امنیت وردپرس قفل امنیتی در سایت

خانه / وبلاگ / امنیت وردپرس / امنیت وردپرس قفل امنیتی در سایت
5 / 5
1
قفل امنیتی در سایت وردپرس برای افزایش امنیت
قفل امنیتی در سایت وردپرس برای افزایش امنیت

امنیت وردپرس قفل امنیتی در سایت

5 / 5
1

با یکی دیگر از آموزش های وردپرس در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. دوستان در این قسمت از آموزش وردپرس می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید از قفل امنیتی برای بالا بردن امنیت سایت خود استفاده کنید. امنیت وردپرس پیش فرض خوب می باشد اما نمی شود هیچ سایتی را تضمین کرد چرا که همه سایت های دنیا امنیت 100 درصد ندارند. حال ما می توانید جهت بهبود و افزایش امنیت وردپرس خود اقداماتی انجام دهیم.

قفل امنیتی در سایت وردپرس برای افزایش امنیت

دوستان همانطور که می دانید مسئله ی امنیت یکی از مهم ترین مسائل در سایت است. یکی از موارد حفظ امنیت استفاده از نوشته هایی با عنوان کپچا است. مطمئنا دوستانی که سایت دارند یا شغل آن ها در زمینه ی سایت است با این کد ها رو به رو شده و با آن ها کار کرده اند و می دانند موارد استفاده ی آن ها چیست. مسئله ای که وجود دارد این است که دوستانی که به عنوان مدیر یا کاربری که هر روز باید وارد چنل وردپرس شوند و هر روز این کد ها را وارد کنند برای آن ها کلافه کننده و خسته کننده است. پس باید برای این مسئله راه حلی پیدا کرد.

در آموزش وردپرس امروز می خواهیم به شما یک افزونه وردپرس را معرفی کنیم که می توانید آن را تنظیم کرده و به آن رمز دهید و تا برای شما یک سد امنیتی ایجاد کند که با باز کردن قفل آن بتوانید به راحتی وارد پنل خود شوید. نام این افزونه وردپرس WP-hashcash است.

مطلب پیشنهادی  ایجاد امنیت در ودرپرس به وسیله افزونه Google Captcha

خب دوستان برای استفاده از این افزونه کاربردی وردپرس ابتدا آن را در پیشخوان وردپرس نصب و فعال کنید و سپس به کشوی تنظیمات بروید و از آن جا نام افزونه را کلیک کرده تا بتوان تنظیماتش را انجام داد.

قفل امنیتی در سایت

اگر به تصویر بالا دقت کنید خواهید دید که می توانیم یک کد امنیتی را به افزونه بدهیم و مانند کپچا باعث برقراری امنیت شویم. نکته ای که در این جا لازم به ذکر است این است که امنیت این مورد بیشتر است. پس از این که این صفحه را تنظیم و ذخیره کردید در صفحه ی ورودی شما قفل امنیتی ایجاد می شود.

قفل امنیتی در سایت

پس از این که نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کردید باید قفل را به سمت راست بکشید و نام کاربری و رمز عبور آن را نیز وارد نمایید تا به شناسایی شما به عنوان یک کاربر آشنا یا مدیر سایت بپردازد.

قفل امنیتی در سایت

وقتی که رمز را به شکل درست وارد کنید قفلی که در تصویر می بینید برای شما سبز می شود و به شما اجازه داده می شود که وارد شوید.

قفل امنیتی در سایت

دانلود افزونه WP-hashcash

منبع : دیجی وردپرس

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

یک دیدگاه

  1. گیت فروشگاهی

    خیلی خوب بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *