علت نصب نشدن افزونه ها در وردپرس

خانه / وبلاگ / خطا های وردپرس / علت نصب نشدن افزونه ها در وردپرس
5 / 5
2
plugin-install-error-wordpress-digiwp

علت نصب نشدن افزونه ها در وردپرس

5 / 5
2

حتماً برای شما هم پیش آمده است که نتوانید افزونه ای را به بانک وردپرس خود اضافه و یا در آن نصب کنید. این یکی از مشکلاتی است که کاربران وردپرس با آن درگیر هستند. و ما امروز در دیجی وردپرس قصد داریم علت نصب نشدن افزونه ها در وردپرس را بررسی کنیم. پس اگر هم شما با مشکل این رو به رو هستید ما را در این مقاله همراهی کنید. می توایند از آموزش نصب افزونه وردپرس هم دیدن کنید که قبلا روی سایت قرار گرفته.

plugins-digiwp

چهار علت نصب نشدن افزونه ها در وردپرس

1- قطعاً افزونه ها برای حرفه ای تر و کاربر پسند تر شدن یک وب سایت وردپرسی مورد نیاز هستند پس اگر شما هم به عنوان یک کاربر وردپرس با مشکل نصب و اضافه کردن افزونه ها به وردپرس خود رو به هستید، این امکان وجود دارد که علت آن قالب باشد. شما برای این که بتوانید افزونه های مورد نیاز خود را اضافه و نصب کنید می بایست قالب خود را سفارشی سازی کنید .

2-یکی دیگر از علت های نصب نشدن افزونه ها در وردپرس حافظه است. همیشه منو افزونه ها در دسترس است اما امکان نصب و اضافه کردن آن ها وجود ندارد چرا که با مشکل کم بودن حافظه php رو به رو هستیم. در کنار بخش هاست وردپرس شما، قسمت تنظیمات وجود دارد که روند php را نشان می دهد و اگر پردازشی در این قسمت باشد پیام خطایی به شکل زیر برای ما به نمایش در خواهد آمد.

Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted

مطلب پیشنهادی  رفع خطای maximum execution time of 30 seconds exceeded

حال برای این که این مشکل بر طرف شود ما باید محدوده حافظه php وردپرس خود را افزایش دهیم و برای ان کار می بایست در فایل WP-config.php کد زیر قرار دهیم.

define('WP_MEMORY_LIMIT','64M');

باز اگر مشکل همچنان پابر جا بود برای افزایش  محدوده حافظه php باید از ارائه دهنده هاست خود این درخواست را بکنید و یا افزونه دیگری را جهت استفاده انتخاب کنید.

3– تقریباً بیشتر طراحان قالب وردپرس به شما این امکان را نمی دهند که به طور کامل به وب سایت دسترسی داشته باشید. یعنی شما به عنوان یک صاحب کسب کار فقط می توانید پست ها، صفحات و نظرات را اضافه و ویرایش کنید و فقط در صورتی قادر هستید که افزونه ای را نصب و یا اضافه کنید که مدیر باشید پس یکی دیگر از علت های نصب نشدن افزونه ها می تواند این باشد برای همین از طراح وب سایت خود بخواهید که شما را به عنوان مدیر منصوب تا بتوانید امکان  نصب افزونه ها را داشته باشید.

4- یکی دیگر از علت های نصب نشدن افزونه ها در وردپرس غیر فعال بودن منوی افزونه ها می باشد یعنی شما نمی توانید منو افزونه ها را مشاهده کنید و  دلیل آن این است که مدیر شبکه برای مسائلی همچون ثبات سرور، امنیت و تعادل بار این امکان را برای وب سایت غیر فعال کرده و شما باید از مدیر شبکه خود بخواهید که افزونه مورد نظرتان را نصب کند.

کلام آخر

امروز در دیجی وردپرس به بررسی علت نصب نشدن افزونه ها در وردپرس پرداختیم پس پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به این مشکل بر خورده ای این مقاله مطالعه کنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *