دانلود وردپرس فارسی نسخه 4.8

خانه / وبلاگ / دانلود وردپرس / دانلود وردپرس فارسی نسخه 4.8
5 / 5
1
نسخه جدید وردپرس 4.8
نسخه جدید وردپرس

دانلود وردپرس فارسی نسخه 4.8

5 / 5
1

بعد از مدت ها وردپرس با یک سری تغییرات اساسی در نسخه جدید وردپرس 4.8 ظاهر شد. برای دانلود وردپرس فارسی نسخه 4.8 و آشنایی با امکانات جدید آن با من در این بخش از مقالات معرفی دانلود وردپرس همراه باشید تا قابلیت های بی نظیری که حتما با شنیدن آنها خوشحال می شوید را به شما معرفی کنم.

در نسخه 4.7 وردپرس که چند ماه قبل برای سال 2017 معرفی شد اگر بیاد داشته باشید تغییرات اساسی تری رخ داده بود. توسه دهندگان با خلاقیمت های بیشتر اکنون امکانات تازه ای را برای وردپرس کاران در نظر گرفته اند.

معرفی و دانلود وردپرس فاسی نسخه 4.8 و بالاتر

همان طورکه میدانید وردپرس در هر نسخه های که بروز می شود امکانات بیشتری به آن اضافه شده و مشکلات قبلی نیز اصلاح و برطرف می شود. نکته مهم در رابطه با بروز رسانی نسخه جدید وردپرس برای مدیران سایت ها این است که همیشه سعی کنید وردپرس خود را بروز نگه دارید. در این صورت علاوه بر اینکه از امکانات جدید بهره میبرید بلکه مشکلات قبلی نسخه های قدیمی برطرف شده و سایت شما از نظر امنیت هیچ مشکلی نخواهد داشت.

در نسخه جدید وردپرس 4.8 شاید تغییراتی زیادی در قسمت های مختلف ان هستیم. اما چیزی که در ظاهر بیشتر مشاهده می شود مربوط به بخش ابزارک ها می باشد. تحولی بزرگ و پیشرفته برای قسمت ابزارک ها که یک نیاز اساسی بود. بی شک در نسخه های بعدی از این حالت بهتر تر نیز خواهد شد. خب در ادامه به امکانات جدید نسخه 4.8 وردپرس میپرداریم و در پایان می تونید اقدام به دانلود وردپرس فارسی نسخه 4.8 کنید.

مطلب پیشنهادی  دانلود وردپرس نسخه 4.7 و بالاتر

1- اضافه شدن ویرایشگر دیداری و متنی به ابزارک متنی وردپرس 4.8

وردپرس 4.8
امکان جدید وردپرس 4.8

همان طور که از سرتیر این امکان جدید وردپرس مشخص هست باید بدونید که ما در بخش نمایش » ابزارک های وردپرس یک ابزارک متنی داریم. با استفاده از این ابزارک می توان یک متن ساده یا کد های html را برای نمایش در سایت قرار داد. حال توسعه دهندگان وردپرس برای راحتی کار وردپرس کاران اقدام به افزودن ویرایشگر دیداری به این ابزارک کرده اند تا به راحتی بدون بدون استفاد از کدهای html متن دلخواه خود را به صورت سفارشی نوشته و ویرایش کنیم.

2- اضافه شدن ابزارک تصویر به بخش ابزارک ها

وردپرس 4.8
افزودن تصویر به ابزارک وردپرس 4.8

ابزارک تصویری که در نسخه های قبل تر مشاهده نکرده بودین در نسخه جدید وردپرس 4.8 شاهد آن هستیم. ابزارکی که خیلی می تونه مفید باشه. با استفاده از این ابزارک می توان بدون استفاده از کد های html به راحتی در یک محیط گرافیکی اقدام به بارگذاری تصویر کرده و در ستون کناری سایت به نمایش بگذاریم. این گزینه برای اضافه کردن تبلیغات در ستون کناری نیز بسیار می تونه کاربر دادشته باشه.

3- اضافه شدن ابزارک ویدیو به بخش ابزارک ها

وردپرس 4.8
افزودن ویدیو در وردپرس 4.8

ابزارک ویدیویی نیز ابزاری هست که در نسخه جدید وردپرس شاهد ان بودیم. با استفاده از این ابزارک نیز می توان براحتی ویدیوهای خود را بارگذاری کرده و در ستون کناری سایت به نمایش بگذاریم. در نسخه های قبلی برای این موارد نیاز به دانش کدنویسی بود تا با اضافه کردن کدهای html بتوانیم یک ویدیو را در ستون کناری و سایدبار سایت به نمایش بزاریم. اما حالا وردپرس کار را بسیار راحت تر کرده است.

مطلب پیشنهادی  دانلود وردپرس نسخه 4.7 و بالاتر

4- اضافه شدن ابزارک صوتی به قسمت ابزارک ها

وردپرس 4.8
وردپرس 4.8

و اما ابزارک صوتی که مانند امکانات جدید نسخه 4.8 وردپرس ویدیو و تصویر این قابلیت را به شما میده تا بتوانید فایل های صوتی را در سایت خود بارگذاری کرده و به نمایش بگذارید. از این ابزار می توان برای قرار دادن هر نوع فایل صوتی استفاده کرد. مدیرانی که قصد دارند پادکست یا هر موزیک دیگر در سایت برای گوش دادن قرار دهند. یک ابزارک بی نظیر محسوب می شود.

مواردی که در بالا مشاهده کردید مربوط به تغییراتی بود که در بخش نمایش » ابزراک ها شاهد آنها هستیم.

بجز این موارد تغییرات دیگری نیز در وردپرس 4.8 رخ داده است که در زیر به برخی موارد مهم دیگر اشاره می کنیم.

  • تغییراتی در بخش نمایش » سفارشی سازی
  • تغییر در بخش کاربران و نمایش نام کاربری دقیق تر
  • ابزارک رویداد های اخیر وردچرس که در پیشخوان وردپرس قابل مشاهده است.
  • اضافه شدن توابع جدید برای توسعه دهندگان تابعget_term_parents_list() ‎  برایget_category_parents() ‎

برخی مواردی که جزو تغییرات اساسی در نسخه جدید وردپرس شاهد بودیم را با هم مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم وردپرس در نسخه های جدید تر پیشرفته تر و دارای امکانات بی نظیر دیگری باشد.

دانلود وردپرس نسخه 4.8

دانلود وردپرس نسخه 4.8.1

دانلود وردپرس نسخه 4.8.2

دانلود وردپرس نسخه 4.8.3

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *