معرفی شرکت YITH ارائه محصولات ووکامرس

خانه / وبلاگ / معرفی وب سایت / معرفی شرکت YITH ارائه محصولات ووکامرس
5 / 5
1
YITH-thumb

معرفی شرکت YITH ارائه محصولات ووکامرس

5 / 5
1

اگر در دنیای ووکامرس یک تازه وارد هستید حتما به دنبال محصولات مکمل ووکامرس خواهید بود، اما انتخاب بهترین تیم توسعه دهنده و یک شرکت ارائه محصولات ووکامرس اولین کاری است که باید انجام دهید، شما باید محصولات تیم توسعه دهنده ای را انتخاب نمایید که در زمینه ارائه محصولات مناسب تجربه کافی را داشته باشد. YITH بهترین شرکت ارائه دهنده محصولات ووکامرس است، این شرکت در اکثر زمینه ها برای شما افزونه های رایگان و غیر رایگان مختلفی را تولید کرده تا شما به سادگی فروشگاه خود را به اوج برسانید.

شرکت YITH ارائه محصولات ووکامرس

yith-google-product-feed-for-woocommerce_premium_v100

معیار های مهم برای انتخاب یک محصول نرم افزاری آپدیت شدن به موقع و پشتیبانی قدرتمند هستند، شرکت YITH هر دو مورد را برای تمام محصولات خود به خوبی رعایت کرده است و این دلیلی مناسب برای استفاده از محصولات این شرکت قدرتمند است. همچنین شما میتوانید با ارسال نظرات خود پیشنهاداتی را به تیم توسعه دهنده ارسال نمایید تا در آپدیت های جدید قابلیت های مورد  نظر خود را مشاهده نمایید.

محصولات این شرکت قدرتمند قالب ها و افزونه های ووکامرس، سایت های شرکتی، وبلاگ ها و انجمن ها هستند. محصولات این شرکت در سایت ThemeForest از پرفروش ترین ها هستند، همچنین این شرکت افزونه های رایگان زیادی را برای کاربران ووکامرس و وردپرس ارائه داده است. برای خرید از تم فارست می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

تاریخچه شرکت

about1

داستان شروع این شرکت زمانی شروع میشود که دو صاحب این شرکت از طریق اینترنت با یکدیگر آشنا میشوند (یکی از آنها مسئول عالی رتبه اجرایی آژانس وب و دیگری طراح وب) و پروژه ای را باهم آغاز میکنند و پروژه آنها موفق میشود، و باهم زندگی مشترک خود را نیز آغاز میکنند.

مطلب پیشنهادی  چطور در 10 دقیقه سایت وردپرسی خودمان را بسازیم؟

از یک وبلاگ تا یک مارکت با ارزش ۳ ملیون دلار تنها در ۴ سال!

ضاحبان این شرکت متوجه شدند که مارکت ایتالیایی چیزی برای پیشنهاد در زمینه طراحی وب ندارد. پس به طراحی وبسایت آمریکایی، انگلیسی، و استرالیایی روی آوردند، بسیاری از افراد دیگر مانند آنها مجبور بودند که دو برابر تلاش کنند. به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند که وبلاگ خود را در رابطه طراحی وب ایجاد کنند ( تا اطلاعات خود را در زمینه طراحی وب به اشتراک بگذارند) تا ایتالیایی های دیگر مانند آنها به مشکل نخورند و از تجربه آنها استفاده کنند.

ایده آنها موفقیت آمیز بود و آنها را تشویق به کاری بزرگتر کرد. بعد از وبلاگ آنها تصمیم به طراحی قالب وردپرس و فروش آن در مارکت Envato  گرفتند و مردم نیز از آنها استقبال کردند، اینگونه بود که آنها توانستند در کمتر از ۴ سال بیش از ۳ ملیون دولار بدست آورند. اکنون آنها پر فروش ترین افزونه ها و قالب ها را در مارکت تم فارست و پلتفرم خود دارند.

صاحبان این شرکت و پرسنل آن تنها به این موفقیت ها قانع نبوده اند و همیشه تلاش خود را میکنند تا مسائل بیشتری را یاد بگیرند و بر روی آن مطالعه کنند تا بتوانند هم آنها را در وبلاگ خود آموزش دهند و هم بتوانند محصولات بهتری را ارائه بدهند.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

2 دیدگاه

  1. اختراع

    واقعا خوب بود ،، البته دوباره باید بررسیش کنم

    سایت جالبی دارید لینکتونو برای چندتا از دوستام فرستادم بدردشون میخوره ،، ممنون

  2. قالب وردپرس

    همکار گرامی ، ممنونم از سایت خوبتون که مطالب ویژه ای رو به اشتراک میذاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *