6 گنج ارتقا رتبه سایت وردپرس با تولید محتوا معتبر

خانه / وبلاگ / بازاریابی محتوا / 6 گنج ارتقا رتبه سایت وردپرس با تولید محتوا معتبر
5 / 5
1
ارتقا رتبه سایت وردپرس با تولید محتوا معتبر
ارتقا رتبه سایت وردپرس با تولید محتوا معتبر

6 گنج ارتقا رتبه سایت وردپرس با تولید محتوا معتبر

5 / 5
1

هر وقت که برای سرشاخ شدن با گوگل و کسب رتبه بهتر اقدام کنید دیر نیست. هر چند که قوانین سخت گیرانه سئو گوگل به خودی خود سرعت گیر بزرگی است تا شما را از رقابت شانه به شانه با رقبا باز دارد اما انتخاب سیستم مدیریت محتوا وردپرس شروع خوبی است برای از سرگیری روابط دوستانه و بی تنش با گوگل و در عین حال کسب جایگاه بهتر در میان هزاران سایت مشابه با خودتان. اما فقط انتخاب وردپرس ما را به مقصد نمی رساند. بخش مهم دیگری هم وجود دارد که بی توجهی به آن حتی با وجود این که سایت وردپرسی استاندارد را راه اندازی کرده ایم مثل از چاله به چاه افتادن است. بخشی به نام تولید محتوا معتبر و قابل قبول از نظر گوگل که به جرئت می توان گفت کم تر کسی تا کنون توانسته است نمونه بی عیب و نقص آن را عرضه نماید!

به دلیل ناتوانی اکثر بمستران و سخت گیری های بیش تر گوگل پیرامون مطالبی که نگارش می شود راه های تولید محتوا معتبر که بتوان به واسطه آن رتبه سایت را کمی تکان داد مشابه یک گنج ارزشمند هستند. دیجی وردپرس در ادامه این 6 گنج کلیدی را برای این که بار محتوایی وب سایتتان بالاتر برود با شما به اشتراک می گذارد.

ارتقا رتبه سایت وردپرس با تولید محتوا معتبر

از راه های بهینه سازی تصاویر در وردپرس استفاده می کنید اما باز هم عکس های سایت شما در نتایج اول گوگل جایی ندارد؟ اطمینان دارید که تنظیمات حرفه ای افزونه All in one SEO Pack یا هر گونه افزونه دیگری که برای سئو وردپرسی خود به کار می گیرید صحیح است ولی تا کنون تاثیر آن را احساس نکرده اید؟ شاید این 7 گنج بتوانند گره مشکلات سئو وردپرس شما را با تولید محتوا معتبر باز کنند.

ارتقا رتبه سایت وردپرسی با تولید محتوا معتبر

مطالعات موردی/ نمایش نمونه کار

یکی از بهترین روش های نوع محتوا که قطعا مورد قبول گوگل است مطالعات موردی شما پیرامون یک مسئله خاص است. مطالعاتی که مهم تر از نقد و بررسی و نتایجی که بعد از آن به دست می آورید اعتبار و تخصصی است که باعث افزایش اعتبار شما می شود. مثلا ما در دیجی وردپرس به نقد اخبار سئو می پردازیم و در یکی از پست هایی که اخیرا تحت عنوان “اشتباهات سئو و تجارت الکترونیک” به مطالعه موردی هر یک از این اشتباهات و بررسی آن پرداختیم. این شیوه پرداخت مطالب دارای یک فرمول اساسی به شکل زیر است:

  1. ورود هیجانی به اصل موضوع
  2. نتیجه گیری
  3. به اشتراک گذاری نتایج در محتواهای مختلف
مطلب پیشنهادی  محتوا برای گوگل یا کاربر ؟ راهنما تولید محتوا بهینه و کاربرپسند در سایت (1)

ارتقا رتبه سایت وردپرسی با تولید محتوا معتبر

گاهی نتایجی که از به اشتراک گذاری محتوا معتبر به دست می آوریم:

  • از هزاران خبرنامه ای که برای مشتریان مختلف و بازدید کنندگان ارسال کردیم زودتر تاثیر می گذارند
  • ترافیکی که به وب سایت منتهی می شوند را تا سه برابر زیاد می کنند
  • به اشتراک گذاری محتوا را در شبکه های اجتماعی توسط کاربران افزایش می دهند که به خودی خود نوعی بازاریابی است

آنالیز

وقتی که یک سوال ساده در ذهن شکل می گیرد آنالیز اولین و بهترین راه برای پاسخ دادن به آن است. فرض کنید می خواهیم بدانیم چرا باید وردپرس را برای افتتاح یک سایت ساده انتخاب کنیم. در حالی که هزاران مطلب در گوگل با این عنوان ممکن است وجود داشته باشد اما مطلب “وردپرس در دنیا چه جایگاهی دارد” که توسط دیجی وردپرس منتشر شده از رقبا پیشی می گیرد. در بررسی و ارزیابی این موضوع در می یابیم که نگاه نویسنده در این مطلب نگاهی کاملا تحلیلی بوده است و صرفا معرفی وردپرس و امکاناتش به کاربران خیلی مورد استقبال کاربران قرار نگرفته است.

ارتقا رتبه سایت وردپرسی با تولید محتوا معتبر

ایده‌های مبتنی بر درک/ تحریک اختلاف نظر

نوع دیگری از تولید محتوا معتبر نگارش آن دست از مطالبی است که خواننده را نسبت به شواهد، دلایل و اسناد تشنه تر می کند. در وب سایت های خبری و سیاسی بیش تر شاهد این موارد هستیم. البته می توان در هر نوع سایتی که ایده های مبتنی بر درک کاربر را پیاده سازی و اختلافات نظر را تحریک نمود. به عنوان مثال می توان نتایج تست استفاده از یک افزونه وردپرس یا پیاده سازی یک قالب وردپرس غیررایگان وردپرسی را در سایت با کاربران به اشتراک گذاشت. همین که تجربه کاربرها در استفاده از یک افزونه با هم متفاوت باشد خود به خود اختلافات نظر تحریک می شود.

مطلب پیشنهادی  10 نوع محتوا که بیشترین بازدهی را در سال 2017 داشتند (1)

سرگرمی و تفریح

جستجو کوتاهی در گوگل ما را با یک میلیون و پانصد و شصت هزار وب سایت سرگرمی در 0.44 ثانیه رو به رو کرد. واقعا این همه سایت برای سرگرم کردن مردم لازم است؟

از آن جایی که تمایل به تفریحات در مردم به صورت ذاتی وجود دارد بنابراین همیشه ظرفیت برای این دسته از سایت ها بالا است. مطالب زیادی می توانند در حکم یک سرگرمی ساده باشند. مثلا شیوه زبان بدن یا حالات چهره در جذب دیگران یک مطلب مفید و عمومی است که با یک عنوان ساده می تواند در افزایش ترافیک سایت موثر واقع شود.

ارتقا رتبه سایت وردپرسی با تولید محتوا معتبر

نگاه از زوایا متفاوت

گاهی مطالب ما دچار یکنواختی و تکرار می شوند. نگاه به قضایا کمی کلیشه ای می گردد و خلاصه در نهایت کاربر را به انزوا می کشانند. به عنوان مثال در باب سئو وردپرس اولین چیزی که به ذهن می رسد ممکن است پیش بینی های متحمل درباره آینده سئو و الگوریتم هایی باشد که قرار است گوگل به زودی پیاده سازی کند. اما چه طور است یک بار به جای درگیری با تغییرات آینده الگوریتم های فعلی گوگل را بررسی کنیم؟ الگوریتم هایی که اگر از زاویه دیگری به آن بنگریم واقعا به نفع کاربر هستند.

تولید محتوا ویدیویی

تولید ویدیو برای اکثر مردم ترسناک است. اغلب مواقع تصور می کنیم تولید محتوا ویدیویی نیازمند تکنیک، تجربه و امکانات بالایی است که گاهی از بودجه ما نیز فراتر هستند. اما قرار نیست حتما برای تولید ویدیو دوربین گران قیمت یا میکروفن های خاص داشته باشید!

ظاهر وردپرس خود را با محتوا ویدیویی انباشته کنید. در صفحه اول لیست آخرین تولیدات ویدیویی را به کاربران عرضه کرده و بگذارید جلوه های بصری سایت شما ویدیو باشد!

ارتقا رتبه سایت وردپرسی با تولید محتوا معتبر

سخن آخر:

آخرین تغییرات محسوس در سرویس Keyword Planner گوگل در سال 2015 اعمال شد. برای تولید محتوا معتبر اگرهمچنان به دنبال کلیدواژه ها هستید حتما به رتبه کلمات کلیدی در این ابزار توجه کنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *