونه مینگل فروم :

درباره ی این افزونه باید به شما وبمستران عزیز باید بگوییم  که این افزونه مینگل فروم یک افزونه با امکانات خوب و جم و جور می باشد که به خوبی فارسی سازی شده است.

تصویری که برای شما در پایین قرار دادیم  قسمت مدیریت افزونه فروم مینگل فروم می باشد :

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

 این افزونه یکی از معروف ترین و بهترین انجمن های وردپرس می باشد که نا کنون وبمستران زیادی از این افزونه استفاده کرده اند.

از مزایای این افزونه باید بگوییم که کدنویسی و برنامه نویسی افزونه با هسته اصلی وردپرس در این افزونه یکسان می باشدبا پوسته های وردپرس سازگاری  دارد وبیش از ۱۰۰ افزونه مرتبط با این افزونه انجمن ساز می باشد این افزونه سرعت بالا و حجم کمی دارد و اگر بخواهیم از معایب این افزونه بگوییم باید بگوییم که امکانات ضعیف تر نسبت به انجمن سازی های حرفه ای مانند phpbb

DW Question Answers

 درباره ی این افزونه باید بگوییم که این افزونه هم دارای  سیستم پرسش و پاسخ می باشد.

از مزایای این افزونه باید بگوییم که این افزونه قابلیت اضافه کردن دسته بندی و برچسب به سوالات را دارد همچنین قابلیت امتیار و نظر دادن به سوالات توسط کاربران را نیز دارا می باشد و از کد کپچا جهت جلوگیری از اسپم  پشتیبانی  می کند .و از معایب این افزونه باید بگوییم که  به سیستم پرسش و پاسخ محدود است.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *