لیست ایمیل و اهمیت تهیه آن برای مدیران وبسایت های وردپرسی

خانه / وبلاگ / ایمیل مارکتینگ / لیست ایمیل و اهمیت تهیه آن برای مدیران وبسایت های وردپرسی
5 / 5
1
importance-of-preparing-an-email-list

لیست ایمیل و اهمیت تهیه آن برای مدیران وبسایت های وردپرسی

5 / 5
1

لیست ایمیل امکانی است که خیلی از وبمستران وردپرس و مدیران سایت از آن غافل میشوند چراکه از اهمیت فوق العاده بالای این امکان بی خبر هستند.

اهمیت بالای لیست ایمیل سبب شده است تا سایت های معروف همگی از این امکان استفاده کنند چراکه ایمیل مارکتینگ نیز میتواند همانند شبکه های اجتماعی برای شما سودمند و مفید واقع شود پس نباید از اهمیت این موضوع غافل شوید.

اهمیت لیست ایمیل در وردپرس

 

لیست ایمیل

دلایل اهمیت بالای تهیه لیست ایمیل:

وقتی شما لیست ایمیلی را تهیه میکنید در واقع میتوانید به کسب و کار اینترنتی خودتان جان دوباره ای ببخشید و رونق زیادی را به کسب و کار خود بدهید.

لیست ایمیل شامل لیست ایمیل های کاربران مختلف سایت شما است که شما به این ترتیب میتوانید مطالب جدید خود یا پیشنهاد های ویژه خود و یا آپدیت های مختلف را برای آنها ارسال کنید تا کاربران شما همیشه با شما همراه باشند و از اخبار و مطالب جدید شما با خبر شوند.

همچنین شما با قرار دادن امکانی مانند خبرنامه در وبسایت وردپرس خود میتوانید کاری کنید تا کاربرانی که مشتاق مطالب سایت شما هستند به دلخواه ایمیلشان را در اختیار شما قرار دهند تا شما بتوانید از طریق ایمیل آنها در جریان آخرین تغییرات و مطالب سایت وردپرسی خود قرار دهید.

اگر به دنبال مطالب بیشتری در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله “5 نکته طلایی برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ” را مطالعه کنید.

ایمیل مارکتینگ یکی از شاخصه های مطرح کسب و کارهای اینترنتی است که شما هیچوقت نباید از آن غافل شوید چراکه همیشه و در همه جا حتی موقع ثبت نام در شبکه های اجتماعی مختلف شما شاهد این هستید که در هنگام ثبت نام از شما همیشه ایمیل دریافت میکنند و این چه دلیلی میتونه داشته باشه؟

مطلب پیشنهادی  بازخورد ایمیل مارکتینگ در فروشگاه های اینترنتی

 

لیست ایمیل

 

باوجود شبکه های اجتماعی چرا باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟:

در جواب این سوال باید اینگونه پاسخ داد که حتی شبکه های اجتماعی نیز در هنگام ثبت نام از شما ایمیل میخواهند و تنها دلیل این عمل این است که بتوانند از شما ایمیلی را دریافت کنند تا بتوانند به صورت مستقیم به شما پیام ارسال کنند و ارتباطی را برقرار کنند.

هرچقدر هم که شبکه های اجتماعی امروزه در جوامع مدرن جا باز کرده باشند نمیتوان اهمیت ایمیل مارکتینگ را کتمان کرد چرا که خود شبکه های اجتماعی نیز از این امکان استفاده میکنند و دلیل آن هم این است که شما ممکن است به شبکه های مختلف اجتماعی خود چند روز یک بار سر بزنید اما آمارها نشان میدهد که بیش از 90 درصد کاربران و مشتریان سایت ها همیشه ایمیل خود را چک میکنند با این تفاسیر بازهم میتوان ادعا کرد که صرفا شبکه های اجتماعی برای رونق دهی به کسب و کار اینترنتی شما کافی هستند؟

میتوان ادعا کرد که تمامی شبکه های اجتماعی برای خودشان لیست ایمیل تهیه میکنند چرا که آنها با سیایت هایی که دارند میدانند دقیقا از چه ابزاری استفاده کنند.

حال با وجود اهمیت بالای ایمیل مارکتینگ که برای شما شرح داده شد شاهد آن هستیم که خیلی از مدیران سایت ها چه وردپرسی و چه غیر وردپرسی از این امکان مهم استفاده نمیکنند.

دیجی وردپرس به شما پیشنهاد میکند که اگر کسب و کار اینترنتی را با وردپرس خود راه اندازی کرده اید هرچه سریعتر اقدام به تهیه لیست ایمیل کنید تا بتوانید تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید.

امکانات مورد نیاز برای تهیه لیست ایمیل:

شما میتوانید بدون نیاز به ذره ای علم برنامه نویسی امکانات زیر را فراهم کنید و سریعتر کسب و کار خودتان با تهیه یک لیست ایمیل گسترش دهید.

  • 1.یک وبسایت معتبر راه اندازی کنید و کسب و کار خود را راه بیاندازید.
  • 2.یک سرویس بازاریابی ایمیل را انتخاب کنید و با استفاده از امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد لیست ایمیل خودتان را هرچه سریعتر گسترش دهید.
  • 3.فرم های مختلفی را با استایل های متفاوت در سایت خود قرار دهید تا کاربران با استفاده از آنها بتوانند خودشان را در لیست ایمیل شما به عضویت در بیاورند.
مطلب پیشنهادی  راه اندازی ایمیل مارکتینگ در وردپرس و مزیت آن

سرویس های معروف و قدرتمند برای ایمیل مارکتینگ در وردپرس:

سرویس های مختلفی برای انجام ایمیل مارکتینگ در وردپرس وجود دارند که اگر کمی تجربه بازاریابی اینترنتی داشته باشید حتما اسم یکی از این سرویس های معروف به گوش شما خورده است.

سرویس Mailchimp: یکی از معروف ترین و مشهورترین سرویس ها برای راه اندازی ایمیل مارکتیگ میباشد که شما میتوانید با استفاده از افزونه آن برای قالب وردپرس خودتان ایمیل مارکتینگ را راه اندازی کنید.

سرویس VerticalResponse: این سرویس نیز یکی دیگر از سرویس های معروف برای ایمیل مارکتینگ است که شما میتوانید افزونه آن را دانلود کرده و شروع کنید.

سرویس Benchmark Email: این سرویس هم مانند دو سرویس قبلی که خدمت شما معرفی شد به خوبی به شما در ایمیل مارکتینگ کمک خواهد کرد.

مقاله مفید دیگری در زمینه ایمیل مارکتینگ بخوانید:”بازخورد ایمیل مارکتینگ در فروشگاه های اینترنتی

با استفاده از سرویس هایی که نام برده شد شما میتوانید فرم های قدرتمند مختلفی را با ظواهر و استایل های گوناگون تولید کنید و در قسمت های مختلف سایت خودتان قرار دهید تا کاربران شما بتوانند در لیست ایمیل شما عضو شوند،به این ترتیب با این افزونه های وردپرس برای سرویس ایمیل مارکتینگ میتوانید سریعتر لیست ایمیل خود را گسترش دهید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *