محدود کردن دسترسی مشتریان به محصولات

خانه / وبلاگ / آموزش ووکامرس / محدود کردن دسترسی مشتریان به محصولات
5 / 5
1
membership-digiwp

محدود کردن دسترسی مشتریان به محصولات

5 / 5
1

بسیاری از فروشگاه های معتبر وجود دارند که محصولاتی را از دید کاربران عادی مخفی میکنند و آنها را در اختیار کاربران ویژه خود قرار میدهند،‌ کاربران برای دسترسی به این محتوای ویژه مجبور به خرید اشتراک خواهند بود، و در برخی فروشگاه ها کاربران باید فعالیت های خاصی را انجام دهند تا به آن محتوا دسترسی پیدا کنند. اگر شما نیز مایل به محدود کردن دسترسی مشتریان به محصولات هستید میتوانید از این مطلب استفاده کنید.

افزونه ایجاد محدودیت در دسترسی به محصولات ووکامرس

باز هم طبق معمول باید از یک افزونه قدرتمند برای افزودن قابلیت های جدید استفاده کنیم، این از بزرگترین قابلیت های وردپرس است که برای هر کاری یک افزونه وجود دارد. با استفاده از افزونه ای که در ادامه به شما عزیزان معرفی خواهم کرد میتوانید به سادگی قابلیت ایجاد محدودیت برای دسترسی به محصولات را در فروشگاه خود ایجاد نمایید.

افزونه YITH WooCommerce Membership

yith-membership-digiwp

بازهم یک افزونه رایگان و قدرتمند از سوی تیم توسعه دهنده YITH! هروقت به دنبال افزونه ای برای انجام کاری در ووکامرس بودید افزونه ای را انتخاب کنید که تیم YITH توسعه دهنده و سازنده آن باشد، زیرا کامل ترین و بهترین افزونه ها را در زمینه ووکامرس تولید میکند.

برای نصب افزونه کافیست در بخش افزون ها»‌افزودن نام افزونه را در بخش جستجو وارد نمایید،‌پس از مشاهده افزونه آن را نصب و فعالسازی نمایید. پس از فعالسازی مشاهده خواهید نمود که در بخش YITH یک آیتم با عنوان Membership اضافه شده است، با کلیک بر روی آن وارد صفحه تنظیمات افزونه خواهید شد.

مطلب پیشنهادی  نمایش رنگ و سایز محصول در ووکامرس

Settings

settings-digiwp

  • Membership Name: در این بخش باید نامی برای عضویت ویژه فروشگاه خود در نظر بگیرید، بهتر است عنوان این بخش را همان عضویت ویژه در نظر بگیریم.
  • Select Product: در این بخش نیز با وارد کردن سه کاراکتر اول نام محصول مورد نظر خود میتوانید آن را به لیست محصولات ویژه خود اضافه نمایید.

پس از پیکربندی تنظیمات میتوانید وارد صفحه محصول مورد نظر خود شوید و مشخص نمایید که آیا میخواهید همه کاربران به آن دسترسی داشته باشند و یا فقط اعضای فروشگاه قادر به دسترسی به آن خواهند بود.

allow-access-digiwp

همانطور که مشاهده نمودید با استفاده از این افزونه میتوانید به سادگی قابلیت ایجاد محدودیت برای محصولات فروشگاه را ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *