پیدا کردن سریع کد های وردپرس با String locator

خانه / وبلاگ / آموزش وردپرس / پیدا کردن سریع کد های وردپرس با String locator
4.7 / 5
3
پیدا کردن سریع کد های وردپرس با String locator

پیدا کردن سریع کد های وردپرس با String locator

4.7 / 5
3

قطعاً یکی اذیت کننده ترین مسائلی که می تواند برای صاحبان وب سایت های وردپرسی به و جود آید پیدا کردن یک قطعه کد خاص بین چندین خط کد وردپرس است و ممکن است این عمل ساعت ها طول بکشد تا شما بتوانید کد موردنظر خود را پیدا و سپس ویرایش کنید. این مشکل در ایجاد و یا حذف یک قطعه کد، ویرایش قسمتی از کد قالب وردپرس و افزونه وردپرس و همینطور در فاسی سازی قالب یه وجود می آید. در ادامه این مقاله به معرفی یک افزونه کاربردی برای حل این مشکل خواهیم پرداخت.

معرفی افزونه String locator برای پیدا کردن کد های وردپرس

برای حل این مشکل امروز در دیجی وردپرس می خواهیم برای پیدا کردن سریع کد های وردپرس افزونه String locator ویراشگر کد وردپرس را معرفی کنیم تا با استفاده از آن به راحتی و در کمترین زمان کد مورد نظر خود را از بین چندین خط کد موجود پیدا کنید. البته از این افزونه در فارسی سازی نیز می توانید استفاده کنید.

معرفی افزونه string locator

شروع کار با افزونه String locator

پس از نصب و فعال سازی افزونه String locator مشاهده خواهید کرد که همانند تصویر زیر منوی این افزونه با نام String locator (اگر از نسخه فارسی سازی شده افزونه String locator استفاده کنید این منو در وردپرس شما با نام جستجوگر کد به نمایش در خواهد آمد.) به منو های دیگر پیشخوان ورد پرس شما افزوده شده است. اگر با نصب افزونه آشنا نیستید آموزش نصب افزونه وردپرس میتونه براتون مفید باشه.

منو افزونه string locator در وردپرس

برای شروع کار، وارد این منو شوید. در صفحه این منو دو قسمت وجود دارد اولین قسمت به نام جعبه متن (Search string) می باشد که می بایست در آن متن مورد نظر خود را بنویسید و قسمت بعدی که یک منوی آبشاری است Search through نام دارد و باید در آن، محلی که می خواهید جستوجو صورت گیرد را تعیین کنید و در انتها برای شروع عمل جستوجو به روی  گزینه search کلیک کنید و منتظر بمانید تا عمل جستوجو پایان بگیرد و کد مورد نظر را به شما نمایش بدهد اما لازم به ذکر است که در صورت پشیمان شدن از جستوجوی خود می بایست به روی گزینه restore last search کلیک کنید با این کار عمل جستوجوی شما متوقف شده و یک مرجله به عقب بر می گردد.

مطلب پیشنهادی  آموزش نصب بسته نصب سریع آسان quick start

قسمت های صفحه افزونه string locator

در این مرحله جستوجو پایان یافته و کد مورد نظر شما نیز پیدا شده و شما برای انجام ویرایش به روی آن می بایست همانند تصویر فوق به روی آن کلیک کنید. با این کار ویرایشگری همانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد و می توانید ویرایش خود را در آن انجام دهید. پس انجام ویرایش برای اعمال شدن ویرایشتان به روی گزینه Save Changes کلیک کنید.

ویرایش به روی کد یافته شده توسط جستوجو

همچنین شما قادر هستید با بازگشتن به صفحه تنظیمات مربوط به افزونه String locator، به روی گزینه return to search results کلیک کنید و دوباره عمل جستوجو را با وارد کردن متن آن در جعبه متن برای کدی دیگر انجام دهید.

همان طور که مشاهد کردید کار با این افزونه بسیار ساده می باشد و شما با استفاده افزونه String locator می توانید به سرعت و به سادگی کد مورد نظر خود را پیدا کنید و این گونه از به هدر رفتن وقت خود نیز جلو گیری کنید.

اشتراک گذاری

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگر توهین و اهانت نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *