نحوه ی بر طرف کردن خطای Deceptive site ahead

خانه / وبلاگ / خطا های وردپرس / نحوه ی بر طرف کردن خطای Deceptive site ahead
5 / 5
1
error-deceptive-site-ahead-wordpress-digiwp

نحوه ی بر طرف کردن خطای Deceptive site ahead

5 / 5
1

امروز در دیجی وردپرس می خواهیم درباره نحوه ی بر طرف کردن خطای Deceptive site ahead صحبت کنیم. شما به عنوان مدیر یک وب سایت وردپرس احتمال دارد با پیغام Deceptive site ahead و یا This Site contains harmful programs رو به رو شده باشید. که معنی پیغام ها این است که گوگل در وب سایت شما کد های مخربی را مشاهده کرده، حال برای که بتوانید این خطا را بر طرف کنید در این مقاله ما را همراهی کنید.

زمان وقوع خطای Deceptive site ahead و نحوه رفع مشکل

خطای Deceptive site ahead زمانی اتفاق می افتد که وب سایت شما هک شده باشد و یا همان طور که گفتیم داری یک سری کد های مخرب باشد در واقع این صفحه خطا به شما اخطار می دهد و مانع از ورود شما به وب سایت می شود چرا که امکان دارد صفحه ای مورد نظرتان دارای محتویات مخربی باشد و یا حتی شاید وارد حریم خصوصی شما شوند و اطلاعاتتان را سرقت کنند.

Deceptive site ahead1-digiwp

همینطور قالب وردپرس سایت افزونه های نصب شده روی وردپرس بر نیز می توانند باعث نمایش این خطا شوند. یکی دیگر از مواقعی که این خطا اتفاق می افتد زمانی است که از کد های تبلیغاتی کلیکی در وب سایتتان استفاده کرده اید که با پاک کردن این کدها این خطا نیز بر طرف می شود.

نحوه ی بر طرف کردن این خطا

حال می خواهیم روشی ساده برای بر طرف کردن خطای Deceptive site ahead را ارائه دهیم.

اولین روش برای بر طرف کردن خطای Deceptive site ahead این است که از ویروس اسکنر، هاست استفاده کنید. به این وسیله می توانید هاستینگ خود را اسکن کنید و ویروس های آن را شناسایی و پاک کنید. اسکنر های مثل clamav که در لینوکس استفاده می شود. همیشه خاطرتون باشه از یک هاست وردپرس خوب استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی  نحوه رفع مشکل نمایش ندادن نقشه گوگل در وردپرس

اما اگر بازهم شاهد این خطا در وب سایت وردپرسی خود بودید، این بار همه افزونه ها را غیر فعال کنید و سپس وارد سایت شوید اگر دیگر خطا نمایش داده نشد پس حتماً یک یا چند افزونه ی نصب شده در وب سایت، داری کد های مخرب می باشد و شما باید آن ها را شناسایی و حذف کنید. همین کار را برای قالب هم می توانید انجام دهید. و در مرحله آخر فایل htaccess نیز پاک کنید. بعد از این که خطا بر طرف شد به پنل کنسول گوگل به این آدرس https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=en بروید و همانند تصویر زیر از بخش Security Issues برای گوگل در خواستی درباره بررسی دوباره وب سایتتان و جهت بر طرف کردن خطای Deceptive site ahead ارسال کنید.

Deceptive site ahead2-digiwp

کلام آخر

امروز در دیجی وردپرس درباره نحوه ی بر طرف کردن خطای Deceptive site ahead صحبت کردیم و همینطور روشی ساده برای بر طرف کردن این خطا ارائه دادیم که امیدوارم کارآمد باشد و همینطور از مقاله امروز راضی بوده باشید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *