سیستم آپدیت و نصب خودکار دیجی وردپرس

خانه / وبلاگ / اخبار سایت / سیستم آپدیت و نصب خودکار دیجی وردپرس
4.2 / 5
12

سیستم آپدیت و نصب خودکار دیجی وردپرس

4.2 / 5
12

با سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران محترم

قطعا در جریان هستید که برای نصب و از همه مهم تر ، بروزرسانی محصولات وردپرسی که خریداری کردید نیاز هست تا یک فرایند تکراری ، دشوار و وقت گیر رو انجام بدید. به زبان خیلی ساده باید برای اینکه محصول خریداری شده رو روی وبسایتتون بروز نگه دارید لازمه هر زمان آپدیتی منتشر شد (اگر از آپدیت مطلع شدید!) فایل های آپدیت رو از حساب کاربریتون دانلود و به صورت دستی از طریق هاست بروزرسانی کنید.

حالا اگر تعداد زیادی محصول خریده باشید یا تعداد زیادی سایت داشته باشید انجام بروزرسانی ها و پیگیری برای اطلاع از نسخه های جدید به یک معضل برای شما تبدیل شده اما دیگه نگران نباشید! ما فکر همه چیزو کردیم….

سیستم آپدیت و نصب خودکار

بالاخره بعد از مدت ها انتظار دیگه وقت این رسیده که روش های قدیمی و وقت گیر برای بروزرسانی محصولات رو فراموش کنید. به کمک این سیستم سریع و قدرتمند میتونید تمام محصولاتی که از دیجی وردپرس خریداری کردید رو به صورت خودکار نصب و بروزرسانی کنید. استفاده از این سیستم فقط برای مشتریان دیجی وردپرس امکان پذیر هست.

سیستم آپدیت و نصب خودکار دیجی وردپرس

بروز رسانی افزونه جانبی قالب ها

برخلاف تمام نمونه های ایرانی و خارجی موجود به کمک این سیستم میتونید با یک کلیک به صورت هم زمان قالب و تمام افزونه های جانبی پریمیوم اون رو به آخرین نسخه فارسی منتشر شده در سایت بروزرسانی کنید. سرعت انجام بروزرسانی بستگی به کیفیت و سرعت هاست شما داره و هر چه هاست قدرتمندتری داشته باشید سرعت انتقال اطلاعات و بروزرسانی نیز بیشتر خواهد بود.

ورود ایمن و آسان

ورود و استفاده از این سیستم خیلی راحته، کافیه بعد از نصب افزونه با همون ایمیل و رمزی که وارد پنل کاربری خودتون میشدید وارد سیستم بشید تا به محصولاتی که تهیه کردید دسترسی داشته باشید.

آپدیت خودکار قالب و افزونه وردپرس

آموزش استفاده از سیستم آپدیت و نصب خودکار

راه‌اندازی و استفاده از این سیستم خیلی راحته ، در ادامه به صورت تصویری شما رو با مراحل و نحوه استفاده از این سیستم آشنا میکنیم. ابتدا فایل افزونه رو از پنل کاربری خودتون یا از انتهای همین آموزش دانلود کنید. سپس همانند تصاویر زیر عمل کنید.

پیش نیاز ها

  • قابلیت allow_url_fopen باید فعال باشد.
  • قابلیت allow_url_include باید فعال باشد.
  • نسخه PHP بالا تر از 5.6 (نسخه 5.6 یا 7.0)
  • قابلیت max_execution_time باید بر روی 0 تنظیم باشد. (0 به معنای بی نهایت است.)
  • قابلیت memory_limit باید حداقل بر روی 128 مگابایت تنظیم شده باشد.

2 مورد اول از فانکشن های php هستند که حتما باید در هاست شما فعال باشد. در اکثر هاست ها پیشفرض فعال هست اما در صورتی که غیر فعال بود میتونید به هاستینگ خودتون یک تیکت جهت فعال سازی ارسال کنید. در صورت غیر فعال بودن پس از نصب افزونه قادر به ورود نخواهید بود و با خطا مواجه می شوید.

حالا که مقداری با سیستم آپدیت و نصب خودکار محصولات فارسی وردپرس آشنا شدید وقتش رسیده که مراحل و نکات لازم جهت استفاده رو با هم مرور کنیم.

آموزش آپدیت و نصب خودکار قالب وردپرس

آپدیت و نصب نامحدود

با توجه به نظر سنجی که قبل از انتشار سیستم انجام شد ، محدودیتی در تعداد نصب و استفاده از آپدیت خودکار در نظر نگرفتیم تا شما کاربران گرامی بتونید با خیال راحت از این افزونه قدرتمند استفاده کنید. برای استفاده از این سیستم هیچ لایسنسی در کار نیست و هیچ هزینه اضافی بابت این خدمات از مشتری گرفته نمی شود.

بدون هیچ دستکاری در سورس محصولات

در جهت ارائه محصولات اورجینال ، با کیفیت و پایبندی به قولی که به مشتریان عزیز داده بودیم هیچ گونه تغییری در سورس محصولات جهت امکان استفاده از آپدیت خودکار در محصولات انجام نشده و محصولات به صورت اورجینال در اختیار شما قرار داده می شود.

آپدیت های تست شده

تمامی آپدیت ها قبل از ارسال برای مشتریان نصب و تست می شود. شاید اطلاع نداشته باشید اما بسیاری از وبسایت های ایرانی بدون توجه به بروزرسانی فایل زبان در آپدیت ها ، همان فایل زبان نسخه های قبل رو روی نسخه جدید قرار می دهند و اقدام به بروزرسانی می کنند. اما شیوه ارائه آپدیت محصولات در دیجی وردپرس کاملا متفاوت هست. آپدیت هایی که در دیجی وردپرس منتشر می شود شامل ترجمه رشته های های جدید امکانات اضافه شده ، بهبود و راست چین سازی مدیریت قالب یا افزونه ، رفع مشکلات اختصاصی برای عملکرد بهتر در وبسایت های فارسی زبان می باشد.

دانلود فایل افزونه

برای دانلود فایل افزونه آپدیت خودکار قالب و افزونه وردپرس کافیه روی تصویر زیر کلیک کنید. لازم به ذکر هست که جهت دانلود باید حتما ابتدا در حساب کاربری خود لاگین شده باشید.

دانلود افزونه آپدیت خودکار قالب وردپرس

انتقادات و پیشنهادات

بی صبرانه منتظر دریافت ایده ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم. اگر قابلیت خاصی برای اضافه کردن به سیستم مدنظر دارید یا اگر حین استفاده متوجه مشکل خاصی شدید میتونید از طریق دیدگاه های همین مطلب با ما در میان بگذارید تا در نسخه های جدید اضافه یا رفع کنیم. از اینکه تا پایان معرفی این سیستم با ما همراه بودید از شما متشکریم.

آپدیت خودکار افزونه وردپرس

راستی! آپدیت خودِ افزونه سیستم خودکار آپدیت قالب و افزونه های وردپرس نیز در پیشخوان وردپرستون امکان پذیر هست و نیاز نیست جهت دانلود نسخه های جدید سیستم به جایی مراجعه کنید 🙂

پایدار باشید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

17 دیدگاه

  1. امیر محمد

    احسنت، خیلی سیستم بینظیری ساختید، عالی

  2. امین ج

    سلام
    کاش یه توضیح در مورد نحوه آپدیت کردن افزونه های پریمیوم قالب هم داده بودین. من افزونه اختصاصی آپدیت رو نصب کردم اما الان نمیدونم چجوری بایه افزونه های پریمیوم قالبمو آپدیت کنم!
    متشکرم

    • علی غلامی

      سلام عزیز
      افزونه های پریمیوم قالب خودکار همراه قالب آپدیت میشه نیاز نیست کار خاصی انجام بدید.

      • امین ج

        من آخرین نسخه قالب رو نصب کردم اما توی قسمت افزونه ها آپدیت جدید براشون وجود باره.
        دکان و ویژوال کامپوزر

      • علی غلامی

        افزونه دکان مجزا هست و همراه قالب بروزرسانی نمیشه ، باید مجزا خریداری کرده باشید تا اعلان بروزرسانی برای شما نمایش داده بشه
        افزونه های جانبی به آخرین نسخه ای که طراح روی همون نسخه از قالب قرار داده، بروزرسانی میشه. ممکنه شما قالب رو یه مدت بعد از انتشار آپدیت قالب بروزرسانی کنید که در این فاصله برخی افزونه ها مجدد آپدیت می شوند. (اما زمان انتشار آپدیت آخرین نسخه روی قالب قرار داده شده)
        در صورتی که نیاز دارید افزونه های جانبی مصل ویژوال کامپوزر و روولوشن اسلایدر رو همزمان با آپدیت های طراح افزونه (نه طراح قالب) دریافت کنید ، باید به صورت مجزا خریداری کرده باشید.
        موفق باشید

  3. اخبار

    ببخشین من انجام دادم بروزرسانی نمیشه؟

    • علی غلامی

      چک شد و مشکلی وجود نداشت. ایمیلتون داخل سیستم موجود نبود. در صورتی که از مشتریان هستید تیکت ارسال بفرمایید بررسی میکنیم.

  4. اخبار

    عالی بود سپاس از سایت خوبتون

  5. سید مصطفی منصوری

    با سلام قابلیت max_execution_time در هاست من بر روی 300 تنظیم شده است . آیا حتما باید مقدار برابر با 0 باشد تا محدودیت حافظه و مدت زمان اجرای اسکریپت php برداشته شود؟

    • علی غلامی

      سلام
      برای نصب و آپدیت افزونه ها مشکلی نخواهد داشت اما برای نصب یا بروزرسانی قالب ها که حجم بیشتری دارند بهتره روی 0 تنظیم کنید.

      • امید

        سلام
        از کجا و چجوری میشه این مقدار رو به صفر تغییر داد؟

      • علی غلامی

        سلام
        کد زیر رو به فایل .htaccess وردپرستون اضافه کنید. این فایل داخل پوشه public_html یا درواقع در مسیری که وردپرستون رو نصب کردید قرار داره
        php_value upload_max_filesize 128M
        php_value post_max_size 128M
        php_value max_execution_time 0
        php_value max_input_time 0
        php_value memory_limit 128M

        موفق باشید

  6. امین

    سلام ای کاش میشد در خود افزونه ها تغییراتی ایجاد میکردید که از روی سرور خودتان آپدیتهارا اتوماتیک دریافت میکرد مثل آنتی ویروسهایی که از سرورهای ایرانی آپدیت میشوند
    به همین راحتی ما فقط هر افزونه ای که از شما میخریدیم آپدیت میشد

    • علی غلامی

      سلام
      همین الان هم فایل آپدیت از سرور دیجی وردپرس دریافت میشه
      به صورتی که فرمودید نیاز هست تغییراتی که در کد های محصولات برای آپدیت ها انجام بشه که نیازمند لایسنس و ایجاد محدودیت هست که بدین صورت هم قطعا مورد رضایت شما و سایر کاربران نیست.
      با این سیستم تمام محصولات قبل هم به سیستم اضافه شده و نیاز نیست منتظر باشید تا آپدیتی از محصول ارائه بشه و ما بخواییم این قابلیت رو داخل آپدیت جدید بهشون اضافه کنیم.
      علاوه بر این با سیستم ارائه شده میتونید افزونه و قالب ها رو هم با یک کلیک نصب کنید که در سیستمی که عرض کردید چنین قابلیتی نیست و باید مثل قبل فایل رو دستی دانلود و نصب کنید.
      مورد آخر هم اینکه با سیستمی که شما فرمودید فقط قالب آپدیت میشه و افزونه های جانبی همون نسخه های قبل هست و مشکل ساز میشه برای کاربر و مجبور میشه مجدد مثل قبل فایل افزونه رو دسترسی بروزرسانی کنه اما داخل سیستم دیجی وردپرس قالب به همراه نسخه فارسی تمام افزونه های جانبی بروزرسانی میشه

  7. کارن

    عاااااااااااااالیه این اتفاق.
    با این خدمت فک کنم دیجی وردپرس متفاوت ترین سایت تو ارائه خدمات وردپرسی میشه
    تبریک به خودم و بقیه کاربران دیجی وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *