روش های کسب درآمد از وردپرس

خانه / وبلاگ / کسب در آمد از اینترنت / روش های کسب درآمد از وردپرس
5 / 5
1
روش های کسب درآمد از وردپرس

روش های کسب درآمد از وردپرس

5 / 5
1

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از روش هایی است که می توان از طریق آن کسب درآمد کرد و لازم به ذکر است که امروزه روز بسیاری از افراد از این طریق درآمد زیادی را به دست آورده اند و در سعی و تلاش هستند تا این درآمد را روز به روز افزایش دهند .

موضوعی که در همین رابطه قبلا درموردش صحبت کردیم کسب در آمد با استفاده از وردپرس می باشد. حتما مطالعه کنید

چگونه یک کسب و کار  و در آمد از وردپرس را راه اندازی کنیم ؟

این سیستم مدیریت محتوا که هر روز به کاربرانی که از آن استفاده می کنند افزوده می شود همچنان در حال رشد و ترقی است این روند با توجه به توسعه هایی که بر روی این پلتفرم در حال اجراست همچنان ادامه خواهد داشت . وردپرس دارای گستردگی بسیاری است به گونه ای که با استفاده از آن می توان کارهای بزرگی را انجام داد با استفاده از افزونه ها و پوسته هایی که وجود دارد می توانید هر نوع وب سایتی را طراحی و ایجاد کنید چرا که نحوه ی کار کرد با این سیستم بسیار ساده و راحت می باشد و با استفاده از آن می توان به راحتی اقدام به انتشار آنلاین کنید همچنین از سمت دیگر برای یادگیری وردپرس منابع رایگان بسیاری وجود دارد که می توانید به سرعت از طریق آنها بر این سیستم مدیریت محتوا تسلط پیدا کنید و از همین راه برای کسب درامد استفاده نمایید .

فواید وردپرس در کسب در آمد

  • وردپرس دارای رقابت بسیار خوبی  است چرا که ۲۸ درصد از وب سایت ها بر پایه ی آن ایجاد شده اند و همچنین در بین فروشگاه های آنلاین ۵۹ درصد از سایت ها را به خود اختصاص داده است. پس به راجتی می توان فهمید که کسب درآمد از طریق وردپرس امکان پذیر است .
  • حدود ۷۵ میلیون وب سایت با استفاده از وردپرس ایجاد شده اند .
  • شما در هنگام آشنایی و کار کردن با وردپرس هیچ نیازی به اطلاعات برنامه نویسی ندارید چرا که کاملا فارسی بوده و به راحتی می توان با آن کار کرد .
  • امکان کسب درآمد در هر زمینه ای با استفاده از وردپرس در اختیار شما می باشد .

توسعه و طراحی وب سایت

یکی از راه های کسب در آمد که شاید بسیاری از ما با آن آشنا باشیم و جزو متداول ترین روش های کسب در آمد از طریق وردپرس می باشد ، طراحی و توسعه وب سایت است چرا که سایت شما محل تجارت و کسب در آمد شما خواهد شد که در آن می توانید در خصوص فعالیت های خود بنویسید و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید و همین امر می تواند برای کاربران و هم برای مدیران سایت اثر بخش باشد امروزه روز بسیاری از افراد درحوزه برنامه نویسی و توسعه وردپرس مهارت بسیاری دارند و به راحتی می تواند با کمک این ویژگی درآمد خوبی را به دست آورد . این خود یکی از راه های تخصصی کسب درآمد به کمک وردپرس است چرا که وب سایت اصلی ترین ابزار بازاریابی برای کسب و کار شما می باشد .

تخصص در بازاریابی و سئو وردپرس

شما برای جذب کاربران و انجام تبلیغات و همچنین رسیدن به اهداف به تخصص نیاز دارید تا بتوانید در حوزه بازاریابی فعالیت کنید سپس با این تخصص باید تمام برگه ها و نوشته های سایت خود را در راستای هدف ایجاد کرده و از همین راه به کسب در آمد مشغول شوید چرا که سئو وردپرس و بهینه سازی سایت یک امر ضروری و حیاتی برای هر سایتی به حسای می آید چرا که این کارها باید انجام شود تا سایت شما دیده شود . شما اگر بدانید و اطلاعاتی را در این زمینه به دست آوردید به راحتی می توانید از این طریق نیز کسب درآمد کنید .

مطلب پیشنهادی  سرمایه گذاری در تجارت اینترنتی

جمع آوری و سازماندهی ابزار ضروری

شما همیشه برای رفع نیاز خود به ابزارهایی احتیاج دارید و نوع ابزارها به بستگی به نوع کسب و کار شما دارد ولی برخی این ابزارها که در بسیاری از سایت ها دیده می شود به شرح زیر است :

  • اکانت درگاه پرداخت
  • ابزار اسناد گوگل برای ساماندهی اطلاعات
  • قرارداد کاری برای سرویسی که ارائه می کنید .
  • استفاده از ابزارهای مدیریت امور مانند ترلو (Trello)
  • استفاده از نرم افزار ذخیره ساز ابری مانند گوگل درایو و دراپ باکس (Dropbox)

شما با استفاده از ابزارهایی که در بالا گفته شد یا هر یک از ابزار های دیگر می توانید فعالیت سایت خود را در جهت توسعه ی سایت به کار بگیرید و بسیاری از کارها را برای خود آسان گردانید البته تنها همین ابزار ها نیستند بلکه ابزار های دیگری نیز وجود دارند که می توان از آنها کمک گرفت .

تولید محتوا برای وب سایت

تولید محتوا یکی دیگر از روش های کسب در آمد از وردپرس است شما در ازای تولید محتوا برای سایت های مختلف مبلغی را دریافت می کنید تنها باید سایت هایی را که به تولید محتوا نیاز دارند را مشخص کرده و برای آنها کار کنید شما در این راه می توانید به راحتی محتوای خود را تولید کنید ولی امکان مدیریت سایت را در اختیار ندارید .

برخورداری از برنامه کاری

داشتن یک برنامه کاری ساده جزو مهم ترین و اصلی ترین اصول های موفقیت می باشد . زمانی که شروع به آزادکاری می کنید و خود به تنهایی مشغول به انجام کار ها می شوید ، کارهایی از قبیل پاسخگویی به مشتریان ، توسعه کسب و کار ، بررسی امور پروژه ها ، مدیریت زمان ، پشتیبانی محصولات و کارهای دیگر همگی برعهده شما خواهند بود و برای انجام این کار شما باید زمان زیادی را صرف کنید پس شما باید زمان خود را برای کارهای دیگر نیز اختصاص دهید به همین خاطر شما می توانید از ابزارهای آنلاین زیادی که وجود دارند ، استفاده کنید و در وقت خود صرفه جویی کرده و تمرکز و زمان خود را بر روی پروژه های مشتریان بگذارید تا بتوانید از این طریق نیز درآمدی را به دست آورید .

آموزش و پشتیبانی وردپرس

اگر شما در زمینه وردپرس تخصص و تسلط کافی را داشته باشید می توانید پشتیبانی وردپرس را بر عهده گرفته و یا تخصص خود را به دیگران آموزش دهید چرا که شما به کمک دوره های آنلاین یا پکیج های آموزشی قادر به آموزش دادن خواهید بود و از همین راه نیز کسب درآمد خواهید کرد . در زمینه پشتیبانی نیز می توانید در آمدی را به دست آورید چرا که تمامی بخش ها در وردپرس نیاز به پشتیبانی دارند و این امر ضروری است و تمام افزونه ها و سیستم وردپرس مدام در حال به روزرسانی هستند به همین پشتیبانی نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند .

نوشتن کتاب الکترونیکی وردپرس

شما با استفاده از وردپرس می توانید محتوا های ارزشمندی را برای افراد مختلف ایجاد کرده و آنها را به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار کاربران خود قرار دهید و آنها را به فروش برسانید این خودش یکی از بهترین راه های کسب درآمد به کمک وردپرس می باشد.

ساخت و فروش پوسته وردپرس

شما با طراحی قالب وردپرس می توانید اقدام به کسب درآمد کنید این امر کار چندان سختی نمی باشد تنها باید بتوانید یک پوسته ی کاملا استاندارد و واکنشگرا و در حد قابل قبول طراحی و کد نویسی کنید و سپس از طریق آن در آمد به دست آورید . شما بعد از طراحی و ایجاد سایت می توانید آن را در سایت خود و یا در سایت همکاران خود برای فروش قرار دهید و حتی افرادی که به دنبال قالب یا پوسته های شخصی و خاص برای سایت خود هستند را یافته و با آنها همکاری نمایید .

مطلب پیشنهادی  کسب درآمد با استفاده از وردپرس

توجه داشته باشید حتما باید قالب وردپرس که طراحی می کنید دارای ویژگی هایی نیز باشد

  •  از تکنولوژی های روز برخوردار باشد
  • کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا باشد
  • دارای ظاهر و رنگ بندی زیبا باشد
  • و …

ساخت و فروش پلاگین یا افزونه

اگر شما توانایی طراحی افزونه وردپرس را داشته باشید به راحتی از این طریق نی می توانید کسب درآمد کنید چرا که پلاگین ها نقش به سزایی را در سایت های وردپرسی ایفا می کنند و با کمک پلاگین ها می توان قابلیت های جالب و کاربردی را به سایت وردپرسی اضافه کرد تا سایت شما دارای کاربرد های بسیار و قدرتمند به نظر بیایند شما پلاگین های خود را ایجاد کرده و سپس انها را در معرض دید همگان قرار دهید و به فروش برسانید .

رشد کسب و کار

شما در ابتدا باید بتوانید اعتماد کاربران خود را به دست آورید حتی اگر تعداد آنها نیز در ابتدا کم بود جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که شما بعد ها به سراغ رشد و تبلیغ کسب و کار خود خواهید رفت و تعداد آنها را به راحتی افزایش می دهید اولین موردی که باید به آن فکر کنید افزایش درآمدها برای یک بازه زمانی مشخص است. شما باید سرویس های خود را که در اختیار کاربران قرار می دهید را دارای برنامه ریزی خاص قرار دهید و میزان درآمد خود را در جهت تمرکز بر روی راه های دیگر نیز درآورده و بدانید تا بتوانید بر روی درآمد خود حساب کنید .

ارائه خدمات مشاوره وردپرس

ارائه خدمات مشاوره ای برای هر یک از کاربران یکی از شیوه های کسب درآمد است کسانی که با وردپرس آشنایی دارند و به راحتی می توانند مشکلات وردپرسی را رفع کنند می توانند از این روش نیز بهره بگیرند تنها شما باید یک سایت را طراحی کرده و به افراد دیگر مشاوره هایی را در زمینه راه اندازی سایت یا هر چیز دیگری که در آن تخصص دارید را بدهید . حتی می توانید به طور تخصصی در این زمینه فعالیت کنید و از همین راه پول به دست آورید چرا که بسیاری از افراد هستند که در این زمینه با مشکلاتی روبرو شده و نیاز به کمک و مشاوره دارند  چه افراد مبتدی و چه افراد حرفه ای و هر کس دیگر چرا که همه ما به کمک نیاز خواهیم داشت .

اجرای پادکست در وردپرس

اگر به نوشتن و تولید محتوا علاقه ای ندارید می توانید از این روش استفاده کنید چرا که کاربران بسیاری را نیز دارای می باشد شما تنها باید پادکست های اختصاصی را ایجاد کرده و از طریق آن به کسب در آمد مشغول شوید.

طراحی و ایجاد سایت شخصی از طریق وردپرس

شما اگر دارای یک هنر ، استعداد و کار و کسب و کار و یا حتی تخصصی باشید میتوانید به راحتی یک سایت شخصی را برای خود راه اندازی کرده و تمام خدمات خود را در آن قرار دهید و آن را به یک سایت خدماتی و کامل تبدیل کنید . شما اگر در زمینه وردپرس دارای تخصص هستید می توانید پوسته ، پلاگین ، خدمات مشاوره ، سایت خدماتی و تولید محتوا را برای سایت خود در نظر گرفته و از این طریق درآمدی را برای خود به دست آورید شما از این طریق حتی می توانید رتبه سایت خود را بالا برده و کاربرانی را برای خود به دست آورید .

برای به دست آوردن درآمد از طریق محتوای وب سایت ها

  1. کسب درآمد با استفاده از بازاریابی
  2. استفاده و نمایش تبلیغات گوگل AdSense در وردپرس
  3. استفاده از پلاگین های تبلیغاتی وردپرس
  4. فروش پست ها به یک اسپانسر
  5. کسب درآمد از طریق افزایش رنک سایت
  6. کسب درآمد از طریق نویسندگی و محتوا نویسی برای وب سایت های دیگر

برای به دست آوردن درآمد از طریق عضویت در سایت

  1. فروش مقاله و مطالب و محتوا های سایت
  2. ساخت یک انجمن و کسب هزینه در عوض اجازه عضویت

برای به دست آوردن درآمد از طریق فروش محصولات

  1. فروش محصولات
  2. فروش دوره های آنلاین و آموزشی
  3. دادن مشاوره در جهت شروع یک کسب و کار
  4. ارائه خدمات آزاد

 

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *