نحوه ایجاد فروشگاه موبایل وردپرس

خانه / وبلاگ / آموزش ووکامرس / نحوه ایجاد فروشگاه موبایل وردپرس
5 / 5
2
How-to-start-a-mobile-market-by-wordpress-digiwp

نحوه ایجاد فروشگاه موبایل وردپرس

5 / 5
2

اکنون در زمانه ای زندگی می کنیم که گوشی تلفن همراه یکی از غیر قابل ترین ابزار های مورد نیاز زندگی ماست، و تقریباً اغلب ما از آن استفاده می کنیم و کار های خود را انجام می دهیم. و حال WooCommerce که با استفاده از می توانیم یک فروشگاه اینترنتی را به وجود بیاوریم. با قرار گرفتن این دو در کنارهم اتفاق جالبی می افتد، شما با استفاده از این دو قادر به ایجاد فروشگاه موبایل وردپرس خواهید بود به عبارتی دیگر می توانید فروشگاه خود را در موبایلتان مدیریت کنید. حتماً همراهی وردپرس، موبایل و WooCommerce می تواند باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتری شود. در مقالات قبلی موضوع ویژگی های یک اپلیکیشن فروشگاهی را مورد بررسی قرار دادیم که موضوع خوبی می تونه باشه براتون.

خرید از فروشگاه موبایل وردپرس

mobile-market1-digiwp

شاید بعضی از شما براین باور باشید که اغلب مردم تکمیل خرید خود را از طریق لپ تاپ یا دسکتاپ انجام می دهند نه موبایل، اما باید گفت که اشتباه می کنید زیرا بر اساس آمار های تجارت الکترونیک 85 در صد خرید ها از تلفن همراه آغاز و از همان جا هم به پایان می رسد. تقریباً خریدن کردن از طریق موبایل برای مردم عادی شده است و برای امسال(2017) پیش بینی شده بود که تجارت الکترونیک از طریق موبایل از لپ تاپ و دسکتاپ هم بیشتر خواهد شد.

سایت قابل استفاده به روی موبایل

بیشتر وب سایت ها از وردپرس استفاده می کنند. و همچنین با استفاده از ووکامرس و دستگاه های تلفن همراه وب سایت فروشگاهی خود را قدرتمند تر می کنند. و اما تلفن همراه اگر می خواهید که شامل آن دسته از وب سایت های باشید که بازدید کنندگان و مشتریان از آن با استفاده از تلفن همراه خرید می کنند، می بایست وب سایت فروشگاهی خود را به روی تلفن همراه هم قابل استفاده کنید. زیرا معمولاً مشتریان در صورتی ظاهر سایت در موبایل برایشان جذاب و دوستدانه نباشد به عبارتی کاربرپسند نباشد آن را ترک می کنند و به سراغ سایت های دیگر می روند.

مطلب پیشنهادی  آموزش ووکامرس توضیحات کلی Woocommerce : بخش 1

انجام WooCommerce Mobile

مدیران و صاحبان وب سایت های فروشگاهی، همان طور که گفتیم باید برای وب سایتشان به روی تلفن همرا اهمیت بیشتری قائل شوند و اطمینان پیدا کنند که وب سایتشان کاربر پسند باشد. یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای، وب سایتی است که به راحتی روی تلفن های همرا اجرا شود و به نحوی با آن سازگاری داشته باشد. شاید این کار با استفاده از ووکامرس آسان به نظر برسد، البته که با پلاگین ووکامرس می توانیم یه تجارت الکترونیک خوب داشته باشیم که به روی موبایل قابل مشاهده باشد. اما تصور نکنید فقط استفاده از ووکامرس برای وب سایت فروشگاهی شما کافی می باشد، چرا که هر وب سایتی متناسب با موضوعش باید از تم مناسبی هم استفاده کند. به عنوان مثال تمی که می خواهیم برای ووکامرس موبایل معرفی کنیم تم Storefront است که ریسپانسیو می باشد و به اندازاه صفحه نمایش بازدید کننده تنظیم می شود.

کلام آخر

امروز در دیجی وردپرس به نحوه ایجاد فروشگاه موبایل وردپرس برای وب سایت های فروشگاهی پرداختیم، که مسئله مهمی است. شما به عنوان مدیر یک وب سایت فروشگاهی اگر می خواهید که وب سایتتان جزو بهترین فروشگاه های اینترنتی باشد ابتدا باید آن به روی گوشی قابل استفاده کنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *