اخذ نماد اعتماد الکترونیک دیجی وردپرس

خانه / وبلاگ / اخبار سایت / اخذ نماد اعتماد الکترونیک دیجی وردپرس
5 / 5
1
اخذ نماد اعتماد الکترونیک از اینماد
اخذ نماد اعتماد الکترونیک از اینماد

اخذ نماد اعتماد الکترونیک دیجی وردپرس

5 / 5
1

بعد از طی مراحل لازم برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک بالاخره موفق شدیم شرایط لازم برای دریافت مجوز از اینماد Enamad را داشته باشیم و توسط این مجموعه به عنوان مجموعه ای کاملا قابل اعتماد شناسایی شدیم. در این بخش از اخبار سایت دیجی وردپرس این افتخار داریم که امروز به شما کاربران عزیز اعلام کنیم با خیال آسوده از فروشگاه دیجی وردپرس می توانید خرید های خود را انجام دهید.

اخذ نماد اعتماد الکترونیک از اینماد

امروزه کلیه کسب و کارهای اینترنتی مستلزم به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح هستند . نماد اعتماد الکترونیکی نشان دهنده فعالیت خوب یا بد آن کسب و کار می باشد. گاهی برخی افراد سودجو با ایجاد محیط های کسب و کار اینترنتی بدون دریافت نماد اعتماد از سایت اینماد اقدام به کسب در آمد می کنند. که در کسب و کار خود به گفته های خود پایبند نیستند . چرا که اینماد هیچ وقت اینگونه سایت ها و افراد را تایید نمی کند.

نماد اعتماد اینماد
نماد اعتماد اینماد

یکی از مهمترین مجوز هایی که هر سایتی می تونه داشته باشه نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که مجموعه اینماد ارائه می کند . نماد الکترونیک ممکن است اولین چیزی باشد که مشتری داخل سایت دنبال آن می گردد. تا از انتخاب و خرید خود اطمینان حاصل کند.

سایت دیجی وردپرس با طی مراحل لازم برای دریافت مجوز نماد اعتماد الکترونیکی پس از چند روز موفق به دریافت مجوز شد. در پایین صفحه می توانید علامت اینماد ما را مشاهده کنید و حتی روی ان کلیک کرده و جزئیات مربوط به سایت ما را مشاهده نمایید.

مطلب پیشنهادی  دیجی وردپرس افتتاح شد

دیجی وردپرس با دریافت نماد اطمینان خرید و استفاده از خدمات حود را برای مشتریان و کاربران خود فراهم کرده است. امیدواریم بتوانیم آنگونه که شما می خواهید در خدمتتان باشیم.

لازم به ذکر است ما در حال پیگیری مجوز های لازم از دیگر مراجع هستیم تا بتوانیم کلیه مجوز های لازم مربوط به وبگاه دیجی وردپرس و کسب و کار خود را دریافت کنیم. پس از دریافت هر یک از مجوز ها در بخش اخبار سایت دیجی وردپرس به شما اطلاع خواهیم داد.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *