افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی FS Poster

خانه / افزونه وردپرس / افزونه شبکه اجتماعی / افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی FS Poster
4.9 / 5
82
افزونه fs poster، پلاگین زمان بندی شبکه های اجتماعی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی FS Poster

قیمت 109 تومان
نسخه محصول 5.3.0
4.9 / 5
82

افزونه FS Poster یکی از افزونه های مناسب برای سئوی خارجی سایت شما بوده که در بهبود سئوی خارجی سایت شما بسیار کمک خواهد نمود. با استفاده از پلاگین اف اس پوستر شما می توانید بصورت خودکار و برنامه ریزی شده و یا به صورت دستی نوشته ها و انواع پست تایپ ها را به شبکه های اجتماعی گوناگون ارسال نمایید. از جمله شبکه های اجتماعی معروف و محبوب که افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی آن را پشتیبانی می نماید Facebook ،Instagram ،Twitter ،Linkedin ،Pinterest ،Google My Business ،Telegram ،Reddit ،Tumblr ،VK ،OK.ru ،Telegram ،Medium، Plurk، Blogger  می باشد.

چرا به افزونه اف اس پوستر در وردپرس خود نیاز داریم؟

ارسال مطالب و پست آن در شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی در افزایش بازدید مخاطبان خواهد داشت اما به دلیل وجود شبکه های اجتماعی گوناگون و افزایش تعداد پست های شما ممکن است که انجام این امر کاری خسته کننده و ناممکن تلقی گردد.

به کمک این افزونه وردپرس که محصولی اورجینال بوده می توانید کلیه مطالب و پست ها را بصورت اتوماتیک در شبکه های اجتماعی ارسال نموده به صورتی که وظیفه شما تا حد چشمگیری کاهش یابد.

مطلب پیشنهادی  افزونه Media Cleaner pro پاکسازی حرفه‌ای رسانه‌های بی‌استفاده وردپرس

افزونه اف اس پوستر، افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی پلاگین fs poster، افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی پلاگین اف اس پوستر، افزونه زمان بندی شبکه های اجتماعی پلاگین fs poster، افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی

نحوه ارسال خودکار مطالب به شبکه های اجتماعی چگونه است؟

به کمک افزونه FS Poster شما خواهید توانست که مطالب و پست ها را به صورت اتوماتیک به شبکه های اجتماعی ارسال نموده، این نرم افزار با دریافت اطلاعات مربوط به حساب های کاربری و اپلیکیشن ها مطالب سایت شما را به صورت اتوماتیک به شبکه های اجتماعی ارسال می نماید.

ویژگی های پلاگین FS Poster

برنامه ریزی ارسال محتوا در شبکه های اجتماعی

ارسال و انتشار خودکار پست در شبکه های اجتماعی به صورت منظم و برنامه ریزی شده سبب افزایش بازدید مخاطبان شده به صورتی که سایت شما را در چشم مخاطبان بصورت یک سایت هدفمند و دارای برنامه جلوه خواهد داد. در این صورت شما به آسانی می توانید به برنامه ریزی ارسال روی تقویم، ارسال پست به صورت گروهی و یا تکی بپردازید.

پلاگین زمان بندی شبکه های اجتماعی، افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی پلاگین اف اس پوستر، افزونه زمان بندی شبکه های اجتماعی افزونه fs poster، پلاگین زمان بندی شبکه های اجتماعی افزونه اف اس پوستر، افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی پلاگین fs poster، افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی

قابلیت مشاهده آمار شبکه های اجتماعی در افزونه اف اس پوستر

از دیگر امکانات افزونه FS Poster قابلیت دیدن آمار بازدیدکنندگان بصورت روزانه، ماهانه و همچنین بصورت سالانه می باشد. به کمک پلاگین زمان بندی شبکه های اجتماعی شما توانایی دیدن میزان بازدیدکنندگان در شبکه های اجتماعی گوناگون را خواهید داشت که به کمک آن می توانید به برنامه ریزی برای انتشار پست مربوط به محصولات و سایر پست های تایپی خود در آینده بپردازید.

اشتراک محتوای سفارشی با یک کلیک

با استفاده از افزونه افزونه وردپرس مدیریت شبکه اجتماعی می توانید بدون نیاز به ارسال پست تایپی به طراحی محتوایی سفارشی بپردازید.

پلاگین اف اس پوستر، افزونه زمان بندی شبکه های اجتماعی پلاگین زمان بندی شبکه های اجتماعی، افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی افزونه fs poster، پلاگین زمان بندی شبکه های اجتماعی افزونه FS Poster

محتوای سفارشی با کلمات کلیدی تعریف شده

برای هر پست مجزا و نیز هر شبکه اجتماعی می توانید با استفاده از تعریف کلمات کلیدی مشخص شده به سفارشی ساختن پست های تایپی و نیز سفارشی ساختن محتوای تعیین شده بپردازید. به صورتی که این محتوا در قالب لینک ارسال شده در کنار محتوا نمایش داده خواهد شد.

مطلب پیشنهادی  افزونه WP Clever FAQ Builder پرسش و پاسخ خودکار و هوشمند

محدود کردن و فیلتر نمودن حساب های مربوط به شبکه های اجتماعی توسط دسته بندی نوشته ها

از دیگر امکانات منحصر به فرد افزونه FS Poster ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی گوناگون و نیز امکان فیلتر نمودن اکانت های مختلف شبکه های اجتماعی با استفاده از دسته بندی نوشته ها می باشد. بدین صورت که مثلاً شما می توانید مشخص نمایید از طریق حساب A مطالب مربوط به دسته بندی B در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر گردد.

افزونه وردپرس FS Poster پلاگین اف اس پوستر، افزونه زمان بندی شبکه های اجتماعی افزونه fs poster، پلاگین زمان بندی شبکه های اجتماعی پلاگین اف اس پوستر، افزونه زمان بندی شبکه های اجتماعی

امکان گزارش دهی ارسال افزونه FS Poster

از جمله قابلیت های این افزونه قابلیت مشاهده تعداد لایک ها، آمار اشتراک گذاری در بخش گزارشات افزونه و نیز ایجاد کامنت می باشد.

کوتاه کننده لینک در شبکه های اجتماعی

در صورت تمایل به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی اگر متن شما حاوی مطالب فارسی هم باشد اشتراک مطالب بصورت کامل جالب نخواهد بود. لذا با استفاده از امکان کوتاه نمودن لینک شما می توانید لینک کوتاهی را بصورت زیبا در شبکه های اجتماعی گوناگون منتشر نمایید.

افزونه ارسال خودکار مطالب به شبکه های اجتماعی F افزونه FS Poster ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه‌های افزونه FS Poster ارسال به شبکه‌های اجتماعی دانلود افزونه FS Poster زمانبندی و ارسال اتوماتیک مطالب افزونه ارسال خودکار مطالب به شبکه‌های اجتماعی FS Poster آموزش جامع افزونه FS Poster افزونه ارسال خودکار مطالب به شبکه های اجتماعی FS Poster افزونه ارسال خودکار مطالب به شبکه های اجتماعی FS Poster افزونه ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی اف اس پوستر افزونه پست خودکار و برنامه ریزی وردپرس FS Poster افزونه اف اس پوستر FS Poster پریمیوم

پلاگین اف اس پوستر، افزونه زمان بندی شبکه های اجتماعی افزونه اف اس پوستر، افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی افزونه اف اس پوستر پلاگین زمان بندی شبکه های اجتماعی، افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی

توجه: به منظور استفاده از افزونه FS Poster توصیه میکنیم از هاست خارجی استفاده کنید. به دلیل فیلتر بودن برخی شبکه های اجتماعی در ایران امکان ارسال پست بصورت خودکار بر روی این افزونه روی هاست های ایرانی به شبکه های اجتماعی فیلتر شده وجود نخواهد داشت.

سیستم آپدیت خودکار قالب و افزونه وردپرس

به همراه لایسنس نامحدود و قانونی فونت ها

دیجی وردپرس اقدام به تهیه مجوز قانونی و نامحدود فونت‌های محبوب فارسی به ارزش بیش از 2 میلیون تومان کرده است.
لایسنس قانونی فونت‌ها در محصولات باعث عدم ایجاد مشکلات حقوقی در کسب و کار آینده شما خواهد شد.
با خرید هر یک از محصولات دیجی وردپرس، به عنوان هدیه از این لایسنس برای کسب و کار خود بهره‌مند می‌شوید و دیگر نیاز به پرداخت هزینه گزاف و تهیه مجوز قانونی این فونت‌های محبوب نخواهید داشت.

لایسنس نامحدود فونت ایران سنس دیجی وردپرس

نام فونت: ایران سنس
کد لایسنس: 5XT2A9

نوع: نامحدود

لایسنس نامحدود فونت ایران یکان دیجی وردپرس

نام فونت: ایران یکان
کد لایسنس: 975M9X

نوع: نامحدود

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

6 دیدگاه

  1. حجت

    سلام. ببخشید گفتین رو یه دامنه تنظیم میشه. ایا میشه دامنه رو عوض کرد ؟ یا فقط یه بار ست میشه رو یه دامنه؟

  2. حسینی

    سلام
    افزونه لایسنس داره؟ روی چند دامین نصب میشه؟

    • علی غلامی

      سلام جناب حسینی
      خیر لایسنس قرار ندادیم. بنابراین محدودیتی در تعداد نصب نخواهید داشت. اما پشتیبانی روی یک دامین انجام میشه
      موفق باشید

  3. hmdsun

    باسلام
    سوال داشتم اینکه آیا این افزونه بخوبی با اینستاگرام سازگاره یا مثل بقیه افزونه ها مشکل داره؟
    دوم اینکه آیا بعد از خرید، در صورت نیاز خودتون کانفیگ افزونه رو روی سایت انجام میدین؟
    باتشکر از سایت خوبتون

    • علی غلامی

      سلام
      بله سازگار هست. مثل سایر پلاگین ها تنظیماتش پیچیده نیست و رابط کاربری مناسبی داره که به راحتی میتونید تنظیمش کنید. همچنین آموزش لازم در داکیومنت طراح نیز موجود هست که در صورت نیاز میتونیم خدمتتون ارسال کنیم.
      در صورتی که موفق به تنظیم نشدید، میتونید تیکت ارسال بفرمایید تا یک مورد جهت راهنمایی و تست براتون تنظیم کنیم.
      پایدار باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *