خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

خانه / وبلاگ / خطا های وردپرس / خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس
3.7 / 5
3
خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس
خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

3.7 / 5
3

خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپررس معمولا زمانی به وجود می آید که شما قصد وارد شدن به قسمت مدیریت سایت خود را دارید اما به یک باره سایت قفل می شود و دیگر نمی توانید وارد سایت شده و یا حتی برای خطای به وجود آمده که در مورد رمز عبور شما می باشد کاری انجام دهید. در وردپرس معمولا خطا هایی رخ می دهد و سیستم مدیریت محتوا وردپرس نیز عاری از نقص نیست اما نکته مثبت وجود داشتن راه حل های متعدد برای خطا های به وجود آمده می باشد که برای خطای عدم بازسازی رمز عبور در ادامه راه کاری را به شما ارائه خواهیم داد.

چرا خطای عدم بازسازی رمز عبور رخ می دهد؟

یکی از نشانه های رخ دادن این خطا عدم توانایی وارد شدن به صفحه مدیریت سایت خود می باشد که در این لحظه صفحه ورود به طور مدام Refresh می شود. حال در این موقعیت اگر شما بخواهید از بازنشانی رمز عبور خود استفاده کنید و بر روی آن کلیک کنید با خطای دیگری نیز مواجه می شوید و خطا های شما دو برابر می شود؛ با زدن بازنشانی رمز عبور شما با خطایی با عنوان ” این شناسه اجازه بازسازی رمز عبور را ندارد ” رو به رو خواهید شد!

خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

دلیل وقوع خطای عدم بازسازی رمز عبور

شاید شما تا کنون با این خطا رو به رو نشده باشید و با دیدن چنین خطایی تعجب کنید، اما این خطا واقعی می باشد و دلیل به وجود آمدن آن نیز عدم توانایی نوشتن اطلاعات جدید در وردپرس می باشد. در واقع این خطا زمانی به وجود می آید که حساب میزبانی وردپرس از کل فضای دیسک اختصاص یافته به حساب کاربری آن استفاده کرده و دیگر فضای خالی در اختیار ندارد.

مطلب پیشنهادی  نحوه رفع مشکل ارسال ایمیل در وردپرس

در واقع میزان اندازه دیتا بیس وردپرس قسمتی از فضای داده شده به حساب کاربری را شامل می شود و چون شما قبلا از کل آن استفاده کرده اید دیگر فضایی برای استفاده دوباره از آن را نخواهید داشت و با چنین خطایی رو به رو خواهید شد.

خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

رفع خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

برای رفع این خطا شما باید به صورت اضطراری به وردپرس خود وارد شوید که برای این کار لازم است از یک سرویس گیرنده FTP یا به وسیله مدیریت فایل ها در cPanel استفاده کنید. پس از وارد شدن باید به مسیر wp-/content/uploads بروید. (در این مرحله از کار پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا قبل از هر کاری از فایل های خود یک پشتیبان تهیه کنید و از آن نگهداری کیند) حال باید تعدادی از فایل های بزرگی که در وردپرس خود دارید را حذف کنید تا مقداری از فضای وردپرس شما در پایگاه داده ها آزاد شود.

مشکلات احتمالی

1- یکی از مشکلاتی که امکان دارد باعث پر شدن فضای پایگاه داده شما بشود نصب افزونه وردپرس می باشد که دارای حافظه پنهان می باشند و مدیران سایت نیز فراموش می کنند که این فایل های تولیدی را پاک سازی نمایند از این رو فضای حافظه پر شده و موجب به وجود آمدن خطای عدم بازسازی رمز عبور می شوند.

2- از دیگر مشکلاتی که امکان دارد باعث به وجود آمدن چنین خطا هایی بشود داشتن پلاگین های پشتیبان گیری می باشد، باید شما به خاطر داشته باشید که همیشه فایل های پشتیبان خودتان را در سرویس هایی مانند گوگل درایو و یا دراپ باکس ذخیره سازی کنید تا حافظه پایگاه داده وردپرس شما به سرعت پر نشود.

امید قنبری هستم کارشناس نرم افزار کامپیوتر که چند سال است در زمینه وب و طراحی وب فعالیت دارم و اکنون نیز در سایت دیجی وردپرس در کنار دیگر دوستان مشغول تهیه آموزش های کاربردی برای شما کاربران عزیز می باشم
اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *