سرمایه گذاری در تجارت اینترنتی

خانه / وبلاگ / کسب در آمد از اینترنت / سرمایه گذاری در تجارت اینترنتی
5 / 5
1

سرمایه گذاری در تجارت اینترنتی

5 / 5
1

در این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه های مختلف سرمایه گذاری در ووکامرس و تجارت های الکترونیک صحبت کنیم. همه ی شما عزیزان باید همیشه یک یا چندین ایده ی جالب و درست برای کسب و کارهای آنلاین خود داشته باشید. شما برای اینکه بتوانید ایده های خود را پیاده سازی کنید همواره به یک وبسایت نیازمند هستید و همچنین از طرفی دیگر باید بدانید که سیستم وردپرس یک پلتفرم رایگان و مجاز برای ساخت یک وب سایت است و همان طور که می دانید ووکامرس یا همان Easy Digital Downloads افزونه های رایگان زیادی برای شروع و راه اندازی کار فروش به صورت آنلاین هستند. با وجود این مواردی که ذکر شد هزینه ای که شما برای فروش محصولات خود به صورت آنلاین صرف می کنید چندان زیاد نمی باشد.
این امر ممکن است یک حقیقت باشد که به راحتی محصولات آنلاین شما در دسترس مشتریانتان قرار خواهد گرفت اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که بهترین نتیجه یا برندسازی معتبر هم بدون سرمایه گذاری در فروشگاه های اینترنتی کار بسیار سخت و دشوار و به طور حتم تقریبا غیر ممکن می باشد.
حال به نحوه ی چگونگی سرمایه گذاری در فروشگاه های اینترنتی می پردازیم.
ما در این مقاله قصد داریم هزینه هایی را مورد بررسی قرار دهیم که همه ی افراد برای شروع یک کسب و کار و تجارت به صورت آنلاین و پایدار باید بابت این موارد صرف کنند و از وجود این هزینه ها آگاه باشند.
آیا می دانید شما چه هزینه هایی را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و آنلاین باید پرداخت کنید؟

سرمایه گذاری روی فروشگاه اینترنتی و تجازت الکترونیک

کلیه افرادی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و آنلاین را دارند باید برای هر فروشگاه چند هزینه اساسی را پرداخت کنند. تعدادی از پلتفرم هایی که در تجارت اینترنتی وجود دارد ممکن است پیشاپیش ، شارژی نداشته باشند. برای اینکه با این موضوع بیشتر آشنا شوید به توضیح یک مثال می پردازیم ، یک لیست کوچکی به صورت کاملا رایگان موجود می باشد و سپس به ازای هر تراکنشی که انجام می شود یک مبلغ اندکی را شما باید شارژ کنید. در واقع این امر به این صورت می باشد که یک لیستی از محصولات شما روی سایت فروشگاه توسط توسعه دهنده تهیه می شود.
اما، اگر شما تمایل داشته باشید که یک فروشگاه به صورت کاملا مستقل با URL منحصر به فرد خودتان داشته باشید ،تعدادی هزینه وجود دارد که در شروع کار شما باید محتمل شوید:

۱- دامنه

اولین چیزی که شما برای شروع کار نیاز دارید این است که یک دامنه تهیه و رزرو کرده و به ثبت برسانید.  نام دامنه این امکان را برای شما فراهم می کند که شما یک URL مستقل مانند http://yourstorename.com را به جای یک فرمت دیگر نظیر http://yourstorename.myshopify.com یا امثال این ها را داشته باشید.

پیشنهاد : دامنه چیست و نحوه انتخاب دامنه خوب

 

٢- هاستینگ

مورد بعدی که برای شروع کار فروشگاه اینترنتی آنلاین شما به توضیحش می پردازیم web hosting می باشد که شما باید برای آن هم هزینه کنید.
در این ضمینه بسته های هاستینگ مختلفی وجود دارد که شما می توانید به دلخواه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید و از شرکت های معتبر و خوبی که در این ضمینه وجود دارد تهیه کنید.
به هرحال شما باید برای تمام آن چیزهایی که برایتان تهیه می شود، هزینه ای پرداخت کنید. به شما با یک هاستینگ مدیریت شده برای وردپرس ممکن است به خوبی سرویس داده شود. به عبارت دیگر، شرکت هاستینگ در اکثر اوقات از مدیریت سرعت و بار گذاری ترافیک مراقبت می کند، به همین دلیل دارای امنیت بالایی می باشد و همچنین دارای این قابلیت می باشد که بتواند وردپرس و افزونه ها را به روز بنماید.
شما باید بدانید که هاستینگ مدیریت شده نسبتا دارای قیمت بالاتری می باشد. این مورد یکی از جمله موارد موجود در سرمایه گذاری در فروشگاه اینترنتی آنلاین برای شما به شمار می رود.
به این نکته توجه داشته باشید که مهم نیست در شروع برنامه شما کدام سرویس هاست را انتخاب کرده باشید چون برای شناساندن سایت شما به کاربران و همچنین افزایش رشد ترافیک احتیاج دارید که هاستینگ خود را برای سازگاری با پهنای باند بیشتر ” آپ گرید ” کنید.

پیشنهاد : هاست چیست و نحوه انتخاب هاست خوب

بنابراین چیزی را که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که برنامه ای که در شروع کار انتخاب می کنید آن چیزی نباشد که شما برای رشد فروشگاه خود می خواهید به کار ببرید.

مطلب پیشنهادی  روش های کسب درآمد از وردپرس

٣- درگاه پرداخت

تا به اینجای کار دو موردی که شما برای سرمایه گذاری در فروشگاه اینترنتی باید انجام می دادید را مورد بررسی قرار دادیم. حال به آموزش مورد سوم می پردازیم.
درگاه پرداخت مورد بعدی است که شما باید برای سرمایه گذاری در فروشگاه اینترنتی آنلاین اقدام کنید، معمولا براساس هر تراکنش و یا معامله ای که با درگاه پرداختی که شما در فرایند پرداخت های آنلاین استفاده می کنید، می باشد. کلیه درگاه های پرداخت به ازای هر تراکتشی که برای شما انجام می شود درصدی به علاوه ی یک مقدار ثابتی را شارژ می کند.
حال باید بدانید که روی چه چیزی باید سرمایه گذاری کنید.
این لیست شامل چندین هزینه ی اولیه است
که شما باید برای تهیه یک سایت فروشگاه اینترنتی آنلاین آنها را بپردازید. شما این اختیار را دارا هستید که از پلاگین رایگان مانند ووکامرس و Easy Digital Download برای فروشگاه خود و هم چنین شروع عملیات فروش استفاده کنید که این خود نوعی سرمایه گذاری در فروشگاه اینترتی است.
اما به این نکته هم توجه داشته باشید که برای مدت طولانی شما باید در چند گزینه اضافی همانند امنیت و حرفه ای شدن و هم چنین قابلیت اعتماد فروشگاه سرمایه گذاری انجام دهید.

۴- طراحی گرافیک

گزینه بعدی که باید به آن توجه داشته باشید طراحی گرافیک یا برند سازی می باشد. عمل برندینگ در فروشگاه های اینترنتی یک موضوع بسیار مهم و اصلی می باشد که همیشه در ذهن مردم به جا می ماند و همواره آن را به خاطر خواهند داشت. این موارد شامل لوگوی سایت، گرافیک ها و یا فونت های سایت، چیدمان و طراحی برای کتاب الکترونیکی یا دیگر خواص دیجیتالی سایت شما می باشد.
به این نکته توجه داشته باشید که طراحی لوگوی سایت همواره اولین گزینه ای است که در هر وبسایتی به آن پرداخته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی  روش های کسب درآمد از وردپرس

۵- عکاسی حرفه ای

لازم به ذکر است که علاوه بر سرمایه گذاری روی طراحی و هم چنین گرافیک فروشگاه اینترنتی، عکاسی به صورت حرفه ای هم برای محصولات شما می تواند بسیار با ارزش باشد.

۶- طراحی و توسعه ی وب

نکته مهم دیگر این است که اگر چه سایت به سادگی برای فروشگاه اینترنتی شما تهیه و قابل اجرا می باشد، ولی این موضوع به این معنی نیست که طراحی و قابلیت عملکرد آن بهترین تجربه و نمود را برای کاربرد برای سرمایه گذاری در فروشگاه اینترنتی ایجاد می کند یا اینکه انتخاب افزونه و تم، ۱۰۰% همه ی کارهایی نیست که شما به آن احتیاج دارید. بعضی از پلاگین ها وجود دارد که هر چیزی را که شما نیاز داشته باشید برای شما انجام بدهند ولی بعضی از افزونه ها هم وجود دارند که ممکن است فقط ٩۵% از کارهایی که شما می خواهید را بتوانند پوشش دهند.
وقتی شما قصد دارید که فروشگاه را به یک سطح حرفه ای توسعه بدهید، شما می توانید برای طراحی و توسعه ی کیفی برای بهبود تجربیات خود برای کاتالوگ محصولات و یا پلاگین های مشتری برای هماهنگی با نیازهای دقیق خود سرمایه گذاری را انجام دهید.

٧- پشتیبان گیری در زمان مناسب و واقعی

فایل های پشتیبان ، از جمله مواردی است که ما تا قبل از زمانی که به آن ها نیاز داریم اصلا به وجود این فایل ها فکر هم نمی کنیم. وقتی شما فایل های پشتیبان را ایجاد کنید این فایل ها در واقع می توانند حافظ زندگی شما باشند. این کار زمانی ضرورت پیدا می کند که شما یک فروشگاه اینترنتی آنلاین را با سفارشات و اطلاعات مشتری اجرا می کنید. در این زمان این کار یک روش تضمین شده ای برای سایت فروش شما می باشد. ممکن است شما به هر دلیلی همه یا بخشی از اطلاعات مربوط به فروشگاه خود را گم کنید یا به دلیلی آن را از دست بدهید و یا مشتریانی داشته باشید که سفارش خود را گم کرده باشند یا اینکه فرم سفارش را پر نکرده اند. در این گونه موارد هم پشتیبان گیری کمک شایانی به شما می کند.

٨- گواهینامه SSL

آخرین گزینه ای که باید برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی به آن توجه داشته باشید گواهینامه SSL می باشد. یک گواهینانه SSL یک جلسه رمز نگاری را بین مرورگر مشتری با سرور ایجاد می نماید. این گواهینامه مخصوصا برای مواردی از جمله حفظ اطلاعات تراکنش مشتری مانند، شماره کارت اعتباری وی، اطلاعات شخصی مشتری مانند ، شماره تلفن و آدرس و همچنین دیگر موارد ایمنی مهم می باشد.
یک گواهینامه SSL به سایت شما ” s ” در ” https:// ” می دهد و هم چنین به سایت شما نشانه ی سبز یا ” green address bar ” می دهد.
برای موفقیت در این زمینه به کسب و کاری که می خواهید به صورت آنلاین اجرا کنید بیندیشید. به این نکته نیز توجه کنید که بیشتر در فروشگاه خود پیام هایی که باعث جلب رضایت و اعتماد مشتری و هم چنین معروف سازی برند را بگذارید و از گذاشتن موارد درآمدی تا حد امکان صرف نظر کنید.
با این ٨ موردی که در بالا برای شما توضیح داده شد به سادگی می توانید سرمایه گذاری در فروشگاه اینترنتی را به خوبی انجام دهید و هم چنین به نتایج بسیار خوبی برسید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *