چگونه می توان سرعت لوکال هاست را بهبود بخشید

خانه / وبلاگ / میزبانی وب / چگونه می توان سرعت لوکال هاست را بهبود بخشید
5 / 5
1

چگونه می توان سرعت لوکال هاست را بهبود بخشید

5 / 5
1

کاهش سرعت لوکال هاست ممکن است بنا به علت های مختلفی به وجود آید که هر کدام از این علت ها، راه حل های مخصوص به خود را نیز خواهند داشت. کند شدن سرعت لوکال هاست از جمله مشکلاتی است که گاهی در هنگام کار با لوکال هاست برای کاربران به وجود می آید. همچنین بالا بردن سرعت آن همیشه یکی از دغده های کاربران بوده است. بیشتر مشکلات موجود در این زمینه مربوط به کند شدن xampp و یا کاهش سرعت xampp می باشد. در این مقاله سعی شده است توضیحاتی درباره راهکارهای بالا بردن سرعت لوکال هاست داده شود. که البته بیشتر موضوع کم بودن وردپرس در لوکال هاست را مورد بررسی قرار داده ایم و راه حل هایی را در این زمینه ارائه داده‌ایم. ذکر این نکته ضروری است که این راهکارها برای دیگر سیستم های مدیریت محتوا نیز کاربرد داشته و قابل استفاده می باشد.

 نکته مهم و اساسی

باید توجه نمود که سرعت بسیاری از نرم افزارها مانند wamp و xampp ارتباطی مستقیم به سرعت سیستم عامل دارند. بنابراین قبل از آنکه بخواهیم علت های کاهش سرعت لوکال هاست را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است سرعت سیستم عامل را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را بالا ببریم. این کار را می توان به وسیله نرم افزارهای موجود برای بالا بردن سیستم عامل ویندوز انجام داد. معمولاً این نرم افزارها را می توان به راحتی از طریق اینترنت دانلود نموده و سپس نسبت به نصب و بهینه سازی آن اقدام نمود. چرا که با انجام این کار به طرز قابل ملاحظه ای شاهد افزایش سرعت نرم افزار xampp خواهیم بود. البته به این نکته نیز توجه کنید که به طور کلی بهینه کردن سرعت ویندوز به طور مرتب، امری لازم و ضروری است.

افزایش سرعت لوکال هاست

افزایش سرعت لوکال هاست به وسیله استفاده کردن از نرم افزاری دیگر

گاهی پیش می‌آید که به وسیله جایگزین کردن نرم افزار xampp با نرم افزار دیگری مانند wamp مشکل پایین بودن سرعت لوکال هاست به طور کل برطرف می شود. بنابراین راه حل استفاده از نرم افزار های دیگر ممکن است باعث افزایش لوکال هاست شود. از جمله نرم افزارهای دیگری که در این زمینه قابل استفاده هستند، می توان به نرم افزارهای usbwebserver و یا MAMP نیز اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی  افزایش حجم آپلود در لوکال هاست

دلایل فنی کاهش سرعت لوکال هاست

علاوه بر مواردی که در بخش های قبل درباره پایین بودن سرعت لوکال هاست گفته شد دلایل فنی دیگری نیز در این خصوص وجود دارد که منجر به این مشکل خواهند شد. در ادامه به این دلایل و دیگر مشکلات موجود در سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز اشاره خواهد شد. که البته همانگونه که قبلا نیز گفته شد این عوامل به دیگر سیستم های مدیریت محتوا نیز مربوط می شود:

  • اشکال در تنظیمات لوکال هاست
  • هنگامی که قالب وردپرس زیاد نصب شود.
  •  هنگامی که در افزونه های وردپرس مشکلاتی وجود داشته باشد.
  •  وقتی در فراخوانی کتابخانه جی کوئری مشکلی وجود داشته باشد.
  •  وجود اشکال در قالب وردپرس
  •  هنگامی که افزونه های زیادی نصب شود.
  •  وقتی در خواندن فونت از گوگل اشکالاتی وجود داشته باشد.
  •  وقتی که سیستم مدیریت محتوا زیاد نصب شده باشد.

راهکار افزایش سرعت لوکال هاست

راهکارهایی برای رفع کاهش سرعت لوکال هاست

در قسمت های قبل به عوامل وعلت های پایین بودن سعت لوکال هاست در سیستم مدیریت محتوای وردپرس اشاره کردیم. همانگونه که گفته شد هر کدام از این اشکالات راه حل های مخصوص به خود را خواهند داشت که در ادامه به تفکیک در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

راهکار حذف کردن افزونه های بدون کاربرد و اضافه

وقتی که تعداد بیش از حدی از افزونه ها را بر روی وردپرس در لوکال هاست نصب شوند این عمل باعث کند شدن سرعت لوکال هاست خواهد شد. برای از بین بردن چنین مشکلی بهتر است افزونه های بدون کاربرد و اضافه را پاک نموده و یا غیر فعال کنید. در واقع اکثر کاربران علاقه زیادی به نصب کردن افزونه هایی دارند که ممکن است برایشان کارایی و استفاده خاصی نداشته باشد. بنابراین با حذف این افزونه ها افزایش سرعت لوکال هاست ها مشاهده خواهید کرد.

راهکار رفع مشکل در قالب وردپرس

بسیار پیش می‌آید قالب استفاده شده در وردپرس مشکلی مانند سنگین بودن بیش حد را دارد. این مشکل باعث کاهش سرعت لوکال هاست خواهد شد. برای رفع این مشکل باید از قالب های استاندارد و بدون مشکل استفاده کرد. تا بدین ترتیب با تعویض قالب وردپرس مشکل کم بودن سرعت آن نیز برطرف خواهد شد.

راهکار رفع مشکل از تنظیمات نرم افزار

یکی دیگر از عوامل کند شدن سرعت لوکال هاست اشکالاتی است که در تنظیمات نرم افزاری به وجود می آید. که برای رفع این مشکل باید نسبت به ریست کردن تنظیمات نرم افزار اقدام کرد. این کار معمولاً منجر به افزایش سرعت لوکال هاست خواهد شد.

مطلب پیشنهادی  ساخت دامنه در لوکال هاست

سرعت لوکال هاست

راهکار حذف کردن سیستم های مدیریت محتوای بدون کاربرد و اضافه

یکی دیگر از دلایل عمده پایین بودن سرعت وردپرس در لوکال هاست این است که گاهی همزمان اقدام به نصب کردن تعداد زیادی سیستم مدیریت محتوا می ‌شود. که برای رفع این مشکل باید نسبت به کم کردن تعداد این سیستم ها اقدام کرد.

راهکار رفع مشکل اسکریپت

گاهی پیش می‌آید که به علت دست بردن در تنظیمات یک سیستم وردپرس، سیستم از حالت بهینه خارج می‌شود. بنابراین با رفع مشکل ازاسکریپت مشکل کند بودن سرعت لوکال هاست نیز برطرف خواهد شد.

راهکار رفع مشکل در افزونه ها

ممکن است در یکی از افزونه های نصب شده مشکلی وجود داشته باشد که این مشکل در کاهش سرعت لوکال هاست در وردپرس تاثیر گذار باشد. برای رفع این مشکل می توان نسبت به غیرفعال کردن افزونه ها به صورت یک به یک اقدام کرد. تا بدین ترتیب متوجه شویم که مشکل کند بودن سرعت به کدام یک از این افزونه ها ارتباط دارد.

سرعت لوکال هاست

راهکار از بین بردن قالب های اضافه وردپرس

از جمله دلایل پایین آمدن سرعت وردپرس در لوکال هاست این است که ممکن است تعداد زیادی قالب به طور همزمان نصب شده باشد. برای رفع این مشکل باید نسبت به حذف قالب هایی که کاربرد و استفاده خاصی ندارند، اقدام کرد تا بدین ترتیب مشکل پایین بودن سرعت نیز حل شود.

راهکار رفع اشکال در خواندن فونت از گوگل

توجه به اشکالاتی که گاهی وقت ها در خواندن فونت از گوگل وجود دارد می ‌تواند باعث رفع مشکل پایین بودن سرعت لوکال هاست شود.

راهکار رفع اشکال در فراخوانی کتابخانه جی کوئری

یکی دیگر از دلایل کم بودن سرعت لوکال هاست این است که ممکن است نصب برخی از افزونه ها منجر به فراخوانی کتابخانه جی کوئری از اینترنت شود. چرا که این موضوع باعث کند شدن لوکال هاست خواهند شد. همچنین از دیگر دلایل این موضوع این است که ممکن است سایت فراخوانی شده فیلتر بوده و یا دچار اشکالاتی در سرور خود است. برای رفع این مشکل باید فایل ها را دانلود کرده و روی سیستم قرار داده شود تا بدین ترتیب از داخل سیستم فراخوانی شوند که این موضوع باعث بالا رفتن سرعت لوکال هاست خواهد شد.

امید قنبری هستم کارشناس نرم افزار کامپیوتر که چند سال است در زمینه وب و طراحی وب فعالیت دارم و اکنون نیز در سایت دیجی وردپرس در کنار دیگر دوستان مشغول تهیه آموزش های کاربردی برای شما کاربران عزیز می باشم
اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *