نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای

خانه / وبلاگ / آموزش ووکامرس / نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای
5 / 5
2
woocommerce-products-gridview

نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای

5 / 5
2

بسیاری از فروشگاه ها در اینترنت دارای قابلیتی هستند که با استفاده از آن کاربران میتوانند نحوه نمایش محصولات را به صورت شبکه ای و یا لیستی تغییر دهند. اگر میخواهید قابلیت نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای را برای کاربران فروشگاه ووکامرس خود فراهم کنید این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

افزونه نمایش محصولات به صورت شبکه ای و لیستی

در این مطلب نیز به بررسی قابلیت های یک افزونه خواهیم پرداخت که برای شما به سادگی قابلیت نمایش محصولات را به صورت شبکه ای و لیستی فراهم خواهد کرد.

افزونه  WooCommerce Grid / List toggle

کافیست از صفحه افزونه و یا از مخزن وردپرس این افزونه را دریافت نمایید، برای این کار وارد بخش افزونه ها»افزودن شوید سپس نام افزونه را در بخش جستجو وارد نمایید و افزونه را نصب و سپس آن را فعال سازی نمایید، همچنین میتوانید از طریق بخش بارگذاری افزونه فایل فشرده افزونه را آپلود نمایید و سپس آن را نصب و فعالسازی نمایید. در انتهای این مقاله هم لینک صفحه افزونه قرار داده شده.

برای پیکربندی افزونه میتوانید وارد بخش ووکامرس»پیکربندی»محصولات»نمایش شوید، در بخش Default catalog view میتوانید حالت نمایش پیشفرض را در فروشگاه خود مشخص نمایید.

Default catalog view

ویژگی های افزونه:

  • پشتیبانی از ووکامرس ۲.۱ به بالا
  • قابلیت ویرایش کد های افزونه
  • قابلیت تغییر حالت نمایش محصولات در فروشگاه به صورت لیستی
  • قابلیت تغییر حالت نمایش محصولات در فروشگاه به صورت شبکه ای

مشاهده نمودید که با استفاده از این افزونه میتوان به سادگی قابلیت نمایش محصولات در فروشگاه به صورت لیستی و شبکه ای را فراهم کرد‌، اگر مراحل راه اندازی را انجام داده باشید متوجه خواهید شد که پس از نصب نیازی به پیکربندی های پیچیده نیست و به راحتی قابلیت نمایش محصولات به صورت شبکه ای و لیستی برای شما و کاربرانتان فراهم خواهد بود.

مطلب پیشنهادی  افزونه برای سفارشی سازی آرشیو محصولات

با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی میتوانید دوستان خود را از این افزونه با خبر سازید، اگر افزونه بهتری نیز میشناسید میتوانید آن را در دیدگاه ها به ما معرفی نمایید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *